Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Rappie op februari  4, 2005, 14:48:14
Zo direct zouden we dat hier nooit zeggen hè .......... alleen denken ;)

LOL  ;D gellukig maar  :) (stille hint mag altijd) of ik die nog niet genoeg gehad heb  ;D

Sjors

Citaat van: Adonias op februari  4, 2005, 15:11:49
Groot van je om het zelf te zeggen ;)

Het is gewoon de waarheid, ik sloot ze aan en ja dan hoor je het gauw genoeg  :) of is het nou  :'(

Groet, Sjors

Rappie

Citaat van: Sjors op februari  4, 2005, 17:27:43
Het is gewoon de waarheid, ik sloot ze aan en ja dan hoor je het gauw genoeg :) of is het nou :'(

Groet, Sjors
Daarom adviseren we de mensen die tevreden zijn met bose ook niet verder te kijken, als je het dan toch doet zijn de gevolgen niet te voorzien ..... ;)
Eigenaar van Paulthé

Adonias

#228
Citaat van: Sjors op februari  4, 2005, 17:27:43
Het is gewoon de waarheid, ik sloot ze aan en ja dan hoor je het gauw genoeg  :) of is het nou  :'(

Groet, Sjors

Hangt er een beetje vanaf... als je zelf voor al die bose speakers hebt betaald dan is het :'(
Anders heb je niets verloren behalve tijd ;)
"Pieppieppieppieppieppieppieppieppieppiep...................... TWOING" from "For the birds"

Sjors

Citaat van: Rappie op februari  4, 2005, 18:09:58
Daarom adviseren we de mensen die tevreden zijn met bose ook niet verder te kijken, als je het dan toch doet zijn de gevolgen niet te voorzien ..... ;)

Het is zo: ik werk zelf bij een audio zaak waar we ook merken als B&W Piëga Mordaunt-Short enz verkopen.

Ik heb daarom zelf vaak omdat wij ook geoteriseerd Bose dealer zijn, vaak gewiseld, Bose en andere merken, er was wel een verschil zeg niet goed of slecht, maar eenmaal thuis was ik er toch echt heel blij mee! maar nu ik deze Hepta's als fronts gebruik, merk ik toch zeker heel veel verschil 8)

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Adonias op februari  4, 2005, 19:10:57
Hangt er een beetje vanaf... als je zelf voor al die bose speakers hebt betaald dan is het :'(
Anders heb je niets verloren behalve tijd ;)

Ik heb voor al die Bose speakers betaald  :) maar verkopen is geen probleem Bose behoud zijn waarde  ;)

Groet, Sjors

Sjors

Goed even wat picjes  :)

Hier zie je een deel van voorheen het dvd rack, het rack is er nog steeds, hij heeft aleen een andere bestemming gekregen ;D ;)

Sjors

#232
Dit is het tijdelijk het tafeltje waar mijn compo's op staan  ;D hier komt een finite elente spider rack voor in de plaats 8)

en de airco is verplaatst, was nog een hele klus t.b.t. warmte afoer en de condeswater afoer, maar hij staat er en werkt!

Sjors

en hier staan nu mijn dvd'tjes  :)

Fransvis

ik ben benieuwd naar een foto met je nieuwe speakers in opstelling... ;)

Sjors

#235
Citaat van: Fransvis op februari  7, 2005, 08:47:10
ik ben benieuwd naar een foto met je nieuwe speakers in opstelling... ;)

Frans,

Mijn Hepta's staan tijdelijk boven op mijn front's ( dat wilde ik jullie niet laten zien)  ;D
Ik wil voor de Hepta's zelf vloerstandaards maken, ontwerp ben ik nog niet uit, wel wil ik ze 'hol' maken zodat ik ze naderhand kan vullen met zand (voor een betere massa) en ik wil ze op spike's hebben  :)

Uiteraard zal ik hier pic's van posten  :)

Owja nog een geruststelling voor jullie forumers, mijn Bose verzameling (goodies enz.) zal ik behouden  :) maar op den duur zal ik wel andere luidsprekers gaan toevoegen (geen Bose) mischien een mooie SVS..........
maar dat horen jullie wel ;)


Groet, Sjors

R

#236
Langzaam heeft het forum toch wel invloed op je ;D Nu je hebt verteld dat ze erop staan, kun je ook wel een plaatje tonen. Ben wel benieuwd hoe ze er uit zien.


Sjors

Citaat van: Ruben op februari  7, 2005, 11:28:31
Langzaam heeft het forum toch wel invloed op je ;D Nu je hebt verteld dat ze erop staan, kun je ook wel een plaatje tonen. Ben wel benieuwd hoe ze er uit zien.



Je hebt gelijk Ruben  :)  ik zal straks even een fototje posten.

Ik had trouwens vanmiddag lekker vrij! ben toen begonnen aan 2 mooie staanders foto's volgen!!

Groet, Sjors

Sjors

#238
Op verzoek van Ruben  :) hier een foto van de opstelling nu..........

Fransvis

Citaat van: Fransvis op februari  7, 2005, 08:47:10
ik ben benieuwd naar een foto met je nieuwe speakers in opstelling... ;)

en op verzoek van Frans.... ;D

Sjors

Citaat van: Fransvis op februari  7, 2005, 21:22:48
en op verzoek van Frans.... ;D

Uiteraard  :) 

Maar wat vind je ervan? nu moeten jullie mij wel ff aanmoedigen :D dat ik niet straks weer terug in het bedje van Bose val  ;)

Gordon

Hoe zei je dat van de week? Oh ja: Gaaf, Uber, Cool, Geil, Te gek zeg............
Zo goed, nou blij?  ;D
I now live in Bali...

Sjors

Citaat van: Gordon op februari  8, 2005, 02:43:49
Hoe zei je dat van de week? Oh ja: Gaaf, Uber, Cool, Geil, Te gek zeg............
Zo goed, nou blij?  ;D

Nee dat was Rappie  ;) 

Gaaf, Uber, Cool, Geil, Te gek zeg.............. wil ik pas horen als mij stands eronder staan ;D ;D ;)

Groet, Sjors

R

Gave fronts. Als ze net zo klinken als ze eruit zien.

Fransvis

Citaat van: Sjors op februari  7, 2005, 23:55:38
Uiteraard  :) 

Maar wat vind je ervan? nu moeten jullie mij wel ff aanmoedigen :D dat ik niet straks weer terug in het bedje van Bose val  ;)

Sjors, als ik dit lees...zou ik bijna zeggen dat je een beetje Bose moe bent. Is dat ook zo, of blijft het je merk ?

bmateijsen

Ik vind wel dat je trouw moet blijven... anders zijn de Bose-aanhangers van het htforum weg ;)

Sjors

Citaat van: bmateijsen op februari  8, 2005, 09:51:13
Ik vind wel dat je trouw moet blijven... anders zijn de Bose-aanhangers van het htforum weg ;)

Geen zorgen allemaal!! ik vind het leuk om mijn geluid steeds beter te krijgen, en bij Bose houd het gegevenmoment op..............

Dus ga je toch overwegingen maken  :) 

Wij hebben elders in huis Bose apparatuur en dat zal zo blijven ;)

*Bose Companion3 multimedia systeem: mijn Computer
*Bose Discman + koptelefoon
*Bose Acoustic wave wekker radio
*Bose 321 home entertaiment systeem: Woonkamer
*Bose sound systeem: auto
*Bose 205 i.c.m. de acoustimass module: werkkamer zie hier

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=26107.0

*Bose Freespace 32 flusch mount system:badkamer
*Bose media mate's: computer, Pa
*Bose lifestyle powered speaker system: slaapkamer, ouders


Zo dat was het wel een beetje  :) en mijn verzameling goodies, dat zal ik ook blijven sparen  O0


Iemand die zich nog zorgen maakt?  ;D

Groet, Sjors


Sjors

Vanavond komen ze, de foto's van de stands !!!  :D

Groet, Sjors

Gordon

Sjors, je had deze schema bij iemand neergezet.
Vraagje: waarom gaan er 2 kabels van de sub in de L +R inputs van de shaker amp.
Als je toch alleen de L uitgang gebruikt om de shakers in serie te schakelen?
Waarom niet 1 op L en 1 op R? Of waarom niet alleen 1 kabel van de sub in de L van de shaker amp?
Zie jouw schema hieronder.
I now live in Bali...

Gordon

En hoe zou je ze aan deze stalen frame bank vastmaken?
I now live in Bali...