Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Rappie op februari 28, 2005, 07:14:49
Ziet er goed uit dat bed :D mooi weggewerkt zo ...

Ja hé, een echt stijlvol bed  ;D

Maar idd! het scheelt een stuk ruimte zeg............


Groet, Sjors

Sjors

Jongens, slecht nieuws, ik ben ontslagen :'(  en niet aleen ik, het hele filiaal A'foort.

Ik heb net de officiele bevestiging gehad, vrijdagavond (omstreeks 10 uur)  werden wij allemaal verast door een koerier die de melding kwam brengen "U bent met onmddelijke ingang ontslagen, U hoeft zich danook niet meer te melden"

Dit is voor mij en mijn colega's zeer hard overgekomen  :-\

naast onze vest, zijn ook : vest Lelystad-Emmeloord en Nieuwegein gesloten.

Ook is bekend gemaakt, dat ik deze maand voor de katse *** heb zitten werken >:(

Maar er word een info avond ingepland, kijken wat daar uit voor komt.


Groet, Sjors


Harry HT

Hoi Sjors,
Citaat van: Sjors op februari 28, 2005, 13:40:09
Jongens, slecht nieuws, ik ben ontslagen :'(  en niet aleen ik, het hele filiaal A'foort.
Slecht nieuws jongen, succes en het beste maar hopen.

Ga anders effe langs bij Hobo, laat je gezicht zien, misschien hebben zij nog wat te doen.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Sjors

Citaat van: Harry HT op februari 28, 2005, 13:46:35
Hoi Sjors,Slecht nieuws jongen, succes en het beste maar hopen.

Ga anders effe langs bij Hobo, laat je gezicht zien, misschien hebben zij nog wat te doen.

Gegroet,

Harry

Bedankt Harry  :)  en voor de tip, ik ga ook eens bij mijn dealer infomeren (Radioroelendschap)

Maar ik moet eerst de afwachten...............

Fransvis

Citaat van: Sjors op februari 28, 2005, 13:40:09
Jongens, slecht nieuws, ik ben ontslagen :'(  en niet aleen ik, het hele filiaal A'foort.

Ik heb net de officiele bevestiging gehad, vrijdagavond (omstreeks 10 uur)  werden wij allemaal verast door een koerier die de melding kwam brengen "U bent met onmddelijke ingang ontslagen, U hoeft zich danook niet meer te melden"

Dit is voor mij en mijn colega's zeer hard overgekomen  :-\

naast onze vest, zijn ook : vest Lelystad-Emmeloord en Nieuwegein gesloten.

Ook is bekend gemaakt, dat ik deze maand voor de katse *** heb zitten werken >:(

Maar er word een info avond ingepland, kijken wat daar uit voor komt.


Groet, Sjors



Sjors....geen prettig nieuws, maar welcome to the club. Dit is mij zo'n 3½ maand geleden gebeurd. Voordeel voor jou is dat je nog erg jong bent. Kop op.

Sjors

Citaat van: Fransvis op februari 28, 2005, 14:26:07
Sjors....geen prettig nieuws, maar welcome to the club. Dit is mij zo'n 3½ maand geleden gebeurd. Voordeel voor jou is dat je nog erg jong bent. Kop op.

Mee eens Frans! het zal voor mij makelijker zijn weer ergens in te 'glijden' en ik kan wel even zonder werk, geen hypotheek,vaste lasten enz,  dat zijn dingen waar je als je ouder bent en een eigen huis hebt en een gezin, wel veel meer bij komt kijken.

Want het gaat op dit moment al niet erg goed, op dit gebied  :-\

Adonias

Ik begrijp dat je ook je laatste maand niet betaald krijgt? En staande voet? Wat staat hierover in je contract dan?

Lijkt me redelijk ridicuul dit...
"Pieppieppieppieppieppieppieppieppieppiep...................... TWOING" from "For the birds"

Rappie

Dat is even ophouden met upgraden hè. Gelukkig ben je nog jong en kun je nog alle kanten in. Maar terug naar HTs, staat je svs nu nog steeds voor je scherm ? Of net niet ?
Eigenaar van Paulthé

wh-vanderpost

Citaat van: Adonias op februari 28, 2005, 14:41:07
Ik begrijp dat je ook je laatste maand niet betaald krijgt? En staande voet? Wat staat hierover in je contract dan?

Lijkt me redelijk ridicuul dit...
Meestal timmeren ze dit soort zaken dicht in geval van faillissement... kleine kans dat je nog iets kan vangen.

@Sjors: HEEL erg vrouwelijk geslachtsdeel, geen andere woorden voor.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Sjors

Citaat van: wh-vanderpost op februari 28, 2005, 15:06:19
Meestal timmeren ze dit soort zaken dicht in geval van faillissement... kleine kans dat je nog iets kan vangen.

@Sjors: HEEL erg vrouwelijk geslachtsdeel, geen andere woorden voor.


Jep ben bang dat het in dit geval zo zal zijn.

Ik vind wel weer werk, maar op de manier zoals dit is gegaan.....................

Bedankt Wouter  :D

Sjors

Citaat van: Rappie op februari 28, 2005, 14:50:41
Dat is even ophouden met upgraden hè. Gelukkig ben je nog jong en kun je nog alle kanten in. Maar terug naar HTs, staat je svs nu nog steeds voor je scherm ? Of net niet ?

Dit is idd een behoorlijke abrubte stop voor mijn upgrades  :(

Oké afd HT: hij staat nu rechts van het scherm, en kijk er net overheen  ;D dus houd het voorlopig zo.

Groet, Sjors

Stress!!!!!

Ja, da's altijd klooie als je zomaar een ontslagkoerier aan de deur krijgt. :(
Ik hoop dat je snel weer een baan vindt...
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Sjors

Citaat van: Stress!!!!! op februari 28, 2005, 16:08:46
Ja, da's altijd klooie als je zomaar een ontslagkoerier aan de deur krijgt. :(
Ik hoop dat je snel weer een baan vindt...

Bedankt  :)

Het was overgins niet bij mij aan de deur maar bij de zaak, terwijl ik daar aanwezig was.

OscarTango

Nou Sjors, da's mooi klote...

succes met nieuw werk zoeken iig ( Wat voor werk deed je eigenlijk ? ) ???
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

dvdripper

damn Sjors  >:(

das echt wel klote man ,nou succes verder :-\

hoop dat je weer snel een nieuwe baan hebt

mvg dvdripper


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Sjors

Citaat van: OscarTango op februari 28, 2005, 20:09:24
Nou Sjors, da's mooi klote...

Komt wel goed  :) maar klote is het zeker  :(

Citaat van: OscarTango op februari 28, 2005, 20:09:24
( Wat voor werk deed je eigenlijk ? ) ???

Verkoper,  Audio afdeling  :D






Citaat van: dvdripper op februari 28, 2005, 22:18:19
damn Sjors  >:(

das echt wel klote man ,nou succes verder :-\

hoop dat je weer snel een nieuwe baan hebt

mvg dvdripper

Bedankt  :)

Heb vrijdagavond (rond 19:00 uur)  nog een Bose lifestyle systeem verkocht!

Fransvis

Citaat van: Sjors op februari 28, 2005, 23:07:33

Heb vrijdagavond (rond 19:00 uur)  nog een Bose lifestyle systeem verkocht!

Toch niet aan jezelf he ?  ;)

Sjors


Sjors

Jongens, een meevaller  :D  deze had ik woensdag mee naar huis genomen, om even te vergelijken met de Monster die nu aan de SVS zit, was ik helemaal vergeten :-[  maar nu is van mij  ;D ;)  dat kan die Rafalowicz in z'n zak steken  >:D




Groet, Sjors

Rappie

Toch nog een vorm van uitbetaling van afgelopen maand
Eigenaar van Paulthé

Sjors


SpeedyAndré

En nu maar hopen dat de curator niet toevallig op dit forum kijkt  :o ;D
Suc6 met het vinden van een andere job  ;)
Volgens mij heet het trouwens dipool en niet bipool, dat weet ik aangezien ik ook Infinity speakers heb (front)  ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Arno P

Citaat van: SpeedyAndré op maart  1, 2005, 21:07:15
En nu maar hopen dat de curator niet toevallig op dit forum kijkt  :o ;D
Suc6 met het vinden van een andere job  ;)
Volgens mij heet het trouwens dipool en niet bipool, dat weet ik aangezien ik ook Infinity speakers heb (front)  ::)

André  8)

Direct (monopole) speakers have the speaker cones facing out into the room. They're the most common type of speaker.
Bipole speakers have at least two cones, one facing the room, and one facing backwards, so half the sound is direct, and half reflects off the wall.
Dipole speakers come in two forms: (1) Similar physically to bipoles, but with the speakers out-of-phase, so when the front cone is moving out, the rear cone is moving in, and (2) with both speakers almost in front, but pointed 90° off from each other, so if the speaker is mounted on the wall, the speakers are aimed along the wall.

Sjors

Citaat van: SpeedyAndré op maart  1, 2005, 21:07:15
En nu maar hopen dat de curator niet toevallig op dit forum kijkt  :o ;D
Suc6 met het vinden van een andere job  ;)
Volgens mij heet het trouwens dipool en niet bipool, dat weet ik aangezien ik ook Infinity speakers heb (front)  ::)

André  8)

De curator kan de boom in!!  >:(  dit is namelijk geen manier van doen, "jongens wij zijn failiet, sleutel inleveren en je kunt gaan"

Nee heb er lang genoeg gewerkt en weet hoe het allemaal gaat, hier merken ze geen donder van.


Het verschil tussen bipool en dipool is, dat bij de een: uit beide drivers het zelfde komt, en bij de ander: gaat het geluid er bij de ene unit in en komt het bei de andere unit eruit (THX)

Aleen haal ik ze altijd door elkaar  :-\ , als een klant bij mij kwam met de vraag, moest ik ook altijd even spieken  ;D

Groet, Sjors



christian19

Ziet er mooi uit!!!

Is dat nu het kleinste model SVS?
Wat zijn die dingen groot :o

mvg,

christian19