Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Rappie op oktober 27, 2004, 08:41:32
Maar net wat je fijn vind he .... soaps kijken op een klein lcd schermpje. En gebruik je het OSD zo vaak dat het makkelijk is om zo'n schermpje continu voor je te hebben ? Of kan je het ook wegklappen ...

Rappie,

Ik heb het schermpje aangeschaft omdat ik nog wel eens naar: TMF mtv luister, en ik vind het zonde van mijn brand uren om dan steeds die beamer te laten draaien. Verder het osd van de receiver en dvd speler plus de pc zijn ook aangesloten op het schermpje.

Vanuit het schermpje gaat een s-video "snoertje" (5 meter) naar een automatische-schakel box in deze box komen alle bronnen bijeen zoals de computer, scart van de video (voor het gewone tv kijken) en een scart van de dvd speler en als laatste de s-video van mn receiver (osd).

De computer staat gewoon op het kantoortje maar vanuit de video kaart heb ik een s-video snoertje in de schakel unit geplugd.

Meestal zit ik gewoon op het kantoortje maar als ik bijv tv kijk op het schermpje of op de beamer kun je toch online zijn en het forum een beetje in de gaten houden   8) Ik gebruik namelijk de cordless desktop Mx van Logitech, als ik dus naar mn ht'tje loop neem ik mijn key board en muis mee  :)

Ik hoop dat het voor jullie medeme forum leden een beetje duidelijk is  O0

Het klinkt mischien raar maar toen ik gister even zappte kwam ik op discovery en 'het was zo intresant dat ik een dikke uur heb gekeken  :o en dat ging prima  ;)

Groet, Sjors


Johannes 19

Best handig zo'n schermpje en het ziet er ook nog leuk uit.
Mooi ingerichte HT met mooie spullen.

Receiver: Marantz SR5500
DVD: Panasonic S29
Speakers: B&W 603 s3, B&WLCR60S3, B&W 601S3
Subwoofer: SVS PB10ISD,  TV: Philips 55CM

Sjors

Citaat van: Johannes 17 op oktober 27, 2004, 19:18:46
Best handig zo'n schermpje en het ziet er ook nog leuk uit.
Mooi ingerichte HT met mooie spullen.



Johannes,

Bedankt ;)

Leuke avatar heb je trouwens  8)

Groet, Sjors

Xander

Cool, zo'n schermpie!

Wat voor merk is het als ik vragen mag? Wat heb je deze gehaald?
Ik ben ook een beetje aan het neuzen voor zo'n schermpje...

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Sjors

Citaat van: Marantz-freak op oktober 27, 2004, 21:37:21
Cool, zo'n schermpie!

Wat voor merk is het als ik vragen mag? Wat heb je deze gehaald?
Ik ben ook een beetje aan het neuzen voor zo'n schermpje...

Xander


Xander,

Het is idd erg gemakelijk zo'm display  ;)

Gekocht bij Dixons merk is JoyTech ::) maargoed het is erg degelijk uitgevoerd, maar toen ik bezig was met het monteren heb ik de achterkant van het scherm even los gehad, en kwam er achter dat het lcd display van toshiba is 8)

Er word ook een a.b. bijgelevert (creditcard formaat)

Groet, Sjors

searcher

Citaat van: Sjors op oktober 28, 2004, 19:33:00


Xander,

Het is idd erg gemakelijk zo'm display  ;)

Gekocht bij Dixons merk is JoyTech ::) maargoed het is erg degelijk uitgevoerd, maar toen ik bezig was met het monteren heb ik de achterkant van het scherm even los gehad, en kwam er achter dat het lcd display van toshiba is 8)

Er word ook een a.b. bijgelevert (creditcard formaat)

Groet, Sjors

Wat kost die Sjors?
Ik kan hem online niet vinden bij dixons.

                                                                      Gr Searcher



Sjors

Citaat van: searcher op oktober 28, 2004, 19:53:57


Wat kost die Sjors?
Ik kan hem online niet vinden bij dixons.

                                                                      Gr Searcher

Searcher,

Klopt, hij staat er niet meer op, heeft er wel opgestaan maargoed, 199 euro inc btw en verwijderingsbijdrage hehe ik heb het eruit gekregen  ;D

Groet, Sjors

Sjors

Er staan 'binnenkort' verhuisplannen op de agenda, niet omdat wij zo graag weg willen maar de gemeente het heeft gemund op ons grondstuk  :-X wat nogal behoorlijk is en daar kunnen ze tegen woordig héél wat huisjes op bouwen!

Nou hebben we een ander huis op het oog, grote 2onder één kap woning met een met een zolder die door middel van een wand in 2 ruimtes opgesplitst is.

Ik ga er straks heen om eens een kijkje te gaan nemen, uiteraard neem ik mijn digi-cam mee en schiet ik een aantal fototjes van de zolder, waar een dedicated HT gaat ontstaan  8) als wij over gaan tot koop van dit huis.


Groet, Sjors

Rappie

van de ene kant is het natuurlijk altijd leuk om opnieuw te beginnen zodat dingen die achteraf niet zo goed gingen beter te maken, of nieuwe ideeën toepassen. Maar wel weer veel werk zo'n verhuizing ....
Eigenaar van Paulthé

OscarTango

2 onder 1 kap  ???....als je zo'n groot stuk grond hebt ( en dat voor een leuke prijs aan de gemeente kunt verpatsen ) , kun je dan geen vrijstaand huis nemen ? ... zal wel aan mijn Belg-zijn liggen, maar ik ben allergisch voor 2 onder 1 kap-huizen  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Movievault

Zeker als je een SVS hebt :)
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Sjors

Citaat van: Rappie op november 10, 2004, 11:10:52
van de ene kant is het natuurlijk altijd leuk om opnieuw te beginnen zodat dingen die achteraf niet zo goed gingen beter te maken, of nieuwe ideeën toepassen. Maar wel weer veel werk zo'n verhuizing ....

Mee eens Rappie! maar in je leven moet je soms keuzes maken  ;) maar een groter biosje met meer stoeltjes  :D
en uiteraard zodra de verbouwing begint post  ik hiet foto's 8)

Gt, Sjors

Sjors

Citaat van: OscarTango op november 10, 2004, 11:15:56
2 onder 1 kap  ???....als je zo'n groot stuk grond hebt ( en dat voor een leuke prijs aan de gemeente kunt verpatsen ) , kun je dan geen vrijstaand huis nemen ? ... zal wel aan mijn Belg-zijn liggen, maar ik ben allergisch voor 2 onder 1 kap-huizen  ;D

Ik snap je Tim maar de buren dat zijn mijn oom en tante en mijn oom heeft een stereo opstelling op zolder  8) dus het is wel gezellig

Denk nou niet dat het 'zon typisch nederlands huisje is want er zit een behoorlijk stuk grond omheen!  de achtertuin grenst aan het bos  :)

Groet, Sjors

Sjors

#138
Citaat van: FrankG op november 10, 2004, 11:24:13
Zeker als je een SVS hebt :)

Maar die heb ik niet  ;D maar dat wist je al  ;) meneer Acoustimass neemt de taak opzich  O0

OscarTango

Citaat van: Sjors op november 10, 2004, 11:31:36


Ik snap je Tim maar de buren dat zijn mijn oom en tante en mijn oom heeft een stereo opstelling op zolder  8) dus het is wel gezellig

Denk nou niet dat het 'zon typisch nederlands huisje is want er zit een behoorlijk stuk grond omheen!  de achtertuin grenst aan het bos  :)

Groet, Sjors

Nou, da's mooi...ik ben benieuwd naar de foto's. En als't met familie is, gaat het Ht-gebeuren al wat soepeler, kan ik me voorstellen. Die nodig je al sneller uit voor een filmpje dan buren, niet ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sjors

Citaat van: OscarTango op november 10, 2004, 11:41:31
En als't met familie is, gaat het Ht-gebeuren al wat soepeler, kan ik me voorstellen. Die nodig je al sneller uit voor een filmpje dan buren, niet ?

Dat dat dacht ik wel de buren helpen zelfs mee :D ;D leuke buren  O0

Groet, Sjors

Movievault

AAAhhh nu snap ik hem , daarvoor had je die Dolby plaat nodig :)   ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

patrick_vdb

Hi Oscar,

Citaat van: OscarTango op november 10, 2004, 11:15:56
zal wel aan mijn Belg-zijn liggen, maar ik ben allergisch voor 2 onder 1 kap-huizen  ;D

Als je Nederlander zou zijn was het raadzaam om snel van die allergie af te komen ;D ;) Als ik de verkoopprijzen in Belgie en Nederland zo een beetje vergelijk dan zijn jullie toch een stuk beter af.

Mvrg

Patrick

Movievault

Wij verdienen ook minder he Patrick
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

patrick_vdb

Citaat van: FrankG op november 10, 2004, 11:50:40
Wij verdienen ook minder he Patrick

Of jullie ook minder verdienen weet ik niet, maar het kan goed zijn dat jullie minder krijgen ;D

Ik vraag me overigens af of dit verschil in inkomen het verschil in prijs van koopwoningen volledig dekt. Je moet er namelijk ook nog eens rekening mee houden dat wij, door de hypotheekrente- aftrek alweer automatisch alweer wat meer (kunnen) vragen.

Maar goed, maakt verder ook niks uit natuurlijk...

mvrg

Patrick

Movievault

Sjors naar belgie verhuizen zou dat niets zijn  :-X

Hier in het noorden van Belgisch Limburg heb ik nederlandse buren genoeg :)
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

patrick_vdb

Citaat van: FrankG op november 10, 2004, 11:55:30
Sjors naar belgie verhuizen zou dat niets zijn  :-X

LOL ;D Dan heeft hij wel dubbel voordeel ;)

mvrg

Patrick

OscarTango

Hehe... ja, die belasting aftrek helpt bij jullie idd. Maar dat kun je in Belgie ook als Nederlander...mijn vrouwtje ( NL'se ) trekt onze rente ( in Belgie ) ook af van haar belastingen. Is een leuke back-pay ieder jaar :-)

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Movievault

Op mijn stuk grond kan nog wel makelijk een huisje op :) .
Kun je meteen een SVS kopen en mee de buurt onveilig maken
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

patrick_vdb

Hi Oscar,

Citaat van: OscarTango op november 10, 2004, 11:58:58
Hehe... ja, die belasting aftrek helpt bij jullie idd. Maar dat kun je in Belgie ook als Nederlander...mijn vrouwtje ( NL'se ) trekt onze rente ( in Belgie ) ook af van haar belastingen. Is een leuke back-pay ieder jaar :-)

Dat bedoel ik met het dubbele voordeel, en de goedkopere prijs gebasseerd op andere marktprincipes en tegelijkterijd rente-aftrek....Er zijn zat Nederlanders die het zo doen, en tegenwoordig schijnt ook Duitsland erg aantrekkelijk te worden.

Veel Belgen zijn er volgens mij overigens ook niet zo blij mee, vooral langs de grensstreek, want het laat de verkoopprijzen van de huizen daar ook weer stijgen ;D

Maar goed, we dwalen wel erg af zo ;)

Mvrg

Patrick