Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Magura

Dat ziet er niet verkeerd uit sjors!
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

GTDesign

Zal morgen wel wat foto's posten van je nieuwe scherm...met masking systeem.

kermit

 :'( :'( Ik wil mijn beamer terug.
Wat een mooie foto's zeg ;D

Sjors

Citaat van: R op oktober  2, 2007, 16:30:30
Nice!!


Citaat van: molle op oktober  2, 2007, 16:55:10
Looking good 8)



Citaat van: Magura op oktober  2, 2007, 16:58:20
Dat ziet er niet verkeerd uit sjors!


Thanks guy's  8)




Citaat van: GTDesign op oktober  2, 2007, 18:05:56
Zal morgen wel wat foto's posten van je nieuwe scherm...met masking systeem.




Cool !  :D thanks Gé  ;)





Citaat van: kermit op oktober  2, 2007, 18:27:01
:'( :'( Ik wil mijn beamer terug.
Wat een mooie foto's zeg ;D



Ruilen Kermit ?!  >:D


nee hoor, ben er veels te blij mee  ;)







Groet, Sjors


kermit

#1480
Citaat van: Sjors op oktober  2, 2007, 22:13:16

Ruilen Kermit ?!  >:D


nee hoor, ben er veels te blij mee  ;)

Groet, Sjors



;D ;D

Sjors

#1481
Citaat van: TearS op oktober  2, 2007, 22:36:02
Ziet er erg goed uit man!


Thanks Lennard  :)



Citaat van: TearS op oktober  2, 2007, 22:36:02
Ik wil mijn beamer nu ook eindelijk eens goed opgehangen hebben!!!  ;D


Laat ik dar nu nog net géén foto van hebben  :-\ deze zal ik z.s.m. even maken edoch plaatsen 





Groet, Sjors

Sjors

Vanavond stond de TPG aan de deur met mn nieuwe speeltje  O0


Een multimedia 'Droomdoos'

















Wat een geweldig apparaat  8)





Groet, Sjors

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Joris1971

Wat doet zo een dreambox precies?

kermit

Citaat van: GTDesign op oktober  2, 2007, 18:05:56
Zal morgen wel wat foto's posten van je nieuwe scherm...met masking systeem.

En ;D

GTDesign

Beetje moeilijk zichtbaar op de foto maar dit wordt het nieuwe scherm met masking.

kermit

#1487
 ;D

Sjors

Gaaf Gé !  :D Thanks, ik heb er geen haast mee... maar begin nu toch wel kriebels te krijgen




Groet, Sjors

Sjors

#1489
Nou Gé, kom op met die 2e reeks foto(s)  ;)




Groet, Sjors



GTDesign

Op verzoek van Sjors enkele foto's.

In de onderstaande foto zien we de "flap" die overigens nog niet bekleed is met zwart velours welk door middel van een bijna onzichtbare schranier is open en dicht te klappen om een beeldscherm verhouding te creeren van 16:9 naar 21:9.


GTDesign

De schranieren zijn ingefreesd in het MDF.
Onderstaand een foto met het scherm opengeklapt.

molle

#1492
Mooi 8)

@Gé kan je op een huidig bestaand permscreen van Projecta ook een nieuw doek spannen? Huidig is met velcro vastgemaakt?  Gewoon uit curieusiteit ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Jan-Willem

Gaaf Sjors! dat kan je aan Gé wel overlaten  ;)


wanneer is hij klaar?



I love my S8 :-)

Sjors

Citaat van: molle op oktober 10, 2007, 11:17:40
Mooi 8)

@Gé kan je op een huidig bestaand permscreen van Projecta ook een nieuw doek spannen? Huidig is met velcro vastgemaakt?  Gewoon uit curieusiteit ;)



Thanks Jan-Willem en Sven  ;)


Hij staat al klaar ! volgende week zondag reis ik af naar Venlo om m'n screen op te halen  :D




Groet, Sjors

Rappie

Net scherm heb je dadelijk sjors, dit is inderdaad een nettere oplossing dan mijn doeken met latjes er in verwerkt die over spijkertjes hangen.

Wat zijn je volgende wensen ;) Of ga je ook even genieten van je HTtje voor je weer aan de slag gaat ...
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op november  5, 2007, 18:08:09
Net scherm heb je dadelijk sjors, dit is inderdaad een nettere oplossing dan mijn doeken met latjes er in verwerkt die over spijkertjes hangen.

Wat zijn je volgende wensen ;) Of ga je ook even genieten van je HTtje voor je weer aan de slag gaat ...


Ach ik denk dat jouw creatie er nog altijd beter uit ziet als mijn schrootjes frame en Hema hoeslaken  ;D
Ik ben er trouwen snog steeds niet aan toegekomen mijn screen op te halen bij Gé  :-\ ik denk dat het volgende week zondag word...


Even een upgrade, mijn DV-SP800 is weg en heeft plaatsgemaakt voor zijn grotste broer uit de Onkyo Integra familie !  :D de DV-S939


Natuurlijk een paar foto's  ;)
















Groet, Sjors

Atmoz


Sjiek spul.
Mooie foto ook die onderste.
Krijg er upgrade neigingen van 8) ;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

mikeske

Ziet er super uit sjors  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Mooi Sjors O0
En al een datum gevonden wanneer je kan langskomen?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4