Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Oracle

Citaat van: GTDesign op november  8, 2004, 18:47:50
Mag ik vragen waar jullie zoal vandaan komen dan ?

Hier Venlo.

Groningen...  ;D

Maar voel me nog steeds Limburger (geboren in Geleen, getogen in Mechelen (nabij Epen/Wittem/Gulpen)...)

Mag ik bij jullie clubje?  ;) ;D

Groet,
Mark

Fransvis

Citaat van: Mark Lemmens op januari  9, 2005, 23:03:05
Groningen...  ;D

Maar voel me nog steeds Limburger (geboren in Geleen, getogen in Mechelen (nabij Epen/Wittem/Gulpen)...)

Mag ik bij jullie clubje?  ;) ;D

Groet,
Mark

Geleen... ? Da's wel erg dichtbij.  ;) Tuurlijk mag je bij de club.... ;D

Fransvis

Citaat van: brimbrammer op januari  9, 2005, 22:12:02
Pfff, het was even werk maar heb alle pagina,s even snel doorgelezen, had ik het grondig gelezen dan had het nachtwerk geworden.
Maargoed, het begin er al goed uit te zien en die stoelbekleding ziet er zo op het eerste gezicht weer 100% als nieuw uit.
Word een mooie ruimte in ieder geval.

;D  Bekijk de topics van GTDesign maar eens....volgens mij zijn die nog wel wat langer.  ;)

brimbrammer

Citaat van: Fransvis op januari  9, 2005, 23:14:43
;D  Bekijk de topics van GTDesign maar eens....volgens mij zijn die nog wel wat langer.  ;)
Ja ik weet het maar die volg ik altijd direct vanaf het begin.
Deze had ik nog niet gezien vandaar dat ik de achterstand even in moest halen. ;D

Fransvis

afgelopen weekend de voorkant voor het eerst geverfd (zelfde kleur als plafond). Vandaag plafond voor de 2e keer beetgepakt.

Sjors

Netjes Frans! komen er vaste of draaibare spotjes in?

Groet, Sjors

OscarTango

Zie ik het verkeerd, of ligt er al vloerbedekking in ?...Ik dacht dat die spaanplaat houteriger van kleur was namelijk. Of je hebt met automatische witbalans geschoten met een bouwlamp als enige verlichting... ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Fransvis

Citaat van: OscarTango op januari 10, 2005, 17:01:38
Zie ik het verkeerd, of ligt er al vloerbedekking in ?...Ik dacht dat die spaanplaat houteriger van kleur was namelijk. Of je hebt met automatische witbalans geschoten met een bouwlamp als enige verlichting... ;D

you got it.... ;D

Dat zou wat zijn....eerste de vloerbedekking erin en dan plafond gaan verven.... ;D

Fransvis

Citaat van: Sjors op januari 10, 2005, 16:29:09
Netjes Frans! komen er vaste of draaibare spotjes in?

Groet, Sjors

Sjors....goede vraag. Weet ik eigenlijk nog niet eens. Zal eens even met Camaro overleggen wat hij van plan was erin te hangen.

Sjors

Citaat van: Fransvis op januari 10, 2005, 17:25:07
Sjors....goede vraag. Weet ik eigenlijk nog niet eens. Zal eens even met Camaro overleggen wat hij van plan was erin te hangen.

Ik heb zelf draaibare, dat is best handig! zo kan je nog eens varieren je kan ze recht naar beneden laten schijnen, dan is het princiepe van een vaste spot, en je kan ze evt draaien naar de muur of naar een poster o.i.d. en je hoeft niet bang te zijn dat ze op een of andere wijze op je scherm schijnt want je kan ze er vanaf draaien  :)

En idd best slim om eerst het plafond te doen en dan al laatste de vloerbedeking  na alle schilder activiteiten O0

Groet, Sjors

OscarTango

Ik zou dat idd niet van je vewacht hebben, Frans  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

camaro

frans er komen kantelbare spots in t plafond dit om je lichtinval te kunnen veranderen. 

groetjes wim

Fransvis

Citaat van: camaro op januari 10, 2005, 18:37:33
frans er komen kantelbare spots in t plafond dit om je lichtinval te kunnen veranderen. 

groetjes wim

Camaro is back in town..... O0

Sjors

Citaat van: Fransvis op januari 10, 2005, 18:48:13
Camaro is back in town..... O0

Zat ik toch geen onzin uit te kramen ;)

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op januari 10, 2005, 18:49:34
Zat ik toch geen onzin uit te kramen ;)

Groet, Sjors

Zeker niet. Maar ik had er eigenlijk nog maar weinig aandacht aan geschonken. Thanks, Sjors.

camaro

yep ben weer terug op t forum ;D

hoe gaat t allemaal? :) :) :)

Sjors

Citaat van: Fransvis op januari 10, 2005, 18:51:47
Zeker niet. Maar ik had er eigenlijk nog maar weinig aandacht aan geschonken. Thanks, Sjors.

;)

Heb je trouwens de plinten tegen het plafond na het schilderen gemonteerd, of waren ze afgeplakt? ziet er namelijk netjes strak uit!

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: camaro op januari 10, 2005, 19:05:41
yep ben weer terug op t forum ;D

hoe gaat t allemaal? :) :) :)

Goed.....we zijn erg benieuwd naar een nieuwe topic met de naam 'Camaro's V8 Home Theatre'  ;D

Fransvis

Citaat van: Sjors op januari 10, 2005, 19:15:56
;)

Heb je trouwens de plinten tegen het plafond na het schilderen gemonteerd, of waren ze afgeplakt? ziet er namelijk netjes strak uit!

Groet, Sjors

Afgeplakt.

Fransvis

Vandaag de voorkant voor de 2e keer gedaan (de foto laat nog resultaat na de 1e keer zien). Morgen begin ik met de zijwanden, die krijgen een andere kleur (zand).

Verder is er een begin gemaakt met de bouw van de podium (onder het scherm) en vloerverhoging voor de stoelen. De stoelen ga ik einde van de week in elkaar zetten, er moet nog een kleine aanpassing (custom) gedaan worden aan de armleuningen.

Fransvis

Vanochtend de eerst paneel van een zijwand gedaan. Hier een foto om al een indruk te geven. Straks verder en dan post ik nog wel een foto.

Rappie

Nog moeilijk in te beelden hoe het dadelijk wordt. Maar zowiezo beter met sfeerverlichting in plaats van die felle flitser
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Nou ik vind het echt de goede kant op gaan! het is idd beter in te beelden (de sfeer) met de spotjes, maar je kan zien dat dit echt een mooie ruimte word  8) mn complimenten.

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Rappie op januari 12, 2005, 12:56:16
Nog moeilijk in te beelden hoe het dadelijk wordt. Maar zowiezo beter met sfeerverlichting in plaats van die felle flitser

We krijgen vrij snel stroom op de bovenverdieping en dan kunnen de spots eraan gezet worden. Dan zal het zeker een beter indruk geven. Op dit moment kan het even niet anders dan met de flitser. Ik heb ook al een bouwlamp geprobeerd, maar dat geeft een bagger resultaat.

In ieder geval vanmiddag weer een stuk opgeschoten met de recht zijkant. Hier 2 foto's om een indruk te geven. Ik heb de afdek paneel van de verwarming ook losgehaald om te kunnen verven.

Mark C00len

Het gaat er inderdaad steeds beter uitzien, gelukkig. :)
Nog even doorwerken en het is genieten geblazen.  >:D O0