Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Fransvis op juli 25, 2005, 21:48:37
Anders had ik jouw verzekering wel even gebruikt... ;)

LOL  ;D

Weet dat wij een zeer dure verzekering hebben met brand en alles erbij, en we hebben behalve met de inbraak 2 jaar geleden nooit wat geclaimd :)

Sjors

Onverwacht, maar mischien volgende week een dedicated cd speler en wel de Arcam Fmj cd 33  :D

Mede doordat ik steeds meer Muziek (stereo) ga luisteren. Nee nee ik ga niet OVER op stereo, maar een goed stuk muziek af en toe dat gebeurd steeds meer, en dan loont zich een goede cd speler.

Groet, Sjors

myself

Citaat van: Sjors op juli 26, 2005, 09:45:59
Onverwacht, maar mischien volgende week een dedicated cd speler en wel de Arcam Fmj cd 33  :D

Mede doordat ik steeds meer Muziek (stereo) ga luisteren. Nee nee ik ga niet OVER op stereo, maar een goed stuk muziek af en toe dat gebeurd steeds meer, en dan loont zich een goede cd speler.

Groet, Sjors
GEFELI !!!!!! mooie aankoop hoor  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

#828
Citaat van: Sjors op juli 26, 2005, 09:45:59
Onverwacht, maar mischien volgende week een dedicated cd speler en wel de Arcam Fmj cd 33  :D

Mede doordat ik steeds meer Muziek (stereo) ga luisteren. Nee nee ik ga niet OVER op stereo, maar een goed stuk muziek af en toe dat gebeurd steeds meer, en dan loont zich een goede cd speler.


Wow, top... Join the small club.. Lid nummer 3. Dat is zeker een serieuze upgrade..

En een goede bron zoals deze is toch wel de eerste stap naar stereo.. Daar kom je vanzelf wel achter.;D

Fransvis

Citaat van: Sjors op juli 26, 2005, 09:45:59
Onverwacht, maar mischien volgende week een dedicated cd speler en wel de Arcam Fmj cd 33  :D


Volgens mij heeft myself ook die Arcam. Ga je die nieuw kopen ? Misschien kan hij je nog een goede tip geven waar je die kunt aanschaffen... ;)

R

Ja en ik ook. Aan zijn schrijfstijl te zien, heeft ie er al 1 op het oog denk ik.

Movievault

#831
Citaat van: Sjors op juli 26, 2005, 09:45:59
Onverwacht, maar mischien volgende week een dedicated cd speler en wel de Arcam Fmj cd 33  :D

Mede doordat ik steeds meer Muziek (stereo) ga luisteren. Nee nee ik ga niet OVER op stereo, maar een goed stuk muziek af en toe dat gebeurd steeds meer, en dan loont zich een goede cd speler.

Groet, Sjors

Das het begin over een paar maanden ga je helemaal voor stereo  >:D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

robbie12345

Citaat van: FrankG op juli 26, 2005, 14:25:40
Das het begin over een paar maanden ga je helemaal voor stereo  >:D

The force of the dark side is strong sjors, don't give in to hate and fear, they will stray you from your path  ;D ;)
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

R

You have much to learn, my young pada..... >:D...

robbie12345

Citaat van: Ruben op juli 26, 2005, 14:46:59
You have much to learn, my young pada..... >:D...

lol. :D:D

Ik zal zelf voor film nooit helemaal voor stereo gaan. Eerder een apparte dedicated stereo installatie aanschaffen.
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Sjors

Citaat van: myself op juli 26, 2005, 09:47:30
GEFELI !!!!!! mooie aankoop hoor  8)

Ik heb hem nog niet hoor!  ;) nee kijk het is geen nieuwe... naja 3 maandjes, ik zou hem van mijn oom over kunnen nemen. Dat is iemand die echt echt gek van muziek is. Hij zal zijn setup aleen nooit openbaar maken (zoals op een forum)  heb het hem al een paar keer gevraagd, maar hij doet het niet.

Hij wil hij een upgrade naar een andere Arcam, weet aleen niet welke.. maar ik zou dan die van hem kunnen overnemen  :)

Het is nog nmiet zeker dat hij dit doet, maar de kans is er  :)

Myself, Ruben, give me the tips. :D en wat mag deze speler kosten volgens jullie?




CitaatDas het begin over een paar maanden ga je helemaal voor stereo  >:D

Nee echt niet  ;) ben echt gek van films! mischien in de toekomst een dedicated stereo ruimte.. maar nu nog ff niet.

R

Citaat van: Sjors op juli 26, 2005, 20:11:36
Ik heb hem nog niet hoor!  ;) nee kijk het is geen nieuwe... naja 3 maandjes, ik zou hem van mijn oom over kunnen nemen. Dat is iemand die echt echt gek van muziek is. Hij zal zijn setup aleen nooit openbaar maken (zoals op een forum)  heb het hem al een paar keer gevraagd, maar hij doet het niet.

Hij wil hij een upgrade naar een andere Arcam, weet aleen niet welke.. maar ik zou dan die van hem kunnen overnemen  :)

Het is nog nmiet zeker dat hij dit doet, maar de kans is er  :)

Myself, Ruben, give me the tips. :D en wat mag deze speler kosten volgens jullie?




Nee echt niet  ;) ben echt gek van films! mischien in de toekomst een dedicated stereo ruimte.. maar nu nog ff niet.

Dan heeft ie niet veel upgrade mogelijkheden. De nieuwe CD 36 is er... Schijnt erg mooi te zijn.

Ik heb voor mijn speler ergens rond de 1100,- betaald. Dat was een erg nette prijs. Eigenlijk best een koopje. Die prijs is meer voor een cd 23, maar ik had echt mazzel. Myself heeft hem niet uit NL gehaald.

Rody

Citaat van: Ruben op juli 26, 2005, 20:14:15
Dan heeft ie niet veel upgrade mogelijkheden. De nieuwe CD 36 is er... Schijnt erg mooi te zijn.

Ik heb voor mijn speler ergens rond de 1100,- betaald. Dat was een erg nette prijs. Eigenlijk best een koopje. Die prijs is meer voor een cd 23, maar ik had echt mazzel. Myself heeft hem niet uit NL gehaald.

Ik zat mezelf dus ook af te vragen welke Arcam CDspeler hij dan zou kopen  :D Volgens mij is is toch de duurste, behalve die nieuwe dus?
Zeer nette prijs idd.

R

cd  33 is nieuw 1850 dacht ik. Wat de cd 36 moet doen weet ik niet exact.

Sjors

Nou ik zal zien wat ik er voor moet betalen, :) ik weet niet welke upgrade hij in gedachten heeft, hij had het over de Nieuwe dus denk dat het de 36 zal zijn. even afwachten.

Ik weet dat het weer een ruk aan mn portomonee zal gaan geven  :-\ maar hobby's kosten nou eenmaal geld  ::) :D
Mocht het niet doorgaan, zijn er alternatieven?


Rody

Citaat van: Sjors op juli 26, 2005, 20:51:56
Nou ik zal zien wat ik er voor moet betalen, :) ik weet niet welke upgrade hij in gedachten heeft, hij had het over de Nieuwe dus denk dat het de 36 zal zijn. even afwachten.

Ik weet dat het weer een ruk aan mn portomonee zal gaan geven  :-\ maar hobby's kosten nou eenmaal geld  ::) :D
Mocht het niet doorgaan, zijn er alternatieven?



Ja, mijn Marantz CD 17  ;D

Sjors

Citaat van: Rody op juli 26, 2005, 20:52:44
Ja, mijn Marantz CD 17  ;D

Ha!  :D die had ik zien staan idd.  Maar wil denk ik de stap naar Arcam maken  :) ik heb de DV-17 gehad.. echt een top speler!  8)

R

Alternatieven zijn spelers uit de diva serie, ook erg goed. De fmj serie is wel een stap beter.

Sjors

Citaat van: Ruben op juli 26, 2005, 20:56:43
Alternatieven zijn spelers uit de diva serie, ook erg goed. De fmj serie is wel een stap beter.

Maar je moet ergens beginnen  ;)  Goed even afwachten...



Arno P

Hm... ::)...al een tijdje geen pics meer gezien hier... ;D ^-^ ;)

robbie12345

Citaat van: Arno P op juli 27, 2005, 20:17:49
Hm... ::)...al een tijdje geen pics meer gezien hier... ;D ^-^ ;)

i'm with you...

obviously you're not a golfer
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Arno P


Sjors

Citaat van: Arno P op juli 27, 2005, 20:17:49
Hm... ::)...al een tijdje geen pics meer gezien hier... ;D ^-^ ;)

LOL  ;D

Waar had u foto's van gehad willen heben?