Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Rappie op februari 18, 2005, 08:50:17
Ziet er goed uit ! Wat blijft er nu van bose over ? Alleen de sub en de center ? ;D

Jep de sub en center  :)

Eerst zal ik de sub vervangen, en dan de center ;)     Toch wil ik even kwijt dat de sub van Bose niet verkeerd is! (vreesr niet die SVS komt er wel ;) ) nu de sub geen signalen meer krijgt van de front's en rear's maar aleen center en LFE, is het echt niet verkeerd, het blijft immers de Acoustimass 15 de zwaarste die Bose in zijn arsortiment heeft!  8)

Maargoed eerst de sub vervagen en dan de Cnter waarschijnlijk ook de Infinity kappa center............


Sjors

Citaat van: Ruben op februari 18, 2005, 12:16:03
Sfeer is top. erg goed gedaan. Volgens mij mag de deur niet te ver open he?

Bedankt Ruben! dat doet mij altijd erg goed een reaktie  :)

Klopt, de deur kan niet geheel open, maar dat kon hij toch al niet want de deur raakt net het randje van de armleuning, en op deze manier rarkt de deur mijn luidspreker ook net niet  8) hij hangt dus safe  :)

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op februari 18, 2005, 15:38:37
vrees niet die SVS komt er wel ;)

  ;D

Mooi.....welke...? Weet je dat al ?

Sjors

#278
Citaat van: Fransvis op februari 18, 2005, 16:44:24
  ;D

Mooi.....welke...? Weet je dat al ?

Jazeker de 25-31 pci   :)   ik heb hem aanbetaald,  denk dat ik hem aan het einde van de maand kan ophalen  8)

@Edit: word morgen  8)



Sjors

Citaat van: Stress!!!!! op februari 18, 2005, 09:26:20
Mag ik vragen wat je voor die infinity's hebt betaald per stel?
Da's het type wat ik zoek voor achter in mijn HT...

Ik gooi nooit zo graag bedragen openbaar, maar laat ik zeggen de verkoop prijs is €800 ex b.t.w. p/st

Het waren de laatste die mijn dealer bij impoteur vandaan kon verkrijgen, ik heb ze beide voor de helft van één nieuwe   ;)

Groet, Sjors


Fransvis

Citaat van: Sjors op februari 18, 2005, 17:12:30
Jazeker de 25-31 pci   :)   ik heb hem aanbetaald,  denk dat ik hem aan het einde van de maand kan ophalen  8)




Aanbetaald ?  ::)

Dus je hebt hem niet via SVS zelf gekocht, maar via iemand in nederland ?

Sjors

Citaat van: Fransvis op februari 18, 2005, 21:01:59
Dus dit is hem geworden, Sjors.  ;) Mooi zo....

Idd Frans  :)  ik kan niet wachten  ;D

Rappie

Citaat van: Sjors op februari 18, 2005, 21:41:26
Idd Frans :) ik kan niet wachten ;D
En waarschijnlijk heb je hem nu nog eerder dan wij met onze powerbuy ook  >:(  Some guys have all the luck ;D
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

Het gaat hier echt een svs gang worden...  8)

Rappie

Citaat van: Fransvis op februari 18, 2005, 22:44:04
Het gaat hier echt een svs gang worden... 8)
Kijk voor de grap maar eens in het "welke subwoofer heb je" topic :D
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op februari 18, 2005, 22:32:21
En waarschijnlijk heb je hem nu nog eerder dan wij met onze powerbuy ook  >:(  Some guys have all the luck ;D


Het hangt er vanaf warneer ik mijn acoustimass systeem verkocht heb  O0  hoe eerder hoe eerder de SVS  :)

Sjors

Hoogst waarschijnlijk word mijn Bose acoustimass systeem vanavond opgehaald  :D  En mocht de SVS man  ;D morgen thuis zijn, dan haal ik hem morgen op  8)

sneller dan ik ooit had durfen hopen.............


Groet, Sjors

dvdripper

he sjors

het ziet er allemaal erg gelikt uit bij jouw ;D (ht)

ik ken de vertegenwoordiger goed van bose, heb hem ook jouw ht room laten zien toen hij langs kwam.
hij vondt het erg leuk om te zien hij ging het ook meteen aan al zijn collega's laten zien .
die man ging met een big smile weer naar de zaak terug ;D

(helemaal toen hij die plexie glas speakers zag met die neo , toen had hij het niet meer) :o :o :o

mvg dvdripper en van de vertegenwoordiger van bose


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Sjors

Jongens ik heb hem de SVS !!!!!!!!!!!  :D :D :D net terug (Den Haag)

Mijn dag kan niet meer stuk! en Bedankt Brian voor de goede service  :)

Nu lekker aansluiten en afregelen  8) foto's volgen later.


Groet, Sjors

blue-eyes

gefeliciteerd Sjors. Je hebt hem nog niet eens thuis gehoord en nu al blij. Wat moet dat wel niet als je hem gehoord hebt!

Toch jammer dat we een onze B*** Koning verliezen. Wie neemt Sjors zijn roer over? Gekheid natuurlijk ;D .
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Fransvis

Citaat van: Sjors op februari 20, 2005, 15:41:57
Jongens ik heb hem de SVS !!!!!!!!!!!  :D :D :D net terug (Den Haag)

Mijn dag kan niet meer stuk! en Bedankt Brian voor de goede service  :)

Nu lekker aansluiten en afregelen  8) foto's volgen later.


Groet, Sjors

;D je hebt de logo al snel veranderd zie ik. Gefeliciteerd met je mooie aankoop.

Sjors

Citaat van: Blue-Eyes op februari 20, 2005, 15:44:07
gefeliciteerd Sjors. Je hebt hem nog niet eens thuis gehoord en nu al blij. Wat moet dat wel niet als je hem gehoord hebt!

Bedankt Blue  :)  ik heb aleen nog maar bij Brian thuis gehoord, even een demotje gekregen, damn man niet te geloven het gaat zo laag en is zo indrukwekkend, ik had het idee dat er een metalen sloopbal door het gebouw ging!  :o

Dat beloofd idd wat  O0



Citaat van: Blue-Eyes op februari 20, 2005, 15:44:07
Toch jammer dat we een onze B*** Koning verliezen. Wie neemt Sjors zijn roer over? Gekheid natuurlijk ;D .

Geen Bose meer in mijn HT, voor de rest is Bose nog in mijn bloed  ;D en dat zal zo blijven, mischien maar beter ook een SVS in het kantoortje dat ziet mijn pa niet zitten  ;D




Maar mijn HT is nu anti Bose, behalve de merchandise en demo dvd/ cd tjes ;)

Sjors

Citaat van: Fransvis op februari 20, 2005, 16:18:39
;D je hebt de logo al snel veranderd zie ik. Gefeliciteerd met je mooie aankoop.

Jep meteen maar even gedaan  :)  Bedankt Frans.

Er staat er trouwens weer een SVS te koop van starred!!

R

Goede update sjors. Je blijft wel lekker bezig zo. Heb je ook koorts naast het ht virus? :D

kermit

Sjors,
Veel succes ermee.!!
Weet je wat Erik van SVS zou zeggen: Crank it up baby  :P

Kermit

Sjors

Citaat van: Ruben op februari 20, 2005, 16:59:17
Goede update sjors. Je blijft wel lekker bezig zo. Heb je ook koorts naast het ht virus? :D

Anti Bose epidimie  ;D   dat verklaart alles.................

Sjors

Citaat van: kermit op februari 20, 2005, 17:01:45
Sjors,
Veel succes ermee.!!
Weet je wat Erik van SVS zou zeggen: Crank it up baby  :P

Kermit


Ja dat zal zeker wel lukken!! heerlijk zo'n blikvanger  8)  Nochmaals bedankt  :)


Groet, Sjors

R

Ik had het eigenlijk over het upgrade virus, maar deze ik ook wel leuk... :D

Waar blijven de foto's trouwens. ;)

Sjors

Citaat van: Ruben op februari 20, 2005, 17:10:13
Ik had het eigenlijk over het upgrade virus, maar deze ik ook wel leuk... :D

Waar blijven de foto's trouwens. ;)

Met het virus aleen was het niet zo ver gekomen, waarschijnlijk is het een combinatie van beide  :D

Foto's maak ik straks  ;)  eerst even een beetje "rommelen"
   

Groet, Sjors

kermit

Ik  ben benieuwd waar ie is komen te staan. Niet in EDAM he . :o