Metalmeeting HTForummers bij M&M's Metaldome op 9 April

Gestart door Martin_M, oktober 27, 2004, 22:46:00

Vorige topic - Volgende topic

Jinsu

Hoi,

Nee, ligt niet aan jou Patrick ;) , Martin heeft een pm met de reden waarom ik niet kan dus don't worry.

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Martin_M

Ja, jammer Jens.

Ach, alles loopt een beetje langs elkaar heen.
Ik kreeg net telefoon van Transtec dat het niet meer deze week zal lukken om de RoomEQ in te stellen. Dat wordt volgende week en dus een week te laat!
Maar ik zorg zelf ervoor dat de twee frontspeakers op tijd ingesteld zijn (al dan niet optimaal).

Ik hoor graag van GPO en Mandragore of ze kunnen de 21e.

@Scarp:
Neem idd je Rotel SE maar mee. Wat ik me van de vorige keer kan herinneren klonk die als (alleen) loopwerk i.v.m. de TEAC en de CEC wat 'dun' maar hij zal ongetwijfeld beter zijn dan onze Pioneer 9700.

Wat het eten betreft zullen we wel wat aan laten rukken. Nog voorkeuren??

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op november 16, 2004, 20:00:20
Babi Pangang Martin. Bezorg je ook? ;D

Admin, mag deze persoon van deze aardbol verwijderd worden? ;D ;D ;D >:D

patrick_vdb

LOL ;D

Misschien dat je een beroep kunt doen op Bjorn, die woont toch net wat dichter bij.

mvrg

Patrick

Grindtegel

Ai, helaas kan ik er as. zondag ook niet bij zijn  :'(

We krijgen onverwacht familiebezoek uit het buitenland en daar kan ik niet onderuit helaas. Sorry dat ik het nu ook al laat afweten, ik zou de ware metalheads hierzo graag eens aan den lijve willen ontmoeten. Wellicht voor de volgende sessie!

Ga ik zelf maar Babi Pangang halen zondag  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Mmm, door de vele afzeggingen (was ook wel wat kort dag) lijkt het me wellicht beter om de meeting te verplaatsen naar een tijdstip begin volgend jaar.

Mee eens? Reakties graag ;D

Martin

patrick_vdb

Martin_M

Citaat van: patrick_vdb op november 17, 2004, 08:47:19
Hier zeg ik volmondig Ja op :D

OK ;D, ook even afwachten wat diegenen ervan vinden die wel konden komen en de reservebank natuurlijk.

Martin

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Gezien de berichten uit het verleden (o.a. van Martin zelf, de afzegging van Patrick en Grindtegel, en het feit dat er geen Babi Pangang wordt bezorgd) sluit ik mij hierbij dan maar aan... ;) ;D

Jammer, maar volgend jaar is natuurlijk ook prima! Het komt niet op een paar weken aan!

groet,
Mark

bmateijsen

Citaat van: patrick_vdb op november 16, 2004, 22:14:09
LOL ;D

Misschien dat je een beroep kunt doen op Bjorn, die woont toch net wat dichter bij.

mvrg

Patrick

Martin, ook mijn bestelling heb je binnen , graag Foe yung Hai met witte rijst en Kroepoek ;D

Oracle

Scarp

@martin: prima als we het naar volgend jaar schuiven. Ik kan pas eind januari.

Martin_M

Vanavond besluit ik of de meeting verzet gaat worden!

Naar wie kan ik de rekening van de chinees doorsturen ;D >:D

patrick_vdb

Hi,

Citaat van: Martin_M op november 17, 2004, 15:20:07
Vanavond besluit ik of de meeting verzet gaat worden!

I'll keep my fingers crossed 8)

CiteerNaar wie kan ik de rekening van de chinees doorsturen ;D >:D

Doe maar naar Bjorn, dan kan hij z'n schuld vereffenen van die 270 sateetjes die we nog van 'm tegoed hebben ;D

mvrg

Patrick

Point7

Citaat van: Martin_M op november 17, 2004, 08:46:21
Mmm, door de vele afzeggingen (was ook wel wat kort dag) lijkt het me wellicht beter om de meeting te verplaatsen naar een tijdstip begin volgend jaar.

Martin

Mij goed. Voor mij speelt het bijna geen rol wanneer. Ik kan (bijna) altijd wel.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Martin_M

Ok dan, de meeting wordt verzet naar volgend jaar.

Ik zal de eerste post binnenkort weer even aanpassen en de eerste weekenden van 2005 plaatsen.
Eén voordeel; ik hoop dan echt m'n CD-transport in huis te hebben >:D

Martin

Martin_M

Citaat van: patrick_vdb op november 17, 2004, 15:49:06
Doe maar naar Bjorn, dan kan hij z'n schuld vereffenen van die 270 sateetjes die we nog van 'm tegoed hebben ;D
Hahahaha, helemaal mijn idee ;D

patrick_vdb

Hi,

Citaat van: Martin_M op november 17, 2004, 18:27:15

Nog een voordeel...Patrick komt dan ook ;D

mvrg

Patrick

maar zoals bekend, elk voordeel hep z'n nadeel

Mandragore

Ok dan, de meeting wordt verzet naar volgend jaar.

Ik zal de eerste post binnenkort weer even aanpassen en de eerste weekenden van 2005 plaatsen.

Martin

Is goed!

Wel jammer, want ik was wel van plan te komen... Even afwachten hoe het de volgende keer uitkomt ;)

Oh, als je toch nog je eerste post gaat aanpassen, kan je wellicht (delen van) mijn bijdrage aan de lijst van DVD's en VHS banden toevoegen.
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

blue-eyes

Nog een voordeel...........

Nu de meeting niet doorgaat heb je genoeg tijd om alle bestellingen rond te brengen ;D ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

GPO

Citaat van: Martin_M op november 17, 2004, 08:46:21

Martin

Lijkt me een strak plan, ik wilde net doorgeven dat ik ook niet kon op de 21e....

Ben wel benieuwd welke gezichten er schuil gaan achter de metalheads op het forum..... O0

mzzl

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

Martin_M

En ik sprak weer voor mijn beurt :-X. De importeur had eindelijk het bestelde onderdeel binnen maar dit blijkt niet afdoende te zijn. Dit kan nog wel een tijd duren zo.
Bas van SoundEvolution baalt er behoorlijk van (zijn werk was immers allang klaar) en heeft me een zeer goed en net voorstel gedaan.
Ik ben nu op zoek naar een gebruikte TEAC P30 of VRDS 25X. Momenteel heb ik op de verschillende sites nog niets gevonden. Afwachten maar.

Martin

blue-eyes