Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: simonW op december 16, 2005, 18:30:27
wat een gedoe he. nou ja hopen dat het dan ook zeker niet meer fout gaat !  :-[


Simon


Simon,

Dat het goed komt, daar heb ik alle vertrouwen in  :)  maar dat er nooit meer iets zal fout gaan..........



Groet, Sjors

Bionica

Citaat van: Sjors op december 16, 2005, 22:43:27

Simon,

Dat het goed komt, daar heb ik alle vertrouwen in  :)  maar dat er nooit meer iets zal fout gaan..........



Groet, Sjors

Een ongeluk blijft altijd in een klein hoekje zitten  :-\ :-[ ???
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

simonW

dat is ook zo. je kan nooit nooit zeggen.. maar blijven hopen is altijd leuk... ::) :P ::)


Simon



Vincent

Hi

ze gaan ongeveer 35 eur per stuk kosten alleen 1 vervelend ding omdat ze al een tijdje niet meer
leverbaar zijn moeten ze speciaal gemaakt worden en zit er een levertijd op van min 3 maanden :S

Grtz

Vincent

R

#1029
Dan vind ik de kosten nog wel meevallen. Wel top dat je zo meehelpt. O0

Sjors

Citaat van: Ruben op december 20, 2005, 22:14:27
Dan vind ik de kosten nog wel meevallen. Wel top dat je zo meehelpt. O0


Jazeker Ruben! dat wardeer ik ook enorm  ;)

Citaat van: Vincent op december 20, 2005, 22:11:31
Hi

ze gaan ongeveer 35 eur per stuk kosten alleen 1 vervelend ding omdat ze al een tijdje niet meer
leverbaar zijn moeten ze speciaal gemaakt worden en zit er een levertijd op van min 3 maanden :S

Grtz

Vincent


Gaaf! ze kunnen voor mij dus weer het productie process op gaan zetten  ;D 8)

Ik laat het je weten! ik wacht op de verzekering...



Groet, Sjors

Abel_Dekkers

En Sjors, al wat meer nieuws omtrent alles?
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Sjors

Citaat van: Abel_Dekkers op december 29, 2005, 18:22:43
En Sjors, al wat meer nieuws omtrent alles?


Nog steeds in behandeling  :(  tjah geduld is een schone zaak Abel ::)  maar komt wel goed.




Verbouwing is ook in volle gang! en gaat de goede kant op, zal eerdaags weer een paar foto's maken, er is nu nog niet erg veel verandering te zien omdat de construktie erg lastig was, het is een oud huis dus alles is scheef je kan netgens een pijl op trekken.. en dat kost tijd.

De construtie staat nu, en we gaan het nu min of meer afwerken, eerdaags foto's  ;)



Groet, Sjors




Abel_Dekkers

Citaat van: Sjors op december 29, 2005, 19:35:03

De construtie staat nu, en we gaan het nu min of meer afwerken, eerdaags foto's  ;)

Groet, Sjors


Hou ik je aan  ;)
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Bionica

Hey Sjors.....
Het is hier wel ontzettend stil...

Hoe staan de zaken ervoor? Ben nou wel benieuwd
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Citaat van: Bionica op januari 14, 2006, 14:18:30
Hey Sjors.....
Het is hier wel ontzettend stil...

Hoe staan de zaken ervoor? Ben nou wel benieuwd


Nou tot dusver wel goed! om verder te kunnen moet ik meubelstof hebben, dat wil ik halen op de lapjes markt in Utrecht die staat er zaterdag 's ochtend's aleen heb ik het de laatste tijd ook erg druk met andere dingen die soms meer prioriteit hebben  ::) zaterdag a.s. hoop ik naar Utrecht te gaan.. dan kan ik het "af" maken, foto's volgen  ;)




Groet, Sjors

Daklem

Citaat van: Sjors op januari 15, 2006, 11:27:34

Nou tot dusver wel goed! om verder te kunnen moet ik meubelstof hebben, dat wil ik halen op de lapjes markt in Utrecht die staat er zaterdag 's ochtend's aleen heb ik het de laatste tijd ook erg druk met andere dingen die soms meer prioriteit hebben  ::) zaterdag a.s. hoop ik naar Utrecht te gaan.. dan kan ik het "af" maken, foto's volgen  ;)




Groet, Sjors

Sjors,

WIJ WILLEN FOTOS ZIEN!  ;D

de blauwe lucht

sjors,
het is al zaterdag geweest kom op met die fotos ;D
denon avr 3801-krell ksa 100s-denon dvd 2500-
 voor 2 b&w 801 matrix2
midde2magnat viva 7
achter 2 magnat viva 33 sub acoustic research 30 a
hoofdtel philips sbc hd1502
beamer-sanyo-Z1-butt-kicker-pioneer 530h 160gb

molle

Waar blijven die foto's nu eigenlijk ::) ;D We zijn al bijna volgende zaterdag >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

 ;D ;D ;D


is afglopen zaterdag helaas niet gelukt om naar Utrecht te gaan  :-\  druk druk druk.. ja ook met andere dingen  ;) maar de volgende zaterdag komt eraan.. ik moet dan echt gaan  ::) ik zal dan sebiet foto's maken   :)





Groet, Sjors

bmateijsen

He Sjors.. inderdaad gooi eens wat nieuwe foto's erop!
En hoe zitten de stoelen? 8)

Fransvis

Citaat van: Sjors op januari 16, 2006, 09:56:35
;D ;D ;D


is afglopen zaterdag helaas niet gelukt om naar Utrecht te gaan  :-\  druk druk druk.. ja ook met andere dingen  ;) maar de volgende zaterdag komt eraan.. ik moet dan echt gaan  ::) ik zal dan sebiet foto's maken   :)





Groet, Sjors

sebiet...carbiet...rode biet....we willen foto's.... >:( ;) ;D

En ben je aan het klussen met je sig ? "si.gif[/img][/URL]" ?  ::)

Sjors

Citaat van: bmateijsen op januari 16, 2006, 10:02:32
He Sjors.. inderdaad gooi eens wat nieuwe foto's erop!
En hoe zitten de stoelen? 8)


Ik ben nog met wat plaatwerk bezig, als dat er v/d week op zit maak ik wel wat picca's  ;)


Stoelen heb ik helemaal uit elkaar gehaald, ze hebben een wolwas programma meegedraaid, en de kussens zitten weer in elkaar, wel makelijk die ritsbare zitingen!  :D ze zijn weer stralend rood  :)

Nu ben ik bezig met het onderstel, die kan ik bij een goede vriend laten zandstralen, daarna spuit ik ze netjes zwart  8)



Groet, Sjors

bmateijsen

Citaat van: Sjors op januari 16, 2006, 10:16:58

Ik ben nog met wat plaatwerk bezig, als dat er v/d week op zit maak ik wel wat picca's  ;)


Stoelen heb ik helemaal uit elkaar gehaald, ze hebben een wolwas programma meegedraaid, en de kussens zitten weer in elkaar, wel makelijk die ritsbare zitingen!  :D ze zijn weer stralend rood  :)

Nu ben ik bezig met het onderstel, die kan ik bij een goede vriend laten zandstralen, daarna spuit ik ze netjes zwart  8)



Groet, Sjors

Ben benieuwd naar het eindresultaat! 8)

Sjors

#1044
Citaat

sebiet...carbiet...rode biet....we willen foto's....  >:( ;D

;D ;D je hebt gehapt!! kijken of Frans het ziet   ;D  foto's komen echt.. maar er is nu als je de eerste foto's erbij pakt vrijwel geen verandering te zien  :-\ al zit de nodige tijd er wel in. als ik die platen er van de week op hetb plaats ik foto's   ;)



Citaat
En ben je aan het klussen met je sig ? "si.gif[/img][/URL]" ?  ::)


Jep! nu moet het goed zijn, en ik heb mn kerstmuts ook maar afgezet  ;D



Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: bmateijsen op januari 16, 2006, 10:22:41
Ben benieuwd naar het eindresultaat! 8)


Ja ik zelf ook! kan niet wachten tot dat ik weer naar mn DVD'tjes kan kijken  8)


Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op januari 16, 2006, 10:25:44
;D ;D je hebt gehapt!! kijken of Frans het ziet   ;D  foto's komen echt.. maar er is nu als je de eerste foto's erbij pakt vrijwel geen verandering te zien  :-\ al zit de nodige tijd er wel in. als ik die platen er van de week op hetb plaats ik foto's   ;)




Jep! nu moet het goed zijn, en ik heb mn kerstmuts ook maar afgezet  ;D



Groet, Sjors

Volgens mij hoort Sjors zichzelf graag praten....of leest ie graag zijn eigen berichten. Want als je jezelf gaat quoten in het bericht dat je nog moet maken.... >:D

Rappie

Toppunt van verveling denk ik ;D

Zullen we anders even een poll houden wie er allemaal voor is dat Sjors nooit meer om fotos mag vragen bij andere ht topics ;)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Fransvis op januari 16, 2006, 10:28:21
Volgens mij hoort Sjors zichzelf graag praten....of leest ie graag zijn eigen berichten. Want als je jezelf gaat quoten in het bericht dat je nog moet maken.... >:D


:-[ Hu? wat zeg je Frans?  ;D



Sjors

Eergisteren een nieuwe lichtplan gemaakt, en gister in de werkelijkheid gebracht, draden getrokken en verlegd enz..

Ik heb nu 16 lichtgroepen, die ik afzonderlijk kan schakelen en dimmen, X10 systeem komt ook  8)


nu heb ik 3 spotjes boven mijn screen, die uiteraard afzonderlijk van de rest te bedienen zijn  ;)


En nog geen foto's hé  ;D >:D




Groet, Sjors