Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Fransvis

Vandaag maar even een camera geleend en wat foto's geschoten, maar het is bij lange na niet de kwaliteit van de foto's die ik hiervoor maakte. Maar goed, het geeft alweer een idee van de progressie. De kleuren geven ook geen goed beeld van de werkelijkheid. In ieder geval is het nu duidelijk dat de vloerbedekking grotendeels ligt, alleen hadden ze het stuk voor de vloerverhoging niet bij zich. Dit wordt a.s. maandag gelegd. Dan kan ik meteen de stoelen monteren en zijn we weer een eindje verder.

De voorkant begint ook aardig vorm te nemen. Ondanks het feit dat de SVS een stevige sub is, valt ie redelijk in het niet naast de Kappa's. Heb vandaag de kabels aangesloten. Ga straks eens kijken of alles werkt.  ::)

Fransvis

Het ontbrekende stukje vloerbedekking komt hier...

patrick_vdb

Hi Frans,

Dat ziet er al strak uit zeg 8)

mvrg

Patrick

R

Ahh. erg mooi. Dit gaat helemaal goed komen.

eevano

Frans, 

Komt de B&W HTM 1 nog op z'n originele stand te staan?
Hij ligt nu zo laag bij de grond.

mvg
Eric
Sound: Pioneer SC-LX89K & Focal ARIA 948 Front,Focal ARIA CC 900 Center,Focal Chorus 826v Surround & Back Surround.Focal ICW 8 Dolby Atmos 4 stuks. Focal Chorus SW 800 Sub.
Vision : Pioneer KRP-600A. BDP-LX88K

Fransvis

Citaat van: eevano op april 23, 2005, 20:55:16
Frans, 

Komt de B&W HTM 1 nog op z'n originele stand te staan?
Hij ligt nu zo laag bij de grond.

mvg
Eric

Eric, het liefst zou ik dat willen, maar die zat niet bij de center. Dus ik moet er apart een zien te regelen of kopen. Ligt nu inderdaad een beetje laag.  ;D

R

Anders bouw je zelf toch wat? Lijkt me wel te doen voor je.

Sjors

Fantastisch Frans!

Waar is dat klijne tv'tje voor?  :)

Groet, Sjors

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Fransvis

Citaat van: Ruben op april 23, 2005, 21:19:11
Anders bouw je zelf toch wat? Lijkt me wel te doen voor je.

Moet zeker te doen zijn.  ;)

Citaat van: Sjors op april 23, 2005, 21:37:46
Fantastisch Frans!

Waar is dat klijne tv'tje voor?  :)
Groet, Sjors

Thanks Sjors. Dat is een monitor van het beveiligingssysteem van de boerderij. Dus als we film kijken kunnen we toch met de 4 camera's alles om de boerderij in de gaten houden. Je bent nl. nogal afgesloten van de buitenwereld als je film kijkt.  :)

molle

Daar heb je gelijk in. Als ik achter mijn muurtje een filmpje meepik en opeens staat er iemand naast mij ??? ga ik toch wel een metertje omhoog van het schrikken :-[
Kan er iets van krijgen als ze iemand binnenlaten en ze zeggen mij niks.
Gelukkig zit den doggy naast mij >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

OscarTango

Mooi, Frans.... mooie kleuren combinatie ook. Complimenten... alleen toch die lelijke plint op het podium geplaatst, he  >:( :P ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

JCL

Ziet er nu echt geweldig uit, je hebt ook mooie kleuren gekozen die het allemaal erg veel sfeer geven! Ben benieuwd naar het eind resultaat.

Fransvis

Citaat van: OscarTango op april 23, 2005, 23:13:50
Mooi, Frans.... mooie kleuren combinatie ook. Complimenten... alleen toch die lelijke plint op het podium geplaatst, he  >:( :P ;D

Tja.....digustibus non est disputantum.......... ;)

Obiwantje - SVS >>BASS<<

Nou Frans, ik kan met mijn geliefde DAGEN over smaak twisten hoor ;-) (Het is overigens: digustibus non est disputandum, maar dat terzijde)
Sony VPH 1272QM CRT -- Marantz 9200 AMP THX Ultra -- AG Acoustics custom fronts -- SVS CS-Ultra -- 800W Bryston 6B mono eindversterker -- HTPC 2xSkystar2 -- Monster-THX kabels -- http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30291.0

OscarTango

Dat staat er toch ?... en Frans, daar heb je helemaal gelijk in  :D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Sjors

Citaat van: OscarTango op april 24, 2005, 10:21:49
Dat staat er toch ?...

Citaat van: Obiwantje op april 24, 2005, 09:56:10
Nou Frans, ik kan met mijn geliefde DAGEN over smaak twisten hoor ;-) (Het is overigens: digustibus non est disputandum, maar dat terzijde)

Citaat van: Fransvis op april 24, 2005, 08:27:13
Tja.....digustibus non est disputantum.......... ;)

Idd OT door dat geringe foutje, is niet het gehele spreekwoord fout.. lijkt mij?

OscarTango

en ik maar kijken : "wat heeft ie nou fout geschreven ???".... het zal wel zijn omdat ik net wakker ben  ::) ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

The Luggage

Hoi Frans,

Het ziet er prachtig uit!

(En mijn bijdrage tot het muggenziften  ;) : volgens mij is het "de gustibus (et coloribus) non est disputandum")

Mvg,

Raf

Sjors

Citaat van: OscarTango op april 24, 2005, 10:37:11
en ik maar kijken : "wat heeft ie nou fout geschreven ???".... het zal wel zijn omdat ik net wakker ben  ::) ;D

Tis zondag  :D maar ik moest ook 3 keer kijken   ;)

Fransvis

ok...ok...heren....jullie hebben gelijk.... ;D
spelfoutje.....mijn latijns is een beetje roestig. Het is toch latijns he..?  ;)

Arno P

Citaat van: Fransvis op april 24, 2005, 21:46:00
ok...ok...heren....jullie hebben gelijk.... ;D
spelfoutje.....mijn latijns is een beetje roestig. Het is toch latijns he..?  ;)

Geweun biej ut plat houte veul veiliger... ;)

Fransvis

Nou....toch maar een nieuwe digitale camera gekocht vanochtend en meteen wat foto's geschoten. Moet me wel nog een paar weken verdiepen in de werking van het toestel  ;D

Fransvis

en nog 2....

Fransvis

more...