Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Elmo1234

Citaat van: Sjors op december 14, 2005, 23:38:23

Ja volgensmij heb ik dat eens gelezen op het forum, kan dat?  Hoe heb jij het opgelost uiteindelijk..verzekering?


Groet, Sjors

Misschien doel je op het topic van mij, waarin ik vertel dat m'n vriendinnetje een van mn speakers van de stand heeft gelopen. Opzich werd dit wel netjes opgelost door de aansprakelijkheids verzekering.

Ik heb een duidelijke situatieschets moeten geven en een verklaring van de dealer dat b&w (het waren 602's) geen speakers repareert of onderdelen verkoopt.

Uiteindelijk heb ik welgeteld 150 euro gekregen, het lijkt niet zoveel, maar ach ik ben er wel tevreden mee. 2e hands zou ik blij zijn als ik dat voor 1 speaker terug zou krijgen. Wat ook zal hebben meegespeeld is dat de speaker nog gewoon in elkaar te lijmen is, technisch mankeert er niks, en dit heb ik ook netjes vermeld.

Overigens beval de dealer mij aan om 520 euro te claimen (= nieuwprijs van een paar 602's) aangezien ze niet los worden verkocht en je voor minder geld dus geen vervanger kan hebben. Misschien lukt jou dat wel, dan heb je mooi een speaker over als center ofzo :D

Succes met claimen iig. Groeten, Elwin

Sjors

Citaat van: Elmo1234 op december 15, 2005, 10:26:02
Misschien doel je op het topic van mij, waarin ik vertel dat m'n vriendinnetje een van mn speakers van de stand heeft gelopen. Opzich werd dit wel netjes opgelost door de aansprakelijkheids verzekering.

Ik heb een duidelijke situatieschets moeten geven en een verklaring van de dealer dat b&w (het waren 602's) geen speakers repareert of onderdelen verkoopt.

Uiteindelijk heb ik welgeteld 150 euro gekregen, het lijkt niet zoveel, maar ach ik ben er wel tevreden mee. 2e hands zou ik blij zijn als ik dat voor 1 speaker terug zou krijgen. Wat ook zal hebben meegespeeld is dat de speaker nog gewoon in elkaar te lijmen is, technisch mankeert er niks, en dit heb ik ook netjes vermeld.

Overigens beval de dealer mij aan om 520 euro te claimen (= nieuwprijs van een paar 602's) aangezien ze niet los worden verkocht en je voor minder geld dus geen vervanger kan hebben. Misschien lukt jou dat wel, dan heb je mooi een speaker over als center ofzo :D

Succes met claimen iig. Groeten, Elwin


Elwin,

Bedankt voor je reaktie! Ook ik ben bezig met een duidelijke situatie tekening.

Kan inderdaad best dat ik jouw topic gelezen heb.  :)


Ik laat het jullie weten!




Groet, Sjors

Abel_Dekkers

Jeetje Sjors,

Wat er is gebeurt is goed k*t. Zal voor je duimen! Overigens wel gelukt met verbouwen enzo? (buiten de ramp om)

Greetzzz
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Daklem

Citaat van: Sjors op december 15, 2005, 10:56:50

Elwin,

Bedankt voor je reaktie! Ook ik ben bezig met een duidelijke situatie tekening.

Kan inderdaad best dat ik jouw topic gelezen heb.  :)


Ik laat het jullie weten!




Groet, Sjors

Én natuurlijk hopen dat ze htforum niet kennen bij het verzekeringskantoor  ;D ::)

Vincent

Hi

Die kappen zijn geen probleem ik kan ze gewoon los bestellen .. vermoed dat
ze bij mekaar zo rond de 50 eur komen..

Grtz

Vincent

Sjors

Citaat van: Vincent op december 15, 2005, 22:26:07
Hi

Die kappen zijn geen probleem ik kan ze gewoon los bestellen .. vermoed dat
ze bij mekaar zo rond de 50 eur komen..

Grtz

Vincent


Vincent, je word hartelijk bedankt man!!  :D :D als ik ze eenmaal wil bestellen, kan ik dat dan bij jou doen?

Even wachten op de verzekering, het is in behandeling, mijn DVD speler is techies ook beschadigd loopwerk maakt lawaai en hij regeert niet op mijn AB comando's  :-\  even afwachten.... ik laat het je weten Vincent  :)



Groet, Sjors

Vincent

Hi

je kan hem gewoon bij mij bestellen dus dat is geen probleem ..

Hoop dat het een beetje meevalt..

Grtz

Vincent

Walter_PPK

Gelukkig was alleen de kap beschadigd en heb ik het proberen te repareren...
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Sjors

Citaat van: Vincent op december 16, 2005, 00:18:15
Hi

je kan hem gewoon bij mij bestellen dus dat is geen probleem ..

Hoop dat het een beetje meevalt..

Grtz

Vincent


Ik hoop het ook  :-\  bedankt!  :)


Citaat van: Walter_PPK op december 16, 2005, 00:43:58
Gelukkig was alleen de kap beschadigd en heb ik het proberen te repareren...


Had je geluk!



Groet, Sjors

Sjors

Oké nu even één foto van de verbouwing  :)  ik had meer foto'sgemaakt, maar die zijn volkomen mislukt, dit is de enige die nog ergens op lijkt  :-\  morgen nieuwe foto's!  ;)










Groet, Sjors

molle

Citaat van: Sjors op december 16, 2005, 00:57:52
Oké nu even één foto van de verbouwing  :)  ik had meer foto'sgemaakt, maar die zijn volkomen mislukt, dit is de enige die nog ergens op lijkt  :-\  morgen nieuwe foto's!  ;)










Groet, Sjors

Hoe morgen :D Je bent er toch nog >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: molle op december 16, 2005, 01:11:38
Hoe morgen :D Je bent er toch nog >:D


Ja houd het dan maar op straks  ;) ik gaat nu plat, weer even energie opbouwen voor straks  ;)



Groet, Sjors

molle

Citaat van: Sjors op december 16, 2005, 01:15:08

Ja houd het dan maar op straks  ;) ik gaat nu plat, weer even energie opbouwen voor straks  ;)



Groet, Sjors

Ga ik ook doen. Net een concertje in Leuven meegepikt van Sweet Coffee 8) Was echt wel O0
Voor maar een 200 man ;)
Slaap ze.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Rappie

Het is morgen ;)

Nee maar het begin ziet er veelbelovend uit, flinke veranderingen plaats aan het vinden daar ....
Eigenaar van Paulthé

Sjors

#1014
Citaat van: molle op december 16, 2005, 01:17:49
Ga ik ook doen. Net een concertje in Leuven meegepikt van Sweet Coffee 8) Was echt wel O0
Voor maar een 200 man ;)
Slaap ze.


Live concert is altijd erg  8) 

Ben vrij vandaag  :D zo eerst even naar de stoffenmarkt en weldra ik weer thuis ben even wat foto's maken  ;)


Citaatee maar het begin ziet er veelbelovend uit, flinke veranderingen plaats aan het vinden daar ....


Dankje Paul, foto's komen er straks aan! eerst even boodschappen doen voor mn HT, anders komen we niet verder  :)





Groet, Sjors

Sjors

..op dit moment ben ik erg druk in mn HT  8)  maar toch even wat foto's..














Het valt paars uit op de foto, echter is dit bijna zwart  8)








En uiteraard is precies werken een must  ;)










Groet, Sjors

Bionica

#1016
Nou nou Sjors, dat ziet er veel belovend uit :D

Maar is dat gewoon ook je slaapkamer  :-[ of een dedicated room?
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Rappie

Nu de grote vraag, wat wordt het ? Een plaats om je doek in te hangen, verhoogde zitbank en gaat je doek naar de andere kant, onderstel voor uitklapbed ?

Aangezien je aardig wat loze ruimtes aan het creeeren bent op het moment ....
Eigenaar van Paulthé

Bionica

Citaat van: Rappie op december 16, 2005, 15:38:16
Nu de grote vraag, wat wordt het ? Een plaats om je doek in te hangen, verhoogde zitbank en gaat je doek naar de andere kant, onderstel voor uitklapbed ?

Aangezien je aardig wat loze ruimtes aan het creeeren bent op het moment ....

Of een frame voor het doek en de rest voor appartuur, dvd's etc etc?
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

#1019
Citaat van: Rappie op december 16, 2005, 15:38:16


Aangezien je aardig wat loze ruimtes aan het creeeren bent op het moment ....


Dat dacht je ;) 

Ruimte gaat goed benut worden, ik kan mij indenken dat jullie je afvragen wat het word, nou ik één een hint









en hier nog een






Groet, Sjors



Fransvis

opslagruimte voor reserve kappen voor je apparatuur ?  >:D

Bionica

Citaat van: Fransvis op december 16, 2005, 16:14:48
opslagruimte voor reserve kappen voor je apparatuur ?  >:D

Een anti-omstoot-home- theatermeubel om-speakers-en-apparatuur-te beveiligen O0 O0
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

#1022
Citaat van: Fransvis op december 16, 2005, 16:14:48
opslagruimte voor reserve kappen voor je apparatuur ?  >:D


Mischien geeneens zo'n slecht idee, kan ik ook meteen al mn reserve bekerhouder's kwijt   :-X ;D




CitaatEen anti-omstoot-home- theatermeubel om-speakers-en-apparatuur-te beveiligen  O0  O0


Whahahah, zit wel wat in! in de nieuwe situatie zal er niks meer op mn Compo's kunnen vallen  :)



Groet, Sjors

Rappie

Het wordt een muur van geluid/apparatuur/dvds dus :) Idd geen stands meer om tegenaan te lopen etc. ....
Eigenaar van Paulthé

simonW

Citaat van: Sjors op december 16, 2005, 16:32:27

Mischien geeneens zo'n slecht idee, kan ik ook meteen al mn reserve bekerhouder's kwijt   :-X ;D



 


Whahahah, zit wel wat in! in de nieuwe situatie zal er niks meer op mn Compo's kunnen vallen  :)



Groet, Sjors

wat een gedoe he. nou ja hopen dat het dan ook zeker niet meer fout gaat !  :-[


Simon