Mini meet & greet bij garmtz (n.a.v. MM&G R'dam)

Gestart door garmtz, september 9, 2004, 19:37:24

Vorige topic - Volgende topic

garmtz

Geachte bij Menno aanwezigen! Wie wil er langskomen voor een leuke mini meet & greet? Wat willen jullie doen en vooral, wanneer? Nog dingen die jullie willen testen?

Voorstel: 9, 11, 13, 14 of 15 oktober

Bevestigd:
Frenkb: 9, 11, 13, 14 en 15 oktober
(FrankG: 15 oktober)
BOUBOU: 9 oktober
Bas Janssen: 9 oktober

Het is geworden: 9 oktober vanaf 14:30 uur!!!

Spacebass

Je snapt dat ik dat niet aan mij voorbij kan laten gaan!

Uiteraard ben ik aanwezig.

Wat te testen?

da's wat moeilijker...ehmmmm geen idee? ;D

garmtz

Citaat van: Spacebass op september  9, 2004, 19:46:27
Wat te testen?

Misschien het geduld van mijn buren...? ;D

FrankB

Citaat van: Spacebass op september  9, 2004, 19:46:27
Je snapt dat ik dat niet aan mij voorbij kan laten gaan!

Uiteraard ben ik aanwezig.

Wat te testen?

Jullie snappen dat ik dat ook niet wil missen ;D

Ik hoor wel het hoe, wanneer, hoe laat en wat  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

FrankB

Citaat van: garmtz op september  9, 2004, 19:57:58
Is goed, maar jij hebt ook een stem Frank!

:D I kneuw, maar qua data ben ik vrij flexibel op het moment. Dus vandaar m'n wanneer en hoe laat ;).

En wat we willen testen, ik wil wel wat bekende muziek horen op jou set. Wat referentie opbouwen. En de verschillen tussen stereo en logic-7 :D. Qua bekabeling kan ik weinig bijdragen en de Isotek heb je al staan.

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe een echte referentie set klinkt. Detail, geluidsbeeld, diepte, etc.

garmtz

Citaat van: FrenkB op september  9, 2004, 21:16:58
En wat we willen testen, ik wil wel wat bekende muziek horen op jou set. Wat referentie opbouwen. En de verschillen tussen stereo en logic-7 :D. Qua bekabeling kan ik weinig bijdragen en de Isotek heb je al staan.

Logic-7 vs Stereo moet kunnen ja. Uiteraard mag je je muziek meenemen. Ik hoop dat ik tegen die tijd de Isotek nog heb.

CiteerIk ben ook heel erg benieuwd hoe een echte referentie set klinkt. Detail, geluidsbeeld, diepte, etc.

Ach, stel je er niet al teveel van voor... Kan altijd tegenvallen, nietwaar?

jeroenskie

wanneer maakt niet uit , wat maakt me ook niet uit , ga ik even over bomen.

vr gr jeroen

ps ik kom ERG GRAAG  :)

BOUBOU

Citaat van: garmtz op september  9, 2004, 19:37:24
Nog dingen die jullie willen testen?

Als jij nou in de tussentijd de TCS mk2 10ch aanschaft, dan wil ik die graag eens bij jouw testen.  ::)

Dit scheelt mij weer een bezoekje aan Snijders in R'dam  ;)

ff serieus

Ik ben zowiezo net als Frenk geinteresseerd in een demo Logic-7. (namelijk nog nooit de kans gehad een goede 7.3 setup te ervaren)
En natuurlijk in de DAC/bass management van de Lexicon  8)
Ik kan de Meridian wel weer mee brengen, maar ik kan me voorstellen dat je liever niet te veel met kabels heen en weer gaat zitten pluggen  ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Movievault

@Garmtz

Ben ik ook welkom?
Ik ben nog vrij nieuw met betrekking tot sound, daarom wil ik ook wat referentie opbouwen en werken aan mijn set.
Ik weet anders niet vanwaar ik moet gaan vertrekken.

ik hoor het wel.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

garmtz

Citaat van: BOUBOU op september 10, 2004, 12:59:50
Als jij nou in de tussentijd de TCS mk2 10ch aanschaft, dan wil ik die graag eens bij jouw testen.  ::)

Hahaha! Kan hem natuurlijk altijd eens reviewen voor hifi.nl...

CiteerIk ben zowiezo net als Frenk geinteresseerd in een demo Logic-7. (namelijk nog nooit de kans gehad een goede 7.3 setup te ervaren). En natuurlijk in de DAC/bass management van de Lexicon  8)

O.k. Kan dus...

CiteerIk kan de Meridian wel weer mee brengen, maar ik kan me voorstellen dat je liever niet te veel met kabels heen en weer gaat zitten pluggen  ;D

Ik plug me altijd rot de hele tijd, dus van mij mag je hem meenemen als je nieuwsgierig bent!

garmtz

Citaat van: FrankG op september 10, 2004, 13:02:35
Ben ik ook welkom?
Ik ben nog vrij nieuw met betrekking tot sound, daarom wil ik ook wat referentie opbouwen en werken aan mijn set.
Ik weet anders niet vanwaar ik moet gaan vertrekken.

Ik moet je wel een beetje waarschuwen... ;)  Voor je het weet ben je heel veel geld kwijt. Moet even kijken hoe druk het wordt, dan kijken we even!

Movievault

budget is samengesteld , dus ....  ;D

No danger,.................        denk ik  ;D

ik hoor het wel

PS, er staan een artikel van mij in veronica satelite :)  Blz 126 en 127 Frank Goossens Stichting satnerds , binnen kort waarschijnlijk ook de bouw van mijn HT
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

BOUBOU

Een review van de TCS mk2 10ch voor hifi.nl op die zelfde dag is natuurlijk helemaal fantastisch.
Ben reuze benieuwd wat het apparaat in multichannel voor elkaar krijgt  :D

Citaat van: garmtz op september 10, 2004, 16:45:28
Ik moet je wel een beetje waarschuwen... ;)  Voor je het weet ben je heel veel geld kwijt. Moet even kijken hoe druk het wordt, dan kijken we even!

Wat ben je van plan Garmt?

Een soort opendag cq. uitverkoop   >:D  ;D

MvGr. BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

RuudG

CiteerEen soort opendag cq. uitverkoop
De tupperware parties van G. zijn beroemd in binnen- en buitenland :)

Kerstmanno

Uiteraard wil ik ook graag komen!!

Heb het de komende weken echter wel heellllll erg druk en ik zal denk ik dan direct vanuit mijn werk in Amsterdam moeten komen. Ik zal vandaag of morgen even wat data geven waarop ik in elk geval wel kan.
Heb verder niks boeiends voor jouw set om mee te nemen ;)

BOUBOU

Het maakt mij in principe ook niets uit.
's-middags komt mij het beste uit ivm. ov terug naar Arnhem  ;)

De enige dagen dat ik zowiezo verhinderd ben zijn:

aanstaande donderdag 16 september
zaterdag 16 oktober
en natuurlijk het alle belangrijkste  ;)  23 oktober   8)

Voor alle andere dagen kan ik vrij krijgen/nemen.

MvGr. BOUBOU

FrankB

Citaat van: BOUBOU op september 11, 2004, 14:59:12
De enige dagen dat ik zowiezo verhinderd ben zijn:

aanstaande donderdag 16 september
zaterdag 16 oktober

En 23 oktober :P

garmtz

Citaat van: BOUBOU op september 10, 2004, 19:47:36
Een review van de TCS mk2 10ch voor hifi.nl op die zelfde dag is natuurlijk helemaal fantastisch.
Ben reuze benieuwd wat het apparaat in multichannel voor elkaar krijgt  :D

Hmmm... Misschien geen slecht idee... 8)

CiteerEen soort opendag cq. uitverkoop   >:D  ;D

Hahaha! Nou, ik kan wel geld gebruiken, dus zal eens kijken wat ik nog kan verpatsen... :)  Zal zo'n kleedje neerleggen in de kamer met de spulletjes erop... ;D

garmtz

Citaat van: RuudG op september 11, 2004, 03:55:24
De tupperware parties van G. zijn beroemd in binnen- en buitenland :)

Nou, de verjaardagsfeestjes wel... ;)  Man man, zo druk dat het bier vanuit de koelkast moest worden doorgegeven, soort lopende-band werk... :D

garmtz

Zal eens wat data voorstellen. Komt maandag... Zal echter niet meer deze maand worden denk. Oktober dus.

B.J.

Leuk, graag ben ik er ook bij.

24/25 sept; 1/2 okt en 23 okt (helaas niet bij frank) ben ik bezet.
Misschien even een lijstje maken of datum noemen en dan weten we zo wanneer wie kan.

BOUBOU

Citaat van: BOUBOU op september 10, 2004, 19:47:36
Ben reuze benieuwd wat het apparaat in multichannel voor elkaar krijgt :D

MvGr. BOUBOU

Citaat van: garmtz op september 12, 2004, 14:10:46

Hmmm... Misschien geen slecht idee... 8)

Mischien nog beter!
Een Hifi.nl shoot-out  TCS mk2 10ch vs. Lexicon MC12 v4 upgrade met room eq.  :o

De inbouw kosten zijn voor Hifi.nl, die spaar je dus mooi weer uit op het geheel   8)

MvGr. BOUBOU

garmtz

Citaat van: BOUBOU op september 12, 2004, 14:48:55
De inbouw kosten zijn voor Hifi.nl, die spaar je dus mooi weer uit op het geheel   8)

Yeah, right...  ::)  Hifi.nl is liefdewerk oud papier! Krijg geen cent voor die reviews!  :-\

garmtz

Wat dachten jullie van 9 oktober en anders 11, 13, 14 en 15 oktober?