Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mario@svsound

Het blijft idd een persoonlijke mening en smaak...en afstelwerk.

Vr.gr.
Mario
SVSound BeNeLux
[email protected]

Sjors

Ik probeer van het weekend een zooitje foto's op mn website te krijgen, dat moet voor iedereen toegankelijk zijn  :)



Groet, Sjors

Bionica

Hoeveel procent zekerheid kun je ons daar van geven?
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Rappie

Citaat van: Bionica op april 12, 2006, 15:13:55
Hoeveel procent zekerheid kun je ons daar van geven?
Ik zet in op 10% .... Sjors en fotos  ::)

Ik mis de goeie ouwe tijd dat sjors en ik samen om fotos liepen te zeuren  ;D
Eigenaar van Paulthé

Bionica

Citaat van: Rappie op april 12, 2006, 18:22:38
Ik zet in op 10% .... Sjors en fotos  ::)

Ik mis de goeie ouwe tijd dat sjors en ik samen om fotos liepen te zeuren  ;D

Ik op 15% of zou dat te hoog zijn? :P

Sjors weet ons wel in spanning te houden :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Miischien moeten we de draad weer op pakken Paul  ;D maar als ik mij tot daar voeg, moet ik zelf mijn foto upload ook wel "up to date"  houden, en het niet zover laten komen dat iedereen zich afvraagt warneer Sjors die foto's eens zal plaatsen  :-\





@Bionca:  het geluk is nu dat ik de foto's al op mijn pc heb staan en ze niet meer moet maken  ;D server draait nog niet helemaal lekker, maar als ik de boel op orde heb, komt er een linkie te staan waar jullie al mijn foto's kunnen bekijken, dit zal niet meteen vol staan maar daar werk ik dan wel naar toe ;)



Groet, Sjors

Bionica

Citaat van: Sjors op april 13, 2006, 10:34:16
Miischien moeten we de draad weer op pakken Paul  ;D maar als ik mij tot daar voeg, moet ik zelf mijn foto upload ook wel "up to date"  houden, en het niet zover laten komen dat iedereen zich afvraagt warneer Sjors die foto's eens zal plaatsen  :-\





@Bionca:  het geluk is nu dat ik de foto's al op mijn pc heb staan en ze niet meer moet maken  ;D server draait nog niet helemaal lekker, maar als ik de boel op orde heb, komt er een linkie te staan waar jullie al mijn foto's kunnen bekijken, dit zal niet meteen vol staan maar daar werk ik dan wel naar toe ;)



Groet, Sjors


Sjors, we wachten met spanning af :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Citaat van: Sjors op april 12, 2006, 14:50:13
Ik probeer van het weekend een zooitje foto's op mn website te krijgen, dat moet voor iedereen toegankelijk zijn  :)



Groet, Sjors

Nou laat zien die foto's :D :D  O0  >:D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

VlisChris

Misschien zegt het wat als ik zeg dat hij sinds 16 april niet meer online is geweest?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Fransvis

Citaat van: Christiaan Sauer op mei 18, 2006, 23:22:22
Misschien zegt het wat als ik zeg dat hij sinds 16 april niet meer online is geweest?

Hoop dat alles goed met hem is.

mikeske

Sjors die zo lang niet op het forum is, dat kan niet goed zijn.

Waar is onze Bose vriend ?

:'( :'( :'(
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Fransvis

Citaat van: mikeske op mei 18, 2006, 23:27:57
Sjors die zo lang niet op het forum is, dat kan niet goed zijn.

Waar is onze Bose vriend ?

:'( :'( :'(

Misschien een beetje bose... >:D

VlisChris

Vraag het me ook af inderdaad :)
Hij is al een tijdlang minder actief op het forum. Niet meer naar zijn zin? Dan had die dat toch wel laten merken lijkt me?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

robbie12345

Misschien heeft hij een vriendin gekregen en vindt hij het leuker om haar zijn "svs" te laten zien een paar keer per dag. Dan op fora rond te hangen  ;D >:D
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

JCL

Citaat van: robbie12345 op mei 19, 2006, 11:10:32
Misschien heeft hij een vriendin gekregen en vindt hij het leuker om haar zijn "svs" te laten zien een paar keer per dag. Dan op fora rond te hangen  ;D >:D

Ik denk eerder zijn andere cylinder vormige bas box :P

Bionica

Citaat van: JCL op mei 19, 2006, 12:01:18
Ik denk eerder zijn andere cylinder vormige bas box :P

Heb jij ons iets op te biechten?  >:D >:D >:D O0
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

JCL

Citaat van: Bionica op mei 19, 2006, 12:06:11
Heb jij ons iets op te biechten?  >:D >:D >:D O0

Hedendaags kan ik dat noch ontkennen noch bevestigen. Het enige wat ik wil zeggen is dat ik mij noch woorden, noch andere voorwerpen in de mond laat leggen >:D >:D >:D

Maartje

16 april laatst keer actief  :P

(op het forum dan en niet met zijn cylinder vormige bas box )  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Fatalfelix

laat die jongen toch met rust, hij zit film te kijken  ;):P
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

VlisChris

Mag die wel weer eens op de play knop drukken. Anders gaat die film wel heel lang duren :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

DA BoSS

hij zou zich met die verbouwing toch niet perongeluk ingemetseld hebben?
>:D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Bionica

Citaat van: DA BoSS op mei 19, 2006, 15:57:40
hij zou zich met die verbouwing toch niet perongeluk ingemetseld hebben?
>:D

Wie zal het zeggen :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bart_M