Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Fransvis

en deze...

VincentVega79

Prachtig, bijna een natte droom waard  ;D
Receiver: Marantz SR-6006
BD-speler: Oppo BDP-80
Mediaplayer: Western Digital TV HD
Fronts: Kef Q7 Rears: Kef iQ1 Sub: Magnat Omega 300 TV: Samsung PS50B550

Rappie

Damn dat is een hele mooie kamer geworden. Al had ik hem iets donkerder verwacht. Maar dat kan ook aan het feit liggen dat alle lampen aan zijn :)

Komt er nog een apparatuurkast of lijkt het maar dat alles even snel op elkaar gestapeld is achter je stoeltjes ;D
Eigenaar van Paulthé

MartinT

Errug mooi gedaan zeg!  :P

3 ongevraagde tips: verf de stopcontacten achter de speakers in de zelfde kleur als de muur,
en het eerste deel van de zijmuren naast de muur waar het scherm zich bevindt (de deur is al donker);
En het belangrijkste: (deze gaat pijn doen:) maak de speakers ook donker, zodat je aan de zijkanten ervan er geen reflecterend licht van het scherm in ziet.

Complimenten hoor!!!

groeten,Martin

Fransvis

Citaat van: Rappie op april 28, 2005, 23:47:47
Damn dat is een hele mooie kamer geworden. Al had ik hem iets donkerder verwacht. Maar dat kan ook aan het feit liggen dat alle lampen aan zijn :)

Komt er nog een apparatuurkast of lijkt het maar dat alles even snel op elkaar gestapeld is achter je stoeltjes ;D

Er komt nog een kast tegen de achterwand voor componenten en dvd's. Nu staat alles voorlopig even op een kastje. Als er weer budgetair gezien wat ruimte is......

Sjors

Damn.. Frans... wat ziet dat er prachtig uit!!!!

Ik weet nog dat ik naar de bouw zat te kijken, en hoe die lui weer een paar gipsplaten gemonteerd hadden... en nu dit  :o

Staat je aanbod nog? anders kom ik zeker eens langs!  :)

Groet, Sjors

p.s. welke camera is het geworden? 

Rappie

Citaat van: MartinT op april 28, 2005, 23:47:55
En het belangrijkste: (deze gaat pijn doen:) maak de speakers ook donker, zodat je aan de zijkanten ervan er geen reflecterend licht van het scherm in ziet.
Die speakers lopen schuin naar achter, dus denk dat het mee valt met reflecterende zijkanten .....
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

Thanks voor de tips, Martin. Hier even mijn reacties :

3 ongevraagde tips: verf de stopcontacten achter de speakers in de zelfde kleur als de muur

groeten,Martin

Er komen nog gordijnen aan de voorkant achter de speakers (aan beide kanten). Hierdoor zullen de stopcontacten niet meer zichtbaar zijn.

3 ongevraagde tips: ....en het eerste deel van de zijmuren naast de muur waar het scherm zich bevindt (de deur is al donker);

groeten,Martin

De bedoeling is om de gordijnen in de hoek te laten doorlopen naar de zijkanten....tot +/- 1 a 1½ meter....

3 ongevraagde tips: En het belangrijkste: (deze gaat pijn doen:) maak de speakers ook donker, zodat je aan de zijkanten ervan er geen reflecterend licht van het scherm in ziet.

groeten,Martin

Dat had ik al bekeken. De Kappa's zijn niet rechthoekig, maar meer driehoekig (zie afbeelding hieronder). Dus geen last van weerkaatsing in dat opzicht.

Fransvis

Citaat van: Sjors op april 28, 2005, 23:59:44
Damn.. Frans... wat ziet dat er prachtig uit!!!!

Ik weet nog dat ik naar de bouw zat te kijken, en hoe die lui weer een paar gipsplaten gemonteerd hadden... en nu dit  :o

Staat je aanbod nog? anders kom ik zeker eens langs!  :)

Groet, Sjors

p.s. welke camera is het geworden? 

Sjors, je bent altijd welkom. Misschien heb je nog goeie tips voor me.

Overigens is het een Canon EOS 350D geworden. Het is een digitale spiegelreflex. Kan ik je zeker aanraden.

Groet, Frans

Sjors

Citaat van: Fransvis op april 29, 2005, 00:08:03
Sjors, je bent altijd welkom. Misschien heb je nog goeie tips voor me.

Overigens is het een Canon EOS 350D geworden. Het is een digitale spiegelreflex. Kan ik je zeker aanraden.

Groet, Frans

Erg leuk! kom ik zeker langs, real life geeft toch een heel andere indruk als op een foto, t'kan aleen maar beter worden  :)

Ik had al een vermoeden (zo aan de foto's te zien) de 350D dat is géén goekope camera Frans! maar dan heb je idd ook wel een hele goede.

We spreken elkaar.

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op april 29, 2005, 00:15:49

Erg leuk! kom ik zeker langs, real life geeft toch een heel andere indruk als op een foto, t'kan aleen maar beter worden  :)

Ik had al een vermoeden (zo aan de foto's te zien) de 350D dat is géén goekope camera Frans! maar dan heb je idd ook wel een hele goede.

We spreken elkaar.

Groet, Sjors

We hadden dringend een goede camera nodig voor de zaak van mijn vrouw. Er waren veel lovende berichten over dit toestel en op zich was deze net zo duur als mijn (kapotte) Nikon Coolpix 995 2 jaar geleden.

Misschien leuk om een dagje Geleen-Beek te doen. Eerst met bij Arno langs....en dan jullie bij mij. Idee ?

Sjors

Citaat van: Fransvis op april 29, 2005, 00:19:30
We hadden dringend een goede camera nodig voor de zaak van mijn vrouw. Er waren veel lovende berichten over dit toestel en op zich was deze net zo duur als mijn (kapotte) Nikon Coolpix 995 2 jaar geleden.

Misschien leuk om een dagje Geleen-Beek te doen. Eerst met bij Arno langs....en dan jullie bij mij. Idee ?

Dit kwam een aantal posts terug ook al aan de orde.... mij lijkt het erg leuk! vooral om die kitschy tent bij arno te verkennen  ;D ;)

Fransvis

Citaat van: Sjors op april 29, 2005, 00:24:06
Dit kwam een aantal posts terug ook al aan de orde.... mij lijkt het erg leuk! vooral om die kitschy tent bij arno te verkennen  ;D ;)

Klopt. Maar Arno heeft nog niet toegehapt... ;D

OscarTango

Ik hap wel... of is het alleen voor Neder-limburgers  :-\ ?

Frans...in een woord : Waauw !

Daar moogt ge trots op zijn, zenne...erg mooi geworden !
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Harry HT

:o 8) Erg mooi geworden Frans  O0
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Xander

Wauw, het ziet er schitterend uit!
Echt gaaf...

Xander

P.S. Ook complimenten voor de mooie foto's!
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Walter_PPK

Super mooi Frans. Mooie ruimte geworden. Mooie foto's. Mooie speakers. Toppie! 8)
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

JCL

Het ziet er echt geweldig uit!!! Door de rode acenten brengt het heel veel warmte en sfeer in de ruimte wat het een uitermate gezellige uitstraling geeft. Iedereen in HT land kan je om dit resultaat beneiden :D

Obiwantje - SVS >>BASS<<

Frans wat een ongelooflijk mooi project !

Mischien heel brutaal, maar mag deze Brabo zich mischien een keer persoonlijk (gewapend met camera) op de hoogte stellen van je HT? Ik heb hier een zeer soortgelijke ruimte die ik wil gaan omtoveren, en ik zou enorm gebaat zijn bij een "live" bezoek (in het kader van: maak niet dezelfde fout, of doe het in 1x goed!)

Ik zou er graag eens naar Beek/Geleen reizen !
Sony VPH 1272QM CRT -- Marantz 9200 AMP THX Ultra -- AG Acoustics custom fronts -- SVS CS-Ultra -- 800W Bryston 6B mono eindversterker -- HTPC 2xSkystar2 -- Monster-THX kabels -- http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30291.0

Arno P

HAP..... ;)

Effe PM Sjors, Frans, Limbo's?

molle

Niiiice!! O0 Heel knap geworden. Mijn complimenten. ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Error323

Mooooooi!
mijn complimenten.

Ik hoop ooit ook zoiets te verwezenlijken  :D
BenQ PB6100 | 2 * JBL Northridge E100 (beuk) | HK AVR-630 | 2 * JBL E10 |
SVS 20-39PCi

Rappie

Sjors pikt mij wel even op in Veghel hè ;)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op april 29, 2005, 16:01:44
Sjors pikt mij wel even op in Veghel hè ;)

Als ik een auto had.. ja geen probleem  :D , maar helaas  :-\ even kijken of ik er een lenen kan, dan is het geen probleem Paul  ;)

Anders... het o.v.  voor mij  :) ::)

Jan-Willem

Holy Shit Frans!!!! :o :o :o

Dat is echt ...........heb er geen woorden voor :D echt heel mooi.

Jan-Willem
I love my S8 :-)