Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Fransvis

Citaat van: FrankG op november 29, 2005, 11:09:16
Is Rob of Renier geen oplossing? Rob woont alsinds dichterbij

Rob is zeker een oplossing, maar dan moet ik Rob alleen inhuren en dat vind ik nogal prijzig. Ik heb nl. al geprobeerd om hier locaal wat andere mensen te vinden voor een calibratie (met 3 of 4 man is de prijs acceptabel), maar die kon ik niet vinden. Bij Frank is het gewoon een tour waar mensen zich kunnen inschrijven en wat ik zo kon zien, waren er al voldoende kanditaten voor limburg.

Dus als er mensen zijn in Zuid Limburg die een calibratie nodig hebben, stuur me een pb. Dan probeer ik wat met Rob Dingen te regelen.

Fransvis

Ben door Beamax gevraagd of ze wat foto's op hun site mochten posten van Kelmond City Theater. Vanwege het feit dat ik de A-Velvet van Beamax heb hangen.  ;)

Dat is dus nu inmiddels gebeurd, alhoewel de link naar mijn site nog niet goed werkt en foto verhouding nog niet optimaal is, daar zijn ze nog mee bezig. Maar je kunt al een kijkje nemen....zie link

Grindtegel

En terecht dat ze jou HT daarvoor gebruiken. Je hebt toch zeker wel meteen een nieuw scherm van ze gekregen, toch??  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Fransvis

Citaat van: Grindtegel op januari  9, 2006, 17:25:25
En terecht dat ze jou HT daarvoor gebruiken. Je hebt toch zeker wel meteen een nieuw scherm van ze gekregen, toch??  ;)

Een nieuwe scherm, een Sony Ruby, een maandsalaris van € 7500 netto, auto van de zaak en een vakantiehuis in Lesbos.  >:D

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

molle

Altijd een leuk compliment als ze zo'n dingen van je vragen om op hun site te staan met foto's van je HT. Is ook wel de moeite natuurlijk ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

OscarTango

Citaat van: Fransvis op januari  9, 2006, 17:53:49
Een nieuwe scherm, een Sony Ruby, auto van de zaak en een vakantiehuis in Lesbos.  >:D

Dat wil ik ook wel allemaal  ;) >:D >:D

Proficiat met de publicatie...eigenlijk moet je Optoma aanschrijven of ze ook niet wat foto's willen gebruiken, in ruil voor wat "goodies"...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Fransvis

Citaat van: OscarTango op januari 10, 2006, 00:02:41
Dat wil ik ook wel allemaal  ;) >:D >:D

Proficiat met de publicatie...eigenlijk moet je Optoma aanschrijven of ze ook niet wat foto's willen gebruiken, in ruil voor wat "goodies"...

Jaja...OT....je denkt toch niet dat ik dat allemaal gekregen heb he ? Gewoon de vole mep betaald voor het scherm. Enige wat ik misschien krijg is wat extra traffic naar mijn site en hopelijk een paar extra klikjes op de Googles. ;)

OscarTango

nee, dat snapte ik ook wel... maar ik krijg de link naar beamax niet aan de praat. Hij blijft maar laden, maar laat niks zien  ???
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

astrobart

`hmm dat ziet er strak uit  ::)

Fransvis

Citaat van: OscarTango op januari 10, 2006, 17:43:49
nee, dat snapte ik ook wel... maar ik krijg de link naar beamax niet aan de praat. Hij blijft maar laden, maar laat niks zien  ???

Anders ga je naar de startpagina van de site http://www.beamax.com/s.nl en kies dan links in het menu References.

wil

Citaat van: Fransvis op januari  9, 2006, 17:53:49
Een nieuwe scherm, een Sony Ruby, een maandsalaris van € 7500 netto, auto van de zaak en een vakantiehuis in Lesbos.  >:D

Hopelijk wel met een surroundsetje en een dvd/lcd combi in de auto ;D. Leuk Frans!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

hifiman

Citaat van: Fransvis op januari  9, 2006, 16:23:09
Ben door Beamax gevraagd of ze wat foto's op hun site mochten posten van Kelmond City Theater. Vanwege het feit dat ik de A-Velvet van Beamax heb hangen.  ;)
En hoe bevalt dat scherm? Zit er ook aan te denken een A-velvet te kopen over een tijdje.
Geen golven in je doek mag ik hopen?

Fransvis

Citaat van: tingtong5 op januari 28, 2006, 23:48:40
En hoe bevalt dat scherm? Zit er ook aan te denken een A-velvet te kopen over een tijdje.
Geen golven in je doek mag ik hopen?

Nope...geen golven. Doek is zo strak als ik weet niet wat....ben er zeer tevreden over. Kan het je van harte aanbevelen.  ;)

jaco

Citaat van: Fransvis op januari  9, 2006, 16:23:09
Dat is dus nu inmiddels gebeurd, alhoewel de link naar mijn site nog niet goed werkt en foto verhouding nog niet optimaal is, daar zijn ze nog mee bezig. Maar je kunt al een kijkje nemen....zie link
Wow, dat is pas echt widescreen, moet haast 2,67:1 zijn of zo  ;D

hifiman

Citaat van: Fransvis op januari 29, 2006, 00:05:42
Nope...geen golven. Doek is zo strak als ik weet niet wat....ben er zeer tevreden over. Kan het je van harte aanbevelen.  ;)
Das mooi, kan ook haast niet anders gezien de elastieken natuurlijk, maar ben een beetje paranoia geworden als het om doeken en golven gaat  ;D

Denk dat ik er ook voor ga, helaas nu nog even geen centen  :P

Grindtegel

Citaat van: tingtong5 op januari 29, 2006, 08:55:37
Das mooi, kan ook haast niet anders gezien de elastieken natuurlijk, maar ben een beetje paranoia geworden als het om doeken en golven gaat  ;D

Denk dat ik er ook voor ga, helaas nu nog even geen centen  :P

Jij hebt toch ook dat high contrast doek van itc? Ik begin nu voor de 2e keer alweer golven te zien in het scherm. Heb eigenlijk spijt dat ik niet beter heb rondgezocht op het forum over dat scherm, want ik zie bij iedereen die hem heeft hetzelfde probleem en dat is dat het scherm gaat golven na verloop van tijd. Als ik dat van te voren had geweten had ik een elastischer scherm gekocht dan dat stugge spul  :-\

Movievault

Ik heb een Thommydoek dat gespannen is op een plaat.
Nog nooit problemen gehad. Niet met het eerste doek of het tweede doek
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Fransvis

Kelmond City Theater is 'Set van de Week' op http://www.hifi.nl. Is een week lang te zien op de startpagina.  ;) ;D 8)

Harry HT

Citaat van: Fransvis op februari  2, 2006, 14:49:54
Kelmond City Theater is 'Set van de Week' op http://www.hifi.nl. Is een week lang te zien op de startpagina.  ;) ;D 8)

Gefeliciteerd Frans  O0 O0 Super Tof  O0

Gegroet,

Harry

p.s. ik heb je ook een hoge waardering gegeven, alles is mooi  8)

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Sjors

Geweldig Frans! meteen even ++ gestemd!  :)

Groet, Sjors

Ground 16v

dit is echt super, ik kan me voorstellen dat er zo een droom uitkomt...
:o :o

misschien een domme vraag maar het je er al eens een verzekeringsagent naar laten kijken, ik geloof niet dat je hiermee graag onderverzekerd bent... Er zou maar eens een brand uitbreken of zoiets...

En hoe kom tot de keuze om met een NAD receiver te spelen icm met een marantz bron?
- Analogue Audio Puccini SE +Analogue Audio Meastro CD 24/96 (en tevens Dac voor de sony bravia blue ray speler)
-sony bravia blue ray- Sony Bravia kdl-40nx720f 
-Klipsch Rf7

Fransvis

Citaat van: Ground 16v op februari  4, 2006, 09:45:50
dit is echt super, ik kan me voorstellen dat er zo een droom uitkomt...
:o :o

misschien een domme vraag maar het je er al eens een verzekeringsagent naar laten kijken, ik geloof niet dat je hiermee graag onderverzekerd bent... Er zou maar eens een brand uitbreken of zoiets...

En hoe kom tot de keuze om met een NAD receiver te spelen icm met een marantz bron?

Er is inderdaad al een verzekeringsagent geweest, en het is zeker niet onderverzekerd.

NAD receiver en NAD eindversterker omdat ik al jaren een grote fan ben van NAD. Fenominale versterkers. Ik had zelfs een tijdje lang een NAD dvd maar dat was bagger. Voor de H79 projector zocht ik een goede bron en de Marantz DV9500 of de DV7600 waren de 2 toppers. Op dat moment was de 7600 niet leverbaar, vandaar de keuze voor de DV9500.  ;)

Fransvis

Fotootje van KCT wordt nu ook gebruikt op Cinedream.be voor een Beamax wedstrijd. Haha...wel leuk... ;) ;D

Bionica

Citaat van: Fransvis op februari 11, 2006, 22:15:27
Fotootje van KCT wordt nu ook gebruikt op Cinedream.be voor een Beamax wedstrijd. Haha...wel leuk... ;) ;D

Tja wat wil je met een dedicated HT die gezien MOET worden :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen