Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: molle op maart 23, 2006, 09:50:25
zolang je men speakers niet omver loopt ben je welkom >:D ;D ;)


Vond het al erg genoeg dat ik mn eigen luidspreker had omgedonderd  :'( :-\  ik laat die "Klipsch'jes" van jouw wel staan..goed?  ;D




Groet, Sjors

molle

Citaat van: Sjors op maart 23, 2006, 09:53:52

Vond het al erg genoeg dat ik mn eigen luidspreker had omgedonderd  :'( :-\  ik laat die "Klipsch'jes" van jouw wel staan..goed?  ;D




Groet, Sjors

Deal ;) als je zin hebt kom je maar eens langs;
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Bionica

Citaat van: Sjors op maart 23, 2006, 09:53:52

Vond het al erg genoeg dat ik mn eigen luidspreker had omgedonderd  :'( :-\  ik laat die "Klipsch'jes" van jouw wel staan..goed?  ;D




Groet, Sjors

En zorg dat je bij de bekerhouders uit de buurt blijft :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Arno P


Sjors

Citaat van: Bionica op maart 23, 2006, 13:08:00
En zorg dat je bij de bekerhouders uit de buurt blijft :P


Lees eens even een paar replay's terug ;)


Groet, Sjors

Jan-Willem

Sjors,  werkelijk subliem  8)



Jan-Willem
I love my S8 :-)

de blauwe lucht

denon avr 3801-krell ksa 100s-denon dvd 2500-
 voor 2 b&w 801 matrix2
midde2magnat viva 7
achter 2 magnat viva 33 sub acoustic research 30 a
hoofdtel philips sbc hd1502
beamer-sanyo-Z1-butt-kicker-pioneer 530h 160gb

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

#1158
Citaat van: Bionica op maart 25, 2006, 09:57:15
Ja las het al ;)


Okies :) dan heb ik niks gezegt.






*Update*

Ben gisteravond bij forumlid "Daklem" geweest om mijn nieuwe Spider rack op te halen, was erg gezellig Robbert ;) beetje kort maar zogauw ik klaar ben hier spreken we af.

Dus ik ga mijn Onkyo componentjes maar eens uit hun "lijden" verlossen  ;D




Groet, Sjors

Daklem

Hey bose freak ;)

Het was inderdaad gezellig. moeten we binnenkort eens over doen zodra jouw cinematheek klaar is :D

Ik wil dadelijk wel wat fotos zien van mijn ex-spider-rackje :)

R

Citaat van: Daklem op maart 25, 2006, 18:51:11
Hey bose freak ;)

Het was inderdaad gezellig. moeten we binnenkort eens over doen zodra jouw cinematheek klaar is :D

Ik wil dadelijk wel wat fotos zien van mijn ex-spider-rackje :)

Was het een echte of een E&T? Wel mooi ding sjors, feli.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Toch even 2 foto's gemaakt voor jullie  ;)


Need i say more?  8)












Groet, Sjors


reza

Citaat van: Sjors op maart 26, 2006, 00:33:12
Toch even 2 foto's gemaakt voor jullie  ;)


Need i say more?  8)












Groet, Sjors


Volgsn mij ben ik weer de enige die geen foto's ziet?? Bij de vorige posts ook al niet Sjors!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Bionica

Citaat van: reza op maart 26, 2006, 09:59:11
Volgsn mij ben ik weer de enige die geen foto's ziet?? Bij de vorige posts ook al niet Sjors!

Ik zie wel foto's , maar denk wel dat mijn setjes er mooier in staat :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Citaat van: Bionica op maart 26, 2006, 10:39:33
Ik zie wel foto's , maar denk wel dat mijn setjes er mooier in staat :P


Hey die is leuk hey hahah je houd wel van een geintje zo te lezen  ;)

Klank is iets heel persoonlijks en ik ik laat ieder in zijn waarde, je werkt hard voor je set, maar deVSX-514 red het bij lange na niet tegen de Integra van Onkyo.. heb een behoorlijke tijd bij een goede HI-FI zaak gewerkt en heb ze allemaal gehoord  ;)



@Reza, vreemd dat had je inderdaad de vorige keer ook! heb je even je pagina vernieuwd?


Groet, Sjors



Bionica

#1166
Citaat van: Sjors op maart 26, 2006, 10:50:38

Hey die is leuk hey hahah je houd wel van een geintje zo te lezen  ;)

Klank is iets heel persoonlijks en ik ik laat ieder in zijn waarde, je werkt hard voor je set, maar deVSX-514 red het bij lange na niet tegen de Integra van Onkyo.. heb een behoorlijke tijd bij een goede HI-FI zaak gewerkt en heb ze allemaal gehoord  ;)



@Reza, vreemd dat had je inderdaad de vorige keer ook! heb je even je pagina vernieuwd?


Groet, Sjors




Ach sjors misschien komt er nog wel eens een Pioneer AX10 of Pioneer AX5 of Pioneer AX3 :P

Maar je zal altijd baas boven baas houden ;)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Citaat van: Bionica op maart 26, 2006, 11:45:25
Ach sjors misschien komt er nog wel eens een Pioneer AX10 of Pioneer AX5 of Pioneer AX3 :P

Maar je zal altijd baas boven baas houden ;)

Waarom wachten, er staat een te koop op het forum:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=42391.0;topicseen  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Citaat van: Bionica op maart 26, 2006, 11:45:25
Ach sjors misschien komt er nog wel eens een Pioneer AX10 of Pioneer AX5 of Pioneer AX3 :P

Maar je zal altijd baas boven baas houden ;)


Ja zo is dat absoluut ;) ik zou graag nog eens upgraden naar de 989 liefst met UPGII  :) er staat er een te koop hier op het forum, maar heb eigenlijk het geld er niet voor momenteel.. er zijn nu even dingen die voor gaan.




CitaatNice  O0


Thanks Sven  :)




Groet, Sjors

Bionica

Citaat van: Sjors op maart 26, 2006, 15:36:00

Ja zo is dat absoluut ;) ik zou graag nog eens upgraden naar de 989 liefst met UPGII  :) er staat er een te koop hier op het forum, maar heb eigenlijk het geld er niet voor momenteel.. er zijn nu even dingen die voor gaan.





Thanks Sven  :)




Groet, Sjors


Ach zon AX10 ligt zowiezo buiten me budget :P

en me 514 doet wat hij moet doen :)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

molle

Is een Denon niks voor jouw Sjors ;D Staat er eentje te koop >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: Bionica op maart 26, 2006, 16:05:38
Ach zon AX10 ligt zowiezo buiten me budget :P

en me 514 doet wat hij moet doen :)


Achjawel  ;)  het is voor mij ook geen must.. de 989 is het topmodel van Onkyo, en mijn 900 ligt er één stapje onder, dus afzien is het niet. Ik wil die upgrade nog wel eens maken maar het heeft basoluut geen haast.

Dit is um  8)
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=40210.0




CitaatIs een Denon niks voor jouw Sjors  ;D Staat er eentje te koop >:D


Whaa das de uwe  ;D  mooi aparaat! dat zal dan puur een overstap zijn naar Denon en geen upgrade  :)

Verkoop je die kabeltjes er trouwens ook bij  ;D




Groet, Sjors

Bionica

Citaat van: Sjors op maart 26, 2006, 16:51:16

Achjawel  ;)  het is voor mij ook geen must.. de 989 is het topmodel van Onkyo, en mijn 900 ligt er één stapje onder, dus afzien is het niet. Ik wil die upgrade nog wel eens maken maar het heeft basoluut geen haast.

Dit is um  8)
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=40210.0

Whaa das de uwe  ;D  mooi aparaat! dat zal dan puur een overstap zijn naar Denon en geen upgrade  :)

Verkoop je die kabeltjes er trouwens ook bij  ;D




Groet, Sjors

Goh wist niet dat je genezen was van de Bose ziekte :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

molle

Citaat van: Sjors op maart 26, 2006, 16:51:16

Achjawel  ;)  het is voor mij ook geen must.. de 989 is het topmodel van Onkyo, en mijn 900 ligt er één stapje onder, dus afzien is het niet. Ik wil die upgrade nog wel eens maken maar het heeft basoluut geen haast.

Dit is um  8)
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=40210.0





Whaa das de uwe  ;D  mooi aparaat! dat zal dan puur een overstap zijn naar Denon en geen upgrade  :)

Verkoop je die kabeltjes er trouwens ook bij  ;D




Groet, Sjors

Ja heb je gelijk in. Nee de kabels die blijven hoor ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4