Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Citaat van: Fransvis op oktober 26, 2004, 14:55:04

Bedoel je zo'n karretje waar ik de paard voor moet spannen als ik boodschappen ga doen ?
Of bedoel je zo'n rood karretje met dit logo ?

Want dan moet je eigenlijk bij een ander forum lid op bezoek... ;)

Uhmmm...... Ja die bedoel ik eigenlijk  :-[ ik dacht dat het bij jou eens was, omdat in deze HT ook dat zelfde audio rack gebruikt word  8)

Groet, Sjors

Fransvis

nee..ik houd het iets beschaafder....mijn merk is met de 4 ringen... ;D

GTDesign

Fransvis

Gisteren is de rechterkant van de verlaging dichtgemaakt (zie 1). Waarschijnlijk vanmiddag het afsluiten van de voorkant van de balk (zie 2).

Fransvis

Dan krijg je in principe zoiets...eerste foto is voor....en 2e foto is mbv Photoshop na...

Fransvis

Ik ga straks rond 15:00 weer kijken met de camera...dan is OscarTango ook aanwezig....

Rappie

OscarTango huisbezoekjes af aan het leggen bij verschillende HTtjes :D
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

Citaat van: Rappie op oktober 28, 2004, 13:32:30
OscarTango huisbezoekjes af aan het leggen bij verschillende HTtjes :D

jaja....we kunnen hem Dr. Tango gaan noemen....kan ie met zijn stethoscoop gaan checken of de isolatie klopt... ;D

OscarTango

hee, grapjassen.... ik ben net wakker, lees ik al dat er met mij gelachen wordt  >:(  ;D

Ik kom er zo aan Frans, de afgesproken tijd haal ik makkelijk... tot zo.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Rappie

En gaat Dr. Tango nog een toegevoegde waarde aan je HT hebben of komt ie alleen even gluren ...

Anders mag ie bij mij ook wel een keer op huisbezoek komen :)
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

Citaat van: OscarTango op oktober 28, 2004, 13:53:51
hee, grapjassen.... ik ben net wakker, lees ik al dat er met mij gelachen wordt  >:(  ;D

Ik kom er zo aan Frans, de afgesproken tijd haal ik makkelijk... tot zo.

OK, OT.......ik heb net ElPelso aan de lijn gehad....die komt ook kijken....

OscarTango

Rappie...ik wou dat ik iets toe te voegen had, maar het zal bij commentaar blijven, denk ik...en om wat bij te leren/ideeen op te doen voor mijn eigen dedicated HT.

We wonen hier allemaal nogal in de buurt van elkaar, dus vandaar dat die bezoekjes zo makkelijk gaan, he. Ik wil ook nog eens graag bij Arno P gaan kijken namelijk, maar da's er nog niet van gekomen.

Frans, het zal wel 15 minuten later worden, ik zie de makelaar namelijk nog niet verschijnen... 't is nu 14.12h.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Vandaag is weer wat progressie geboekt. Camaro heeft de voorkant van de plafondverlaging gemonteerd. Ziet er gelijk een stuk strakker uit.  ;D

Fransvis

nog een....

Fransvis

nog een...

Fransvis

vroeg me alleen af wat jullie adviseren t.a.v. vullen van de verlaging. Wij dachten zelf aan steenwol. Idem voor de kolommen ?

OscarTango

Moet dat dan ? Boven de verlaging is het toch niet echt een vlak gedeelte, toch ?... ik heb hier nog isolatiemateriaal ( glaswol ) liggen. 2 en een half pak.... kun je zo komen halen, hoor.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

GTDesign

Fransvis

Citaat van: OscarTango op november  1, 2004, 18:38:10
Moet dat dan ? Boven de verlaging is het toch niet echt een vlak gedeelte, toch ?... ik heb hier nog isolatiemateriaal ( glaswol ) liggen. 2 en een half pak.... kun je zo komen halen, hoor.

Anders klikt het nogal hol....dat zal zeker een impact hebben op akoestiek, lijkt me.   ::)

OscarTango

kweenie....enfin, je weet me wel te vinden als je glaswol wilt hebben, he ;-)

Die ligt nu op de vloer vanwaar het Ht moet komen.... ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op november  1, 2004, 22:21:27
kweenie....enfin, je weet me wel te vinden als je glaswol wilt hebben, he ;-)

Thanks OT....maar we gaan voor steenwol...

Fransvis

gaten gemaakt en bekabeling voor spots zijn aangelegd...

Fransvis

Camaro druk aan de slag met de laatste puntjes op de i van de plafondverlaging....zoals hier te zien is....bezig met de vulling...

Fransvis

Nog een laatste aanblik voordat dit stuk dichtgaat...

GTDesign

Heb je al iemand gevonden die de kolommen voor je gaat maken ?  ;) (hint)  ;D