Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sjors

@Rielplayer en Christiaan Sauer, Thanks  :D foto's komen uiteraard  :)


Peter,

ook jij bedankt (voor de zoveelste keer  ;D)

Ik ga er zo lekker mee aan de slag, ben reuze benieuwd ! ik vraag mij af of de Garbo al 480P was..  :-X





Groet, Sjors

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op september  3, 2007, 19:19:57
Graag gedaan Sjors ;)


8)






Zo even een proefopstelling neergezet, Fenominaal !  :o wat ik ik hier nu zie is werkelijk niet te geloven wat een subliem beel zeg  :D ik ben helemaal blij met m'n nieuwe speelgoed  ;D

Wat een scherpte en die diepe kleuren  8)


Ga nog even verder 'hobbyen'





Groet, Sjors

molle

Citaat van: Sjors op september  3, 2007, 20:56:14

8)






Zo even een proefopstelling neergezet, Fenominaal !  :o wat ik ik hier nu zie is werkelijk niet te geloven wat een subliem beel zeg  :D ik ben helemaal blij met m'n nieuwe speelgoed  ;D

Wat een scherpte en die diepe kleuren  8)


Ga nog even verder 'hobbyen'





Groet, Sjors

Cool O0
Waar blijven die foto's en screenshots nu >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

PjotrrrNL

Laat dat nieuwe koppeltje nu even rustig samen genieten... ;)

molle

Citaat van: PjotrrrNL op september  3, 2007, 21:12:37
Laat dat nieuwe koppeltje nu even rustig samen genieten... ;)

Heeft lang genoeg geduurd. FOTOOOOOOO'S >:D ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

J.H

Citaat van: molle op september  3, 2007, 21:14:53
Heeft lang genoeg geduurd. FOTOOOOOOO'S >:D ;D
;D

Feli, heb zelf onlangs ook een HD 70 alleen ik moet het doen met 576i :-X

JBL • Eminence • Earthquake • Apple • Audeze

williams

Gefeliciteerd met je nieuwe beamer ,ik heb deze van de week nog bij kermit gezien en dit zag er erg mooi uit
er staan geloof ik ook niet zoveel branduren op dus je kan voorlopig vooruit
veel plezier met je nieuwe aanwinst

afz williams
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Sjors

bedankt allemaal  ;)


Gé (GtDesign) gaat een nieuwe scherm voor mij bouwen, ik heb een jaar geleden bij de ISFcalibratie van mijn vorige projector doek mee genomen om een nieuw scherm te bouwen.. echer heb ik besloten dit te laten doen  ;)


Dit scherm zal in Oktober komen, uiteraard volgen dan foto's  :)





Groet, Sjors

kermit

Citaat van: Sjors op september  6, 2007, 18:47:30
bedankt allemaal  ;)


Gé (GtDesign) gaat een nieuwe scherm voor mij bouwen, ik heb een jaar geleden bij de ISFcalibratie van mijn vorige projector doek mee genomen om een nieuw scherm te bouwen.. echer heb ik besloten dit te laten doen  ;)


Dit scherm zal in Oktober komen, uiteraard volgen dan foto's  :)





Groet, Sjors
Hoi Sjors, Blijkbaar heeft mijn GT Design scherm toch wel indruk op je gemaakt. ;D ;D :o
Gr Kermit

Rob Eric Blank


Sjors

Citaat van: kermit op september  6, 2007, 18:53:14
Hoi Sjors, Blijkbaar heeft mijn GT Design scherm toch wel indruk op je gemaakt. ;D ;D :o
Gr Kermit


;D





Citaat van: Rob Eric Blank op september  6, 2007, 18:53:18
Lekker zo'n beamer!


Absoluut  ;)




Groet, Sjors

Sjors

Een foto van de tijdelijke opstelling  ;) komt nog een mooie beugel voor.





Groet, Sjors

mexmen2

zo je durft met die beamer zo op een stapeltje dvd's :o
ps3 40gb / 16 bluray films

Sjors

Citaat van: mexmen2 op september  6, 2007, 19:08:57
zo je durft met die beamer zo op een stapeltje dvd's :o


't leven bestaat uit risico's durven te nemen  ;)



Groet, Sjors

Rappie

Heel mooi sjors, beugeltje is wel zo netjes vergeleken met een aluminium in elkaar geknutseld rekje he ;)

Maar na het scherm ben je bijna klaar voor een HT meet en greet dus ? :)
Eigenaar van Paulthé

Jan-Willem

I love my S8 :-)

Sjors

#1468
Vanavond weer even wat verder gegaan met de afwerking in de HT.

Ik ben begonnen met ook de onderkanten van de koof te bekleden met stof



op de foto te zien dat het voorste stuk bekleed is, ik ben een zeur en wil het netjes hebben, er gaat toch wat tijd inzitten om dit strak en netjes te krijgen.















Toen Bjorn van BB&G hier was om de SMS-1 te installeren, viel hem o.a op de de center nogal uit de toon viel kwa klank eigenschappen, natuurlijk gaf ik dit niet direct volmondig toe  ;D maar ik kon hem geen ongelijk geven, toch heeft dit mij bezig gehouden, en heb nu even een proef opstelling gemaakt

Het zijn bijna de dezelfde luidsprekers als de front's (Hepta Gem) de 1e serie, mijn huidge front 's zijn de GEM MKII deze heeft een verbeterde kastbouw en de befaamde Dynaudio middentoner, maar dit strookt veel beter samen met de front 's als de Infinity.









Er is zeer zeker verschil waarneembaar, het is front is veel meer een geheel, en het spraak word helderder weergeven als uit de Infinity.











Groet, Sjors

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Thank's Mike  ;)



Gisteren ook een mooie beugel besteld voor mijn Optoma  :) Zoals Paul al zij een stuk netter  ;) deze hoop ik volgende week binnen te hebben.





Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: TearS op september 22, 2007, 18:05:27
Mag ik weten waar je die gehaald hebt? Moet zelf ook nog een beugel hebben voor mijn optoma.  ;D


Ik heb hem nergens gehaald, heb hem besteld en hij moet nog binnen komen  ;D  ;)

u've got PM.





Groet, Sjors

Sjors


Sjors

#1473
Even een update:

Beugel was binnengekomen en m'n Optoma hangt nu ook eindelijk netjes aan een beugel(foto's volgen ;))
Ook heb ik een projectie scherm besteld bij GtDesign deze staat al op mij te wachten  8) en ik heb een Masking van 16:9 naar 21:9 besteld (deze is in de maak)  over een week of 3 zak ik af naar het zuiden des lands om alles op te halen, ik ga dan meteen even bij Daklem langs om hem even een bezoekje te brengen  ;)

En even 2 screenshot's   O0






R