Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

molle

Mooi. Zou ook graag mijn living in het zwart zetten maar vrees dat ik dan moet emigreren :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: molle op mei 25, 2005, 18:26:26
Mooi. Zou ook graag mijn living in het zwart zetten maar vrees dat ik dan moet emigreren :-\

Tjah  :-\  maar je hebt zeer mooi voor elkaar!  8)  mischien een dedicated room?  :)

molle

Die komt er zeker maar denk dat ik toch zal moeten wachten tot mijn 40ste verjaardag :P
Ons huis is namelijk helemaal onderkelderd maar wordt nu gebruikt als stockruimte van schoonvader want is nl marktkramer.
Normaal zou hij binnen een 8 jaar op pensioen gaan(hoop sneller) en dan is het mijn beurt.
Ben al is gaan opmeten en zo en dat ziet er zeer leuk uit. Mischien dat ik een compromis kan sluiten over een bepaalde kamer in de kelder en dan zou het wel sneller kunnen.
Ben zeker tevreden nu maar het zou veel donkerder mogen voor mij.

You can't have it all :) ma toch >:D
Meestal krijg ik hier mijn zin wel dus dat komt wel goed. Schoonpapa is een toffe peer ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Rappie

Zien er toch niet zo slecht uit Sjors ? Voor die 200 euro van het spuiten zou ik ze in ieder geval mooi zo laten en dat geld ergens anders in steken.....

Is die wand al opnieuw zwart gemaakt ? Of heb je alleen het plafond gedaan ....
Eigenaar van Paulthé

OscarTango

Wat zit er voor spul op je scherm op die laatste foto ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sjors

Citaat van: OscarTango op mei 28, 2005, 00:22:13
Wat zit er voor spul op je scherm op die laatste foto ?

Geen spul.. zijn pluisjes  :) moet ze nog eens verwijderen.. maar het komt er steeds niet van  :-\

brimbrammer

Ral 9005 staat inderdaad wereldwijd voor zwart.
Echter is het uiteindelijke resultaat afhankelijk van de gebruikte verf maar ook is 9005 bij ieder merk weer net ietsje anders.
Met andere woorden, ondanks dat het allemaal RAL 9005 is kan het toch bij één ieder anders uitpakken als men verschillende merken gebruikt.
Ook als het om licht reflecties en dergelijke gaat.

Sjors

Ik vertrek nu naar Gronau (Duitsland) om mijn Split Unit op te halen  8)

Groet, Sjors

Sjors

Op dit moment word de airco geplaatst :)  dat word heerlijk een filmpie kijken vanavond  8)

Sjors

Airco is geplaatst!  ik ben er reuze gelukkig mee.. man man wat een verschil  :)

Foto's volgen.. morgen moet nog even de condenswater pomp geplaatst worden, die er voor gaat zorgen dat het condenswater naar het dak word gepompt  ;)  en ik moet even de groep afzekeren.

Groet, Sjors

Rappie

Citaat van: Sjors op mei 28, 2005, 23:27:10
Foto's volgen.. morgen
The usual ;D Wat was je ongeveer kwijt in duitsland als ik vragen mag ? En nieuw of 2e hands ?
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op mei 29, 2005, 12:47:18
The usual ;D Wat was je ongeveer kwijt in duitsland als ik vragen mag ? En nieuw of 2e hands ?

Spik splinter nieuw, er waren er aan aantal over van een project :)

Hier de beloofte foto's  ;)



En weer een ab erbij... had er nog niet genoeg  ::)





Sjors

En de buiten unit






En even het uitzicht.. jaja vlak tegen het bos aan  :)




Fransvis

En Sjors...dat ziet er profi uit. Heb je wat meer gegevens over het apparaat ? Type etc.  En hoe is de geluidsproductie ?

Sjors

Citaat van: Fransvis op mei 29, 2005, 21:59:21
En Sjors...dat ziet er profi uit. Heb je wat meer gegevens over het apparaat ? Type etc.  En hoe is de geluidsproductie ?

Hoi Frans,

Het is een Sharp.. de binnenunit is zéér stil!  op de lage stand 35Db   en ook de buitenunit is opvallend stil die zat volgensmij op 45 Db   

Hij is door mijn oom geplaatst, die werkt doorgaans bij een Airconditioning en Koudetechniek bedrijf  :)

Ik ben er echt heel blij mee  8) het is hier binnen een mum van tijd lekker op temparatuur, nee het werkt echt top.

Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op mei 29, 2005, 22:07:51
Hoi Frans,

Het is een Sharp.. de binnenunit is zéér stil!  op de lage stand 35Db   en ook de buitenunit is opvallend stil die zat volgensmij op 45 Db   

Hij is door mijn oom geplaatst, die werkt doorgaans bij een Airconditioning en Koudetechniek bedrijf  :)

Ik ben er echt heel blij mee  8) het is hier binnen een mum van tijd lekker op temparatuur, nee het werkt echt top.

Sjors

poeeeeehhhhhhhh.........handig hoor...zo'n oom.... ;D

Dus hoe is je ervaring tijdens film ? Hoor je hem zoemen ? Of is het nauwelijks waarneembaar ?

Sjors

#691
Citaat van: Fransvis op mei 29, 2005, 22:11:45
poeeeeehhhhhhhh.........handig hoor...zo'n oom.... ;D

Dus hoe is je ervaring tijdens film ? Hoor je hem zoemen ? Of is het nauwelijks waarneembaar ?

Ja dat zijn waardevolle contacten  ;)

Het is nouwelijks waarneembaar.. bij heel stille scenes hoor je iets geblaas.. maar dat hoor ik ook van mijn beamer  :) ondanks dat hij op hout gemonteerd zit, is er bijne geen resonansie hoorbaar, dit hebben we opgelost door aan de achterzijde de boel met een balk te verstevegen, zodat je meer massa hebt.


Rappie

Ziet er netjes uit, nu alleen nog een ander onopvallend kleurtje ;)
Eigenaar van Paulthé

mpj

Top Sjors,

Echt heel professioneel hoor.

Nu nog een ticketautomaat en je bent een echte exploitant ;D
Optoma Themescene H30
Loewe Aconda TV
Onkyo TX-SR702E Receiver
Onkyo DV-SP402E DVD speler
Kef Q5 Fronts
Kef Q9c Center
Kef Q1 Surrounds
SVS 20-39PC Plus
IPod 20 GB

Arno P


Sjors

Citaat van: Rappie op mei 29, 2005, 22:32:03
Ziet er netjes uit, nu alleen nog een ander onopvallend kleurtje ;)

Ja mischien dat ik de kap nog eens zwart spuit... maar dat terzijne tijd  ;)




Citaat van: MPJ op mei 29, 2005, 23:38:46
Top Sjors,

Echt heel professioneel hoor.

Nu nog een ticketautomaat en je bent een echte exploitant ;D

Haha  ;D ;D  Zou nog een leuke gadget zijn!  :)


CitaatPlat dak is toch handig.. Wink

Ja zeker!  O0  maar bij jouw Arno kan de unit toch aan de buitenmuur?

searcher

Citaat van: Sjors op mei 29, 2005, 22:07:51
Hoi Frans,

Het is een Sharp.. de binnenunit is zéér stil!  op de lage stand 35Db   en ook de buitenunit is opvallend stil die zat volgensmij op 45 Db   

Hij is door mijn oom geplaatst, die werkt doorgaans bij een Airconditioning en Koudetechniek bedrijf  :)

Ik ben er echt heel blij mee  8) het is hier binnen een mum van tijd lekker op temparatuur, nee het werkt echt top.

Sjors

mmm je bent weer lekker bezig  ;D het is een blijft een mooi theater,....top

                                                                                             MVG Searcher



Sjors

Citaat van: searcher op mei 30, 2005, 20:19:17
mmm je bent weer lekker bezig  ;D het is een blijft een mooi theater,....top

                                                                                             MVG Searcher

Altijd hé   :)

en nogmaals....thanks  ;)

Citaat van: searcher op oktober 13, 2004, 08:04:55

Zeer zeer fraai,complimenten


                                                                                                      MvrGr Searcher

Raphie

JBL PRX Power!

Sjors

Citaat van: Raphie op mei 31, 2005, 17:02:35
Top Sjors, ziet er gaaf uit!

Complimentjes zijn altijd  8) bedankt  :)