Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hugo

Sjors

Waardeloos dat je ontslagen bent. Ik denk dat je wel even contact moet opnemen met de curator mbt je salaris van februari. Het is namelijk volgens mij zo dat je een preferente schuldeisre bent.
Belastingdienst eerst   >:D
personeel (salaris) tweede ;D
andere schuldeisers  :P


Suc6 Hugo

Mariusz

Mooie wraakactie ;) Voelt het al wat beter? :-\ Echt rot hoor, ik moet er alniet aan denken om mn bijbaantje te verliezen...
Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D

Sjors

Citaat van: christian19 op maart  2, 2005, 01:06:15
Ziet er mooi uit!!!

Is dat nu het kleinste model SVS?
Wat zijn die dingen groot :o

mvg,

christian19

Nee is niet de kleinste SVS, ik geloof dat mariusz de kleinste heeft  :)

Groet, Sjors


Mariusz

Jep, en voor mij al meer dan genoeg! Kun je nagaan wat bijv een PB12-Ultra/2 kan produceren...
Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D

Sjors

Citaat van: hugo op maart  2, 2005, 09:34:51
Sjors

Waardeloos dat je ontslagen bent. Ik denk dat je wel even contact moet opnemen met de curator mbt je salaris van februari. Het is namelijk volgens mij zo dat je een preferente schuldeisre bent.
Belastingdienst eerst   >:D
personeel (salaris) tweede ;D
andere schuldeisers  :P


Suc6 Hugo

Jep, ik laat het hier ook niet bij zitten  >:(  ;)

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Mariusz op maart  2, 2005, 10:15:24
Mooie wraakactie ;) Voelt het al wat beter? :-\ Echt rot hoor, ik moet er alniet aan denken om mn bijbaantje te verliezen...

Het voelt heerlijk  ;D

christian19

Hallo,

Ik zie dat ik mijn vraag verkeerd heb gesteld,
ik bedoelde namelijk de kleinste cilinder SVS.
Ik zie dat mariusz een boxed heeft.

mvgr,

christian19.

Jan-Willem

Citaat van: christian19 op maart  6, 2005, 11:22:30
Hallo,

Ik zie dat ik mijn vraag verkeerd heb gesteld,
ik bedoelde namelijk de kleinste cilinder SVS.
Ik zie dat mariusz een boxed heeft.

mvgr,

christian19.

Volgensmij is het de kleinste, van de cylindrial series, klopt dat mensen ??
I love my S8 :-)

Sjors

Citaat van: Jan-Willem op maart  7, 2005, 18:16:31
Volgensmij is het de kleinste, van de cylindrial series, klopt dat mensen ??

Blijkbaar weet niemand het  ??? 

Ik weet het namelijk niet precies, want je hebt in de cylinder catogorie, ook weer types, zoals pci pc+ pc Ultra enz..............

Starred


Arno P


Sjors


Arno P

Citaat van: Sjors op maart  8, 2005, 20:22:53
:'( :-\

Geintje...kom op...moet toch kunnen he...elke svs is toch top in orde...
(Nog nooit een slechte review kunnen vinden, tenzij ze die reviewers meteen hebben afgevoerd.. :o )

Sjors

Citaat van: Arno P op maart  9, 2005, 07:15:36
Geintje...kom op...moet toch kunnen he...elke svs is toch top in orde...
(Nog nooit een slechte review kunnen vinden, tenzij ze die reviewers meteen hebben afgevoerd.. :o )

Tuurlijk man! Ik had er nog een smiley achter moeten doen  :D ;) :)


Sjors

Zojuist alles even netjes afgeregeld met de Db-meter  :), wat een verschil! echt stukken beter. Wat mij ook meteen opviel...hoe ver ik de rear's en de center terug kon draaien  :o

Aleen de sub krijg ik niet goed, ik moet hem zo gigantisch hard zetten, wil die wijzer überhaupt van de naald komen. Maar ondertussen  rammelt hier zo'n beetje letterlijk alles uit elkaar.....

Hoe hebben jullie de sub afgesteld?


Groet, Sjors

Raphie

80hz afgekapt op processor, filter op de sub uit, volume op sub ongv. op 10 voor 10
JBL PRX Power!

Rappie

Ik moest mijn dB meter op een andere stand zetten (van A naar C op de radioshack meter) en toen begon hij ook te reageren op mijn sub ... Heb hem alleen afgesteld op de dB meter qua volume, de andere knoppen heb ik nog niet aan gezeten....
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op maart 11, 2005, 22:20:08
Ik moest mijn dB meter op een andere stand zetten (van A naar C op de radioshack meter) en toen begon hij ook te reageren op mijn sub ... Heb hem alleen afgesteld op de dB meter qua volume, de andere knoppen heb ik nog niet aan gezeten....


Jep dat is Weighting, heb ik er ook op, zal het morgen even proberen, nu een beeetje te laat daar voor   :D


Citaat van: Raphie op maart 11, 2005, 22:11:19
80hz afgekapt op processor, filter op de sub uit, volume op sub ongv. op 10 voor 10

Bedankt Raphie  :)

molle

Ja mooi afgewerkt. Knap. Zo een aparte kamer wil ik ook nog wel. De toekomst zal de kelder worden. Maaar zal nog 10 jaar duren. :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Jan-Willem

Citaat van: Sjors op maart 11, 2005, 22:09:44
Zojuist alles even netjes afgeregeld met de Db-meter  :), wat een verschil! echt stukken beter. Wat mij ook meteen opviel...hoe ver ik de rear's en de center terug kon draaien  :o

Aleen de sub krijg ik niet goed, ik moet hem zo gigantisch hard zetten, wil die wijzer überhaupt van de naald komen. Maar ondertussen  rammelt hier zo'n beetje letterlijk alles uit elkaar.....

Hoe hebben jullie de sub afgesteld?


Groet, Sjors

Sjors,

Waar heb jij je Db-meter gekocht?

Jan-Willem
I love my S8 :-)

Rappie

Citaat van: Jan-Willem op maart 13, 2005, 10:43:24
Sjors,

Waar heb jij je Db-meter gekocht?

Jan-Willem
dB meter is dacht ik gewoon te bestellen bij de sponsoren van dit forum (winkelwagentje bovenaan)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op maart 13, 2005, 15:43:03
dB meter is dacht ik gewoon te bestellen bij de sponsoren van dit forum (winkelwagentje bovenaan)

Klopt als een bus :)

Jan-Willem

I love my S8 :-)

Walter_PPK

#473
Je moet ook opde c-stand afregelen. Op de c-stand hebben alle frequenties dezelfde energie. Je zult dan gegarandeerd je sub naar beneden moeten bijstellen. Laag is echt lastig om bij te stellen. Voordat je je crossover helemaal lekker hebt enzo ben je wel een paar avonden verder. De A stand is niet echt bruikbaar om te calibreren omdat deze gecorigeerd is naar je gehoorcurve. Laag en hoog wordt gecompenseerd en bij 2khz raken de schalen elkaar.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Sjors

Citaat van: Walter_PPK op maart 15, 2005, 16:08:45
Je moet ook opde c-stand afregelen. Op de c-stand hebben alle frequenties dezelfde energie. Je zult dan gegarandeerd je sub naar beneden moeten bijstellen. Laag is echt lastig om bij te stellen. Voordat je je crossover helemaal lekker hebt enzo ben je wel een paar avonden verder. De A stand is niet echt bruikbaar om te calibreren omdat deze gecorigeerd is naar je gehoorcurve. Laag en hoog wordt gecompenseerd en bij 2khz raken de schalen elkaar.

Ah! toppie  :D  weighting dus op standje c

Bedankt  :)

Groet, Sjors