Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Frans, je bent een Kei  ;D gaaf die foto  8)


Oké schilder werk is klaar  :) hier de foto's en nu ga ik met mijn SVS aan de gang, foto's post ik straks  ;)


Sjors


brimbrammer

Citaat van: Sjors op juni 12, 2005, 14:15:58
Zojuist bij Rody geweest om mijn SVS'je op te halen  :) wat een doos zeg  :o hij is nog ingepakt, moet nog ff wat schilderwerk afmaken in de HT en dan kan de SVS kennis maken met z'n nieuwe werk omgeving  ;D 

Foto's volgen!  ;)

Groet, Sjors
Dan heb je wel geduld zeg als hij nog in de doos zit.
Ikzelf zal me niet kunnen beheersen en hem direct uit die doos trekken. ::) ;)

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: brimbrammer op juni 12, 2005, 16:44:04
Dan heb je wel geduld zeg als hij nog in de doos zit.
Ikzelf zal me niet kunnen beheersen en hem direct uit die doos trekken. ::) ;)

Kost mij ook groote moeite  :-\


Citaat van: molle op juni 12, 2005, 16:45:31
Ziet er goed uit, he 8)

THX  :)


Zo.. en nu die doos openmaken  ;)

robbie12345

Ziet er top uit sjors!!!

Alleen 1 ding, zou je die vloerbedekking tegen je muur niet weg halen??? Persoonlijk vind ik dit niet zo geslaagd, denk dat het veel mooier zou zijn wanneer je dit ook verfde...
Voor de rest een heel mooie ht!!!
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Sjors

Citaat van: robbie12345 op juni 12, 2005, 17:53:33
Ziet er top uit sjors!!!


Bedant voor je compliment :)

Citaat
Alleen 1 ding, zou je die vloerbedekking tegen je muur niet weg halen??? Persoonlijk vind ik dit niet zo geslaagd, denk dat het veel mooier zou zijn wanneer je dit ook verfde...
Voor de rest een heel mooie ht!!!


Joh ik vind het juist zéér geslaagd  :D die rand moet nog wel afgewerkt worden, en daar komt dan weer verlichting  onder ;) tis nog niet af...

dat rode aan de onderzijde heb ik door mijn hele HT, aleen aan de achterwand is het tapijt i.p.v. verf... en daar komt nog eens bij dat de acoustic aanzienlijk verbeterd is! er was altijd een soort "galm" en die is nu verdwenen.

Geef je mening nog maar eens als het af is ;)


Groet, Sjors

brimbrammer

Citaat van: Sjors op juni 12, 2005, 18:33:39
die rand moet nog wel afgewerkt worden, en daar komt dan weer verlichting  onder ;) tis nog niet af...


Dat afwerken is inderdaad wel nodig ja  >:D maar als dat gebeurd is weet ik ook zeker dat de heel sfeervol staat dat tapijt.

En nu, hoe is het met de SVS (plaatjes..............)

Dani1982

het ziet er (zoals gewoonlijk)  8) uit.

nu die svs even uitpakken en genieten!!

Sjors

Citaat van: Reinier Gunther op juni 12, 2005, 20:17:01
het ziet er (zoals gewoonlijk)  8) uit.

nu die svs even uitpakken en genieten!!


Thx  :)

Jep die is uitgepakt en aangesloten, ga nu ff foto's maken.. heb net namelijk Formule 1 gekeken  8)

Sjors













En op de Gramma, hij past er precies op  :)



Beetje merchandise  8)


christian19

Mijn god wat een ding :o :o :o
Het word steeds mooier, mijn complimenten!

christian19.

molle

Oehhhh, dat gaat knallen. Ben benieuwd naar de prestaties O0

Gefeliciteerd!!!
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Fransvis

Citaat van: christian19 op juni 12, 2005, 22:07:13
Mijn god wat een ding :o :o :o

christian19.

Citaat van: molle op juni 12, 2005, 22:11:06
Oehhhh, dat gaat knallen. Ben benieuwd naar de prestaties O0

Gefeliciteerd!!!


Hoe vaak ik mijn vrouw dit niet hoor zeggen......en dan heeft ze het niet over mijn SVS'je.... ;) >:D

molle

Citaat van: Fransvis op juni 12, 2005, 22:13:30

Hoe vaak ik mijn vrouw dit niet hoor zeggen......en dan heeft ze het niet over mijn SVS'je.... ;) >:D

:) ;) :D ;D 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

robbie12345

DAAAMMMMNNNNNNNN!!!!! DUDE!!! ben jij nou zo klein of is dat ding nou zo gigantisch echt geweldig wat een apparaat!!!!! JEZUS!! gaaf man
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

dvdripper

Damn ziet er mooi uit!!

Ik bedoel de svs ;)




mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

brimbrammer

Dat is teminste nog eens een subwoofer.
Staat goed en de Gramma pas er mooi bij. ;)

Rappie

Dat is nog eens een tonnetje ...... (of sjors is inderdaad ontzettend klein ;D )
Eigenaar van Paulthé

Starred

Leuke ruimte zo, maar wordt het niet eens tijd voor een nieuwe projector? Die blijft een beetje achter op de rest  ;)


Richi

Zit die jongen niet zo op te stoken! >:D Er is altijd wel een zwakste schakel om aan te pakken.

Sjors, je hebt het heel mooi voor elkaar. Leuke foto's ook.  8)

Groet,
Richard
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Jan-Willem

Schilderwerk ziet er goed uit! en wat een SUB echt abnormaal gewoon  ;D 8)

Jan-Willem
I love my S8 :-)

Dani1982

jemig wat een apparaat!!  :o

Ik hoop dat je die voeten van de fronts stands goed verzwaard hebt, want die vallen volgens mij zo om met die SVS.  ;D

En zitten die hepta's er vast op? anders heb je nog kans dat ze ervan af trillen  ;)

Sjors

Citaat van: christian19 op juni 12, 2005, 22:07:13
Mijn god wat een ding :o :o :o
Het word steeds mooier, mijn complimenten!

christian19.

Citaat van: molle op juni 12, 2005, 22:11:06
Oehhhh, dat gaat knallen. Ben benieuwd naar de prestaties O0

Gefeliciteerd!!!

Thanks! die laat ik weten uiteraard  ;)

Citaat van: Fransvis op juni 12, 2005, 22:13:30

Hoe vaak ik mijn vrouw dit niet hoor zeggen......en dan heeft ze het niet over mijn SVS'je.... ;) >:D

LOL ;D ;D

Citaat van: robbie12345 op juni 12, 2005, 22:30:39
DAAAMMMMNNNNNNNN!!!!! DUDE!!! ben jij nou zo klein of is dat ding nou zo gigantisch echt geweldig wat een apparaat!!!!! JEZUS!! gaaf man

Citaat van: dvdripper op juni 12, 2005, 22:34:46
Damn ziet er mooi uit!!

Ik bedoel de svs ;)




;)

Citaat van: brimbrammer op juni 12, 2005, 22:40:46
Dat is teminste nog eens een subwoofer.
Staat goed en de Gramma pas er mooi bij. ;)


Ja hij past er precies op, al was het niet erg geweest als i iets overstak.. maar het gaat prima zo  :)

Citaat van: Rappie op juni 12, 2005, 22:46:43
Dat is nog eens een tonnetje ...... (of sjors is inderdaad ontzettend klein ;D )

Ik ben idd niet erg groot :-\ maar die sub versterkt dat beeld wel heel erg ;D

Citaat van: Starred op juni 12, 2005, 22:53:16
Leuke ruimte zo, maar wordt het niet eens tijd voor een nieuwe projector? Die blijft een beetje achter op de rest  ;)



Inderdaad.. het is een Philips Garbo Matchline, geen verkeerde beamer hij heeft een 16:9 weergave en is zéér stil!! 26Db maar mijn wens is een DLP  8)  maar je moet wat te wensen overlaten hé  ;) een Barco is trouwens niet te realiseren hier.. daar is het echt te klein voor, of ik moet een gat in de wand maken en de CRT in de logeerkamer hangen.. maar dat zie ik niet zitten..er zijn meerdere die hier tegen zijn ;)

Citaat van: Richi op juni 12, 2005, 23:08:41
Zit die jongen niet zo op te stoken! >:D Er is altijd wel een zwakste schakel om aan te pakken.

Sjors, je hebt het heel mooi voor elkaar. Leuke foto's ook.  8)

Groet,
Richard

Bedankt man :) maar een andere beamer is ook wel een wens.. we gaan weer even sparen.

Citaat van: Reinier Gunther op juni 12, 2005, 23:21:01
jemig wat een apparaat!!  :o

Ik hoop dat je die voeten van de fronts stands goed verzwaard hebt, want die vallen volgens mij zo om met die SVS.  ;D

En zitten die hepta's er vast op? anders heb je nog kans dat ze ervan af trillen  ;)

LOL ;D De stands waar de Hepta's op staan zijn gedeeltelijk hol ik heb dit met een schotje gesplitst door het dune gedeelte loopt het speaker snoer en de andere helft is gevuld met vogel zand,ze egen zo'n 20Kg p/st  de hepta's staan er "los" op, ik heb wel rubber op de stands geplakt, ze staan er erg stroef op.

Groet, Sjors