Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Daze op december 21, 2004, 11:08:26
Ik kwam er achter dat ik nog een kleurkaart had liggen waar precies die kleur rood op staat die jij hebt gebruikt. Alleen op de kaart lijkt die kleur heel anders, veel donkerder, bijna bruin, terwijl het er op jouw foto's echt rood uitziet... Kun je ongeveer een vergelijking geven tussen de kleur van jouw stoelen en de muren. Zijn die ongeveer dezelfde kleur rood of zit er veel verschil tussen...? Mijn stoelen zijn volgens mij namelijk dezelfde kleur rood...

Ben op dit moment niet thuis, zal het later even voor je bekijken ;)

Groet, Sjors

sinne_be

Hoi Sjors,

Je hebt me daar een prachtige HT, man!

Ik ben eigenlijk zelf nog maar pas bezig met mijn eerste ervaringen op HT gebied en hoop ooit zo ver te komen als jij.

Je vertelt daar ergens in een reply dat je eventueel nog iets kon regelen ivm je waanzinnig coole zetels.

Denk je dat je nog aan een 2 of 3 -tal zetels kan geraken, die ik dan zou kunnen kopen? Ze zien er in alle geval erg comfortabel uit.

Ik ben er enorm in geïnteresseerd en wil daarvoor wel een flink stuk rijden (woon namelijk in België)

CU

Kurt

Sjors

Citaat van: sinne_be op december 23, 2004, 21:04:11
Hoi Sjors,

Je hebt me daar een prachtige HT, man!

Ik ben eigenlijk zelf nog maar pas bezig met mijn eerste ervaringen op HT gebied en hoop ooit zo ver te komen als jij.

Je vertelt daar ergens in een reply dat je eventueel nog iets kon regelen ivm je waanzinnig coole zetels.

Denk je dat je nog aan een 2 of 3 -tal zetels kan geraken, die ik dan zou kunnen kopen? Ze zien er in alle geval erg comfortabel uit.

Ik ben er enorm in geïnteresseerd en wil daarvoor wel een flink stuk rijden (woon namelijk in België)

CU

Kurt


Beste Kurt,

Bedankt voor je positive reaktie :)

De stoellen ja daar zijn er meer in geintreseerd,  maar het is zo dat mijn oom van wie ik de stoellen heb, momenteel bezig is met nieuw inrichting aleen als hij herinrichting doet zijn er stoellen te regelen, zijn volgende projekt is een renovatie, zo gauw het zo ver is laat ik het je via pm wel weten en kunnen evt andere geintreseerde zich bij mij melden.

Ze zijn dus gebruikt, dus even schoonmaken en je hebt voor een prikkie hele mooie stoellen  ;)

Groet, Sjors


sinne_be

OK, bedankt alvast Sjors

Hopelijk is dit ergens binnenkort.
Ik zoek intussen wat verder, maar laat me gerust iets weten als het zover is, want die van jou zijn echt wel prachtexemplaren!

Doei

Kurt

Sjors

Citaat van: Daze op december 21, 2004, 11:08:26
Ik kwam er achter dat ik nog een kleurkaart had liggen waar precies die kleur rood op staat die jij hebt gebruikt. Alleen op de kaart lijkt die kleur heel anders, veel donkerder, bijna bruin, terwijl het er op jouw foto's echt rood uitziet... Kun je ongeveer een vergelijking geven tussen de kleur van jouw stoelen en de muren. Zijn die ongeveer dezelfde kleur rood of zit er veel verschil tussen...? Mijn stoelen zijn volgens mij namelijk dezelfde kleur rood...

Heb even geken naar de kleuren het is wel moelijk omdat ik niet ff een stoeltje tegen de muur kan houden ;D maar het komt aardig overeen ;)

Groet, Sjors

Sjors

Prettige jaarwisseling gewenst allemaal ;)   



Hier een linkie (zet je geluid aan) 


http://www.bose321.nl/seasons_greetings.html


Groet, Sjors  :)

Daklem

Citaat van: Sjors op december 31, 2004, 17:28:20
Prettige jaarwisseling gewenst allemaal ;)   



Hier een linkie (zet je geluid aan) 


http://www.bose321.nl/seasons_greetings.html


Groet, Sjors  :)

lol Sjors, leuke link

Wat zijn jouw geplande upgrades voor het jaar 2005?

gr. Robbert

Sjors

Citaat van: Daklem op januari  1, 2005, 13:44:22
lol Sjors, leuke link

Wat zijn jouw geplande upgrades voor het jaar 2005?

gr. Robbert

De beste wensen Robbert ;)

Linkie had ik van Bose gekregen met een persoonlijke brief als bedank enz.


Valt er nog wat te upgraden dan?  ;D waarschijnlijk krijg ik eerdaags de IsoTek mini-sub op proef, en wil ik ook Vibra's aanschaffen, verder zien we het wel :)

Groet, Sjors

Jan-Willem

Citaat van: Sjors op december 31, 2004, 17:28:20
Prettige jaarwisseling gewenst allemaal ;)   



Hier een linkie (zet je geluid aan) 


http://www.bose321.nl/seasons_greetings.html


Groet, Sjors  :)

Jij ook de beste wensen  ;) die link kon echt aleen maar van jouw komen ;D wel een goed doel van Bose! om Plan te steunen.



Jan-Willem
I love my S8 :-)

Sjors

Citaat van: Jan-Willem op januari  2, 2005, 01:35:42
Jij ook de beste wensen  ;) die link kon echt aleen maar van jouw komen ;D wel een goed doel van Bose! om Plan te steunen.



Jan-Willem

Bedankt JW jij ook  ;)

Groet, Sjors

Sjors

#210
Heb sinds vorige week een Statief voor mijn digi-cam  :) meteen even 2 screenshotjes gemaakt, en ja ik weet het, mijn beamer moet nog gecalibreerd worden  ;D

Groet, Sjors

Daklem

Ziet er super mooi uit sjors!!!! Had ik maar de ruimte om een beamer neer te hangen... dan had ik nog iets  bij mijn verlangenlijstje kunnen toevoegen...  ;D

Fransvis

Citaat van: Sjors op januari 12, 2005, 14:59:16
Heb sinds een Statief voor mijn digi-cam  :) meteen even 2 screenshotjes gemaakt, en ja ik weet het hij moet nog gecalibreerd worden  ;D

Groet, Sjors

Kun je digi-cams tegenwoordig ook laten calibreren ?  ;D

Daklem

Citaat van: Fransvis op januari 13, 2005, 11:20:04
Kun je digi-cams tegenwoordig ook laten calibreren ?  ;D


Dat doe ik wel voor je Frank, dat kost je alleen wel zo'n 150 euro ;)

Sjors

Citaat van: Fransvis op januari 13, 2005, 11:20:04
Kun je digi-cams tegenwoordig ook laten calibreren ?  ;D

LOL ;D

bedoelde de beamer, maar dat wist je wel ;)

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Daklem op januari 13, 2005, 11:13:46
Ziet er super mooi uit sjors!!!! Had ik maar de ruimte om een beamer neer te hangen... dan had ik nog iets  bij mijn verlangenlijstje kunnen toevoegen...  ;D

Bedankt voor je compliment Robbert!  :)

Is er voor jou echt geen mogelijkheid om te beamen?

Groet, Sjors

Daklem

Citaat van: Sjors op januari 13, 2005, 18:58:32
Bedankt voor je compliment Robbert!  :)

Is er voor jou echt geen mogelijkheid om te beamen?

Groet, Sjors

Helaas niet. Elke wand is schuin bij mij.. dat is balen! Ik moet gewoon wachten totdat ik in een fatsoenlijke kamer zit/woon :)

Sjors

#217
Ik ben/was niet helemaal tevreden met de indeling, en heb het een en ander geweizigd, o.a ook omdat mijn dvd collectie behoorlij uit zijn voegen gegroeit is en het rack boven mijn stoellen er te klijn voor werd.

*In het inbouw rack waar mij apparatuur in stond, staan nu mijn dvd's

*Waar mijn dvd's in stonden, dat mdf rack boven mijn stoellen dat in nu een 'vitrine' geworden voor mijn Bose verzameling goodies  :)

*mijn apparatuur staat nu tijdelijk links van het inbouw rack, op een doos met een MDF plaat er onder van 18mm,
Dit is echter tijdelijk  ;) want hiervoor wil ik een spider rack aanschaffen, dat veriendienen mijn Compo's wel  8)

Ik zal morgen een paar picjes schieten  ;) (ben nu te moe ;D )


Groet, Sjors

Sjors

Nou goed die foto's moet ik nog steeds maken  ;D druk druk druk..................


Wel wil ik jullie vertellen dat ik nieuwe luidsprekers heb! en nee GEEN Bose  ;) het zijn namelijk de Hepta GEM Exellence! een 3 weg systeem, ik heb deze set van mijn oom gekregen  :)

Ik heb ze aangesloten en toen was het stil.......................... bij mij dan hé :o wat een klank!!!
Ik moet er morgen vroeg uit dus ga nu plat, maar zal julllie wel even op de hoogte houden van mijn verder bevindingen  :)

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op februari  4, 2005, 00:50:34
Nou goed die foto's moet ik nog steeds maken  ;D druk druk druk..................


Wel wil ik jullie vertellen dat ik nieuwe luidsprekers heb! en nee GEEN Bose  ;) het zijn namelijk de Hepta GEM Exellence! een 3 weg systeem, ik heb deze set van mijn oom gekregen  :)

Ik heb ze aangesloten en toen was het stil.......................... bij mij dan hé :o wat een klank!!!
Ik moet er morgen vroeg uit dus ga nu plat, maar zal julllie wel even op de hoogte houden van mijn verder bevindingen  :)

Groet, Sjors

Zo'n oom zoek ik ook, Sjors  ;D
Hoe ga je de speakers gebruiken ?

blue-eyes

Citaat van: Sjors op februari  4, 2005, 00:50:34
Wel wil ik jullie vertellen dat ik nieuwe luidsprekers heb! en nee GEEN Bose  ;) het zijn namelijk de Hepta GEM Exellence! een 3 weg systeem, ik heb deze set van mijn oom gekregen  :)

Ik heb ze aangesloten en toen was het stil.......................... bij mij dan hé :o wat een klank!!!
Ik moet er morgen vroeg uit dus ga nu plat, maar zal julllie wel even op de hoogte houden van mijn verder bevindingen  :)

Groet, Sjors

Eindelijk ;D  >:D O0
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sjors

Citaat van: Fransvis op februari  4, 2005, 08:15:45
Zo'n oom zoek ik ook, Sjors  ;D

Ja daar bof ik idd mee  :) hij weet dat het bij in goede handen is, ben altijd erg zuinig op mijn spullen  8)
Hij is zelf altijd net als vele van jullie forumers bezig met audio, hij heeft het aleen altijd vrij druk.
Ik geloof dat hij nu speakers van Totem en nog een set electrostaten in combinatie met een lexicon MC-12 en nog een buizen amp en hij verandert nog weleens wat, wat ik ik mijn voordeel heb (tenmiste nu dan hé  ;D.......

Citaat van: Fransvis op februari  4, 2005, 08:15:45
Hoe ga je de speakers gebruiken ?

Ik heb ze nu ingezet als front's kan je wel vertellen dat dat mij zeer goed bevalt  :)

later volgt een reviewtje  ;)

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Blue-Eyes op februari  4, 2005, 11:01:42
Eindelijk ;D  >:D O0

Wat dacht je: Die l*l heeft eindelijk door wat 'echte' speakers zijn  ;)

Rappie

Citaat van: Sjors op februari  4, 2005, 13:58:54
Wat dacht je: Die l*l heeft eindelijk door wat 'echte' speakers zijn ;)
Zo direct zouden we dat hier nooit zeggen hè .......... alleen denken ;)
Eigenaar van Paulthé

Adonias

Citaat van: Sjors op februari  4, 2005, 13:58:54
Wat dacht je: Die l*l heeft eindelijk door wat 'echte' speakers zijn  ;)

Groot van je om het zelf te zeggen ;)
"Pieppieppieppieppieppieppieppieppieppiep...................... TWOING" from "For the birds"