Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Harry HT op november 27, 2004, 12:38:35
Hoi Sjors,

Ik moest lachen om die foto's die je in Edam hebt gemaakt. Zijn er nog meer merken waar je helemaal voor gaat?

Zo erg als Bose? nee  ;D ik heb wel andere goed emerken maar daar houd het dan ook mee op.

Citaat van: Harry HT op november 27, 2004, 12:38:35
In jouw geval zou ik maar gelijk voor een "Bose langeonderbroek" gaan, volgens zou hem nog dragen ook.  :)

Gegroet,

Harry


Nou er zijn grensen Harry  ;)  :D

Groet, Sjors
8)

Sjors


Sjors

Citaat van: Blue-Eyes op november 27, 2004, 09:41:54
Vind het alleen jammer dat je dan een FILA shirt aan hebt, een beetje fan heeft ook een BOSE shirt ;D



Heb je mijn key koord niet gezien ;D ;)

Groet, Sjors

Sjors

Even een fototje erbij 8) voor de sfeer, ik heb onder de fronts ultra blue leds gemaakt, wat resulteerd in een zeer fraai sfeerijk aanzicht ;D

Op de foto zie je ook dat het bovenste gedeelte (voor het mid) vol zit met demp acoustic, dit stopt Bose er normale wijze in, dit heb ik besteld bij Bose (gratis) en het geluid in nu toppie! het verschilt echt enorm.

Groet, Sjors

dvdripper

hoi Sjors ;D

ik vindt het ook erg mooi al dat bose  ;D

en ik vekoop het ook graag ;D

vraagje? kom je vaak in bcc Amf?
(want daar stonden die plektie glaspeakers  ook toen ik daar nog werkte.)

mvg dvdripper



mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

VlisChris

#180
Citaaten ik vekoop het ook graag ;D
Dat geloof ik graag ;) ;D ;D ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Daklem

Sjors,

Gaaf die leds in je speakers, maar is dat soms niet storend tijdens het kijken van een filmpie? reflectie van de leds op je projectie scherm? Of kan je de leds ook uitzetten?

Wel erg strak ziet het eruit! :D

Sjors

@dvdripper: hoi Sjors  ;D

ik vindt het ook erg mooi al dat bose   ;D

en ik vekoop het ook graag  ;D

vraagje? kom je vaak in bcc Amf?
(want daar stonden die plektie glaspeakers  ook toen ik daar nog werkte.)

mvg dvdripper.

dvdripper, Ik kom wel geregeld in BCC vest A'foort, niet om er iets te kopen op audio gebied dan maar heb er enkele contakten  ;D ze hadden er inderdaad één nu niet meer want die staat bij mij  ;) heb ze een beetje lief aangekeken en voor een reëel bod mocht ik deze meenenen ;)


@Christiaan Sauer: Dat geloof ik graag  ;) ;D ;D ;D

LOL  :D :D


@Daklem: Sjors,

Gaaf die leds in je speakers, maar is dat soms niet storend tijdens het kijken van een filmpie? reflectie van de leds op je projectie scherm? Of kan je de leds ook uitzetten?

Wel erg strak ziet het eruit! :D

Daklem.


Daklem,

even voor de duidelijkheid, de led's zitten er niet in maar onder! op de kopsekant 8)

Het geeft idd een heel leuk effekt! (bij toeval achtergekomen) deze zijn gewoon in en uit te schakelen door middel van de Onkyo CHAD  ;)





Sjors

#183
Vandaag mijn reclame display binnen gekregen  8) beetje merchandise erbij, werkt op 230v om de 10 sec (instelbaar) draaien de lamellen om, er zijn 3 verschillende reclames, Dit is trouwens niet de definitiefe plaats ;)
Groet, Sjors

Edit: op de foto zijn mijn 501's weer te zien omdat de 701 momenteel bij Bose staan (upgrade)

BWzes03

Wat gaat er aan geupgrade worden dan?
Filter? Demping?

btw: best wel erg mooi zo die plexiglas speakers, maar, is het wel 'dood' genoeg materiaal, inverband met resonanties?
Lijkt mij dat, omdat het een plastic is, flexibel is en meeveert met grote uitslagen van de woofer.
Het heeft daatentegen wel weer interne bracing dat houdt een en ander bijelkaar, maar ik vraag het me toch af...
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

Sjors

#185
Citaat van: BWzes03 op december 18, 2004, 20:25:38
Wat gaat er aan geupgrade worden dan?
Filter? Demping?

btw: best wel erg mooi zo die plexiglas speakers, maar, is het wel 'dood' genoeg materiaal, inverband met resonanties?
Lijkt mij dat, omdat het een plastic is, flexibel is en meeveert met grote uitslagen van de woofer.
Het heeft daatentegen wel weer interne bracing dat houdt een en ander bijelkaar, maar ik vraag het me toch af...

Je zit aardig in de buurt,

Alle speakers worden voorzien van pakingen en er word demping's matriaal aangebracht en er komen frontjes voor de luidsprekers.

En kwa resonantie daar heb ik geen last van ze zijn heel erg zwaar uitgevoerd! en de bass is ook gigantisch strak en lekker laag  ;)

Groet, Sjors

Sjors

#186
Heb ook maar even ee paar picjes van mn verdeelblok gemaakt met daarin de 2 main snoeren van de receiver en de dvd speler en de IsoPlug :)

De linker mainsnoer is de LAPP en de rechter de Isotek.

Groet, Sjors











christian19

allereerst, MOOI HT!!!

zelf vind ik het geluid van bose ook heel goed,
(vooral dat nieuwe set met 2 speakertjes en een
woofer  :o)
en vond het dan ook vreemd te lezen dat er hier
veel niets van moetten hebben ???
wel stond ik er van te kijken (ik hoop dat ik je
niet beledig) dat er in die plexiglas box
zo goedkoop oogende spekers zitten.
maar ja het gaat tenslotte om het geluid, en dat
vind ik nog altijd  :o

dan heb ik ook nog een vraag: Hoe spreek je
bose nou uit?
de een spreekt het uit als boos, de ander als boes
en weer een ander als boze ???

mvg,

christian19

Sjors

Citaat van: christian19 op december 19, 2004, 11:38:02
allereerst, MOOI HT!!!

Dank je :D

Citaat van: christian19 op december 19, 2004, 11:38:02zelf vind ik het geluid van bose ook heel goed,
(vooral dat nieuwe set met 2 speakertjes en een
woofer  :o)
en vond het dan ook vreemd te lezen dat er hier
veel niets van moetten hebben ???

Bose is niet slecht, aleen rekenen ze enorm hoge prijzen en dat is vaak de reden dat een hoop mensen er de "pest" in hebben.

Citaat van: christian19 op december 19, 2004, 11:38:02
wel stond ik er van te kijken (ik hoop dat ik je
niet beledig) dat er in die plexiglas box
zo goedkoop oogende spekers zitten.
maar ja het gaat tenslotte om het geluid, en dat
vind ik nog altijd  :o

Mij beledig je niet  ;)  tja wat is goedkoop, echt spectaculair is het idd niet, maar zoals je zelf al zegt het gaat tenslotte om het geluid, en dat is echt perfect! momenteel staan ze in Edam voor (upgrade) het waren tenslotte display modellen ;)

Citaat van: christian19 op december 19, 2004, 11:38:02dan heb ik ook nog een vraag: Hoe spreek je
bose nou uit?
de een spreekt het uit als boos, de ander als boes
en weer een ander als boze ???

mvg,

christian19

Je spreek het officieel uit al 'boos'  maar Bose word ook veel gezecht , maar Boes dat is echt fout ;D

Groet, Sjors

Daklem

Elke keer als ik weer even niet kijk heeft die nerd weer nieuwe spulletjes voor zijn HT set.  ;)

Houd het dan ook nooit op  ;D

Mooie power cables moet ik zeggen!

Heb zelf ook alweer wat upgrades in gedachte, alleen nu nog het geld om ze uit te voeren...

Daze

Hoi Sjors,

Ik zou graag willen weten wat voor kleur rood je hebt gebruikt voor je muren. Heb je er een kleurcode van of zo...? Ik geloof dat het al eens eerder gevraagd is, maar ik kon zo gauw geen antwoord van je vinden...  :)

"Censorship is the commonest social blasphemy because it is mostly concealed, built into us by indolence, self-interest, and cowardice."

John Osborne

Sjors

Citaat van: Daklem op december 20, 2004, 18:33:37
Elke keer als ik weer even niet kijk heeft die nerd weer nieuwe spulletjes voor zijn HT set.  ;)

Houd het dan ook nooit op  ;D

Mooie power cables moet ik zeggen!

Heb zelf ook alweer wat upgrades in gedachte, alleen nu nog het geld om ze uit te voeren...

Ach weet je Robbert je moet bezig blijven ;) de LAPP powercord is echt heel goed! muziek is 'opener' geworden.

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Daze op december 20, 2004, 18:45:54
Hoi Sjors,

Ik zou graag willen weten wat voor kleur rood je hebt gebruikt voor je muren. Heb je er een kleurcode van of zo...? Ik geloof dat het al eens eerder gevraagd is, maar ik kon zo gauw geen antwoord van je vinden...  :)



Ben de beroerdste niet ;) hier een picje,

Groet, Sjors

Daze

"Censorship is the commonest social blasphemy because it is mostly concealed, built into us by indolence, self-interest, and cowardice."

John Osborne

Sjors


Frankie Frank

Whaaaaaaa.... Wat een waanzinnige mooie ht Sjors  ;D.

Echt mooi spul ik hoop dat ik ook ooit nog eens zo ver als jou zou komen....

En je bent natuurlijk ook helemaal fan van bose, helemaal niks mis mee ben ik zelf ook ;) waar haal je al die merchandise vandaan dan???

Zit wel leuk spul tussen en keep up the good work ;D.

Daze

Citaat;) red je het daarmee?

Ja, perfect. Zo kom ik een heel eind verder. Ik heb het weekend m'n muren 'rood' geschilderd. Althans, dat was de bedoeling.
Op de kleurkaart zag het er mooi uit, maar eenmaal op m'n muren bleek het toch wel ERG roze uit te vallen. Zeg maar gerust 'zuurstokroze'...  :-X

Maar dit lijkt me precies de kleur die ik zoek...  ;D
"Censorship is the commonest social blasphemy because it is mostly concealed, built into us by indolence, self-interest, and cowardice."

John Osborne

Sjors

Citaat van: Frankie Frank op december 20, 2004, 21:34:53
Whaaaaaaa.... Wat een waanzinnige mooie ht Sjors  ;D.

Echt mooi spul ik hoop dat ik ook ooit nog eens zo ver als jou zou komen....

En je bent natuurlijk ook helemaal fan van bose, helemaal niks mis mee ben ik zelf ook ;) waar haal je al die merchandise vandaan dan???

Zit wel leuk spul tussen en keep up the good work ;D.

Bedankt man! voor je reaktie  :)

merchandise, tjah dat is echt zoeken!! soms op ebay duitsland bij Bose Nederland slijmen ;D en veel rond kijken heb nog wel meer klijne dingetjes, zal wel een paar picjes schieten  ;)

en keep up the good work, dat zal wel lukken  ;D

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Daze op december 20, 2004, 22:05:24


Ja, perfect. Zo kom ik een heel eind verder. Ik heb het weekend m'n muren 'rood' geschilderd. Althans, dat was de bedoeling.
Op de kleurkaart zag het er mooi uit, maar eenmaal op m'n muren bleek het toch wel ERG roze uit te vallen. Zeg maar gerust 'zuurstokroze'...  :-X

Maar dit lijkt me precies de kleur die ik zoek...  ;D

Shit man das balen :-\ toen ik aan het rollen was zag het er heel roze uit maar eenmaal opgedroogd  :D
Je mag gerust eens komen kijken! pm mij maar.

Groet, Sjors

Daze

Ik kwam er achter dat ik nog een kleurkaart had liggen waar precies die kleur rood op staat die jij hebt gebruikt. Alleen op de kaart lijkt die kleur heel anders, veel donkerder, bijna bruin, terwijl het er op jouw foto's echt rood uitziet... Kun je ongeveer een vergelijking geven tussen de kleur van jouw stoelen en de muren. Zijn die ongeveer dezelfde kleur rood of zit er veel verschil tussen...? Mijn stoelen zijn volgens mij namelijk dezelfde kleur rood...
"Censorship is the commonest social blasphemy because it is mostly concealed, built into us by indolence, self-interest, and cowardice."

John Osborne