Kill bill 2 voor €5,50

Gestart door zuidwester, september 2, 2004, 14:26:42

Vorige topic - Volgende topic

zuidwester

vandaag een spam bericht gekregen  van http://www.easyorderdvd.com (ben ik normaal niet blij mee, nu wel)
iedere dvd voor €5,50 en de volgende voor €3,50 (waaronder bijv. killbill2, the bourne supremacy) zogenoemt uit indonesie
Ik krijg hier toch wel een beetje kippenvel van (vanwege de prijs en vanwege de (on)betrouwbaarheid?)

(ONCE A THIEF,BAD BOYS, GONE IN 60 SECONDS stonden er ook bij, van zulke titels word het ook niet veel beter ;D)

Misschien dat iemand al wat prettige of minder leuke ervaringe met deze  webshop heeft?!

Peter
ontferm U over ons

FrankB

Ik geloof niet dat dit originele releases zijn, eerder cam's uit de locale bioscoop ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

zuidwester

Zou het   >:D

Are the DVDs cheap copies ?
Easy Order DVD don´t produce or distribute any copied DVDs , we are an service who buy for You the DVDs in a legal DVD store here in Indonesia and send it to you.. All DVDs are signed with a government label.

How is the quality ?
The DVDs are original and there is no different to the European DVDs , the only thing is that the DVDs have no European under title , there are just available with English,Malay,Chinese and Indonesian under title.With each DVD follow a original cover and all DVDs are printed.

Ik denk dat ik eerst een paar reacties afwacht van mensen die  toevallig al eens besteld hebben anders offer ik me op als testsubject  :'( 

Peter
ontferm U over ons

Harry HT

Een vriend van me had de nieuwste films (dvd's) op Bali gekocht, voor ongeveer de prijs die je noemt.

Deze waren volgens mij zo illegaal als de vogelpest en het aanzien niet waard.

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

FrankB

Citaat van: Harry HT op september  2, 2004, 14:57:35
Een vriend van me had de nieuwste films (dvd's) op Bali gekocht, voor ongeveer de prijs die je noemt.

Deze waren volgens mij zo illegaal als de vogelpest en het aanzien niet waard.

Een vriend van mij heeft dit soort dvd's meegenomen uit Thailand, ook voor deze prijs en voldoen perfect aan deze omschrijving ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

bmateijsen

Dit zijn kopieen... stuk voor stuk... en deze releases, komen vanaf een schip voor de kust van Kuala Lumpur... De nieuwste releases zijn vaak een kopie van screeners die aan bioscopen enzo worden gestuurd...

Waarom weet ik dit?? 2 vrienden wonen op balie en kennen o.a. deze webwinkel...

Groet Bjorn

P.s. pikant detal... als de douane je snapt dat je deze releases naar Nederland laat komen, staat er een leuke boete op..

Erik

spammers liegen ook nooit, dus als ze zeggen dat het een echte dvd betreft zal dit wel zo zijn ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

DrAce

Citaat van: pipoplus op september  2, 2004, 14:38:56
Are the DVDs cheap copies ?
Easy Order DVD don´t produce or distribute any copied DVDs , we are an service who buy for You the DVDs in a legal DVD store here in Indonesia and send it to you.. All DVDs are signed with a government label.
DAT is betrouwbaar  ;D

bmateijsen

zuidwester

CiteerAll DVDs are signed with a government label.

en dan te bedenken dat half Nederland zijn hardhouten tuinmeubeltjes wel koopt van officiele door de Indonesische overheid goedgekeurd hout  ::).
Ik ben ieg gewaarschuwd voor deze dvd's bedankt!
Peter
ontferm U over ons

bmateijsen

Die goedkeuring van tuinmeubels zegt niets... Het is een vergunning waar men wat voor moet betalen (en een beetje extra voor de ambtenaar in kwestie...) Tja. fraude is nog steeds een groot topic..

Groet Bjorn

DrAce

Fraude? Ach, het gaat niet eens moedwillig. Corruptie daarentegen ...

bmateijsen

Chips,.... bedoelde natuurlijk corruptie... where was my  :-X

Johan Van Gompel

Ik herken de covers op hun website als zgn. "durain" DVDs die in Maleisie, Thailand, enz. onder de toonbank verkocht worden. Koop deze DVDs a.u.b. niet want je spekt er de kas van de triads/mafia/... mee die achter de produktie van die DVDs zitten. Nu vraag je je natuurlijk af wat in hemelsnaam "durain" is; dat zal Khajonpong even voor je uitleggen:

Citeer
I am a Thai boy. I like to eat Durain. In my country,Durain is the
king of fruits. It is very sweet and creamy. Its smell is nice but
somebody dislikes smell because it smells strongly. If you once taste
it,you will like to eat it. Its taste is fine. If you would like to
eat fresh durain (Not freeze) ,you should come to Thailand in the
summer(March - May). You can buy durain on the street in
Bangkok,Pattaya or southern province. Durain has several vitamins and
minerals but if you eat a lot of durain , you will feel warm. Because
Durain has very much carbohydrate and sugar.  Try to taste durain.

Khajonpong

Kort samengevat: durain is fruit dat hemels smaakt maar duivels stinkt. ;)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Erik

Ik ken die vrucht, stinkt echt als de hel ;D iemand die hem in zijn auto vervoerde rook het een week later nog. mar het si idd lekker (en in NL vrij prijzig)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

DrAce

Durain? Durain? Oh, durian ;D
(ik moest eerst aan zo'n eighties popgroep denken, ook fout).

Mega Videotheek (althans, die aan de Middenweg ijn Amsterdam) heeft ook een KB actie: huur KB2 en maak kans op dvd KB1+KB2, reisje naar London voor 2, KB rugzak (wie wil dat niet) en nog wat .

J@BO

Khajonpong is niet toevallig je schandknaapje he!

Mijn zusje had idd ook een paar van die dvd's meegenomen en hier bleken het gewoon slechte screeners te zijn!
Definite no-no
Harman kardon dvd 22
Harman kardon avr 130
Jbl SCS 260.5

searcher

Citaat van: Erik op september  3, 2004, 22:05:25
Ik ken die vrucht, stinkt echt als de hel ;D iemand die hem in zijn auto vervoerde rook het een week later nog. mar het si idd lekker (en in NL vrij prijzig)

;D Die was tijdens onze rondreis destijds in Indonesie zwaar verboden in de bus.

MvrGr Searcher

zonewarrior

ja ja deze jongens zijn echt legal  ;)
heb lopen snufelen op hun site en goh ze hebben harry potter 3 , the day after tomorow ,spideman 2 en van helsing  8)
ook al op dvd  meteen bestellen dacht ik zo :P
om vervolgens er toch achter te komen dat het inderdaad echt screener is of erger een cam
hahaha hoe gooi je je eigen glazen in door titels op je site te zetten die gewoon niet uit zijn

Leonard Shelby

Citaat van: Erik op september  3, 2004, 22:05:25

Zijn ze hier te koop in Nederland? Heb ze nog nooit ergens gezien (of beter gezegt, geroken)

Mijn buurman (die vliegt voor zijn werk) komt regelmatig aan met deze dingen. Hij neemt ze mee uit shanghai voor 99 dollar cent.  :o In de restaurantjes daar komen ze er mee langs zoals ze hier wel eens met rozen lopen te leuren.

Kwaliteit is heel wisselend. Ik heb DVD's gezien die niet van het orgineel te onderscheiden zijn. (ook op 2 meter breed niet) Maar sommige zijn echt niet om aan te zien. Echt webcam kwaliteit.

Het gross wat hij meeneemt zit daar tussen in.

BOUBOU

Citaat van: Leonard Shelby op september  7, 2004, 01:06:17

Mijn buurman (die vliegt voor zijn werk) komt regelmatig aan met deze dingen. Hij neemt ze mee uit shanghai voor 99 dollar cent.  :o In de restaurantjes daar komen ze er mee langs zoals ze hier wel eens met rozen lopen te leuren.

Kwaliteit is heel wisselend. Ik heb DVD's gezien die niet van het orgineel te onderscheiden zijn. (ook op 2 meter breed niet) Maar sommige zijn echt niet om aan te zien. Echt webcam kwaliteit.

Het gross wat hij meeneemt zit daar tussen in.

Ik ken ze van mijn reizen naar China (Guanzhou)
Dit zijn inderdaad meestal de cheap copies.
Vraag je echter verder, zoals in mijn geval, dan wordt je naar boven geleid naar een totaal met krantenpapier afgeplakt hokje waar je voor €2,50 exactie copieen van het origineel kunt kopen.
Als ik zeg origineel, dan bedoel ik ook origineel.
Ze zijn afgezien van de titel die in kleine letter ook in het chinees op de kopse kant van de dvd hoes staat niet van de echte regio 1 dvd's te onderscheiden.
DV-9 en DV-5 uitgesorteerd, vooral special editions.
Ik heb eens een laptop mee genomen om ze te testen, en de qualiteit was echt als dat van het origineel  :o

MvGr. BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

typhoon

Ben pas terug uit Thailand.
Ben ook in een van die vele dvd-winkeltjes geweest en heb getwijfeld om enkele DVD's mee te nemen. De nieuwste DVD's kosten 3.5 € en je kon duidelijk zien aan de hoesjes dat het kopies waren.
De kwaliteit was echter zeer goed, ze speelden voor mij de dvd af in de winkel. Omdat ik niet wist of ik ze kon afspelen op mijn dvd-speler heb ik ze maar niet gekocht.
Maar ik moet toegeven het was verleidelijk.
kinostar scherm/ svs PB-12-plus/Philips BDP 9700/ Benq 1070/Arcam avr350/Qed SA xt biwire-hdmi-p-sr-sw, phoenix arx 800, Ixos 608.

Nisei

Kijk dan ook eens bij www.layoyo.com en www.thaimegamart.com Is wel legaal en zeeeeer goedkoop.
Heb goeie ervaringen met bestellen daar.

Dracoplasm

Je kon eerst een GRATIS proef dvd krijgen , ik kreeg toen de dvd van Shakira, redelijke kwaliteit maar 100% zeker gekopieërd!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

wolsinkpower

holy shit kreeg jij die ook? :P ik had wat leukers verw8  ::)
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165