Kill bill 2 voor €5,50

Gestart door zuidwester, september 2, 2004, 14:26:42

Vorige topic - Volgende topic

robbiedobbie

Talking about evil?
>:D
ik was vandezomer ook in Bali. Daar sloeg ik ook op tilt toen ik de prijzen van de dvd's daar zag. De allernieuwste ' releases' hadden ze daar..... voor 1,75 euro.p.s

Natuurlijk kon je zien dat het allemaal kopietjes waren. Daar heb ik wel een paar getest. bij elkaar toen een stuk of 35 gekocht. Schijterd als ik ben durfde ik ze niet mee te nemen in m'n rugzak, maar ik heb ze in 5 keer naar mezelf op de post gedaan. Dat ging perfect, alles is thuis aangekomen.

Uiteindelijk waren van de 35 dvd's er een stuk of 12 niet goed, met name de nieuwste releases. Alle andere deden het perfect. De ondertiteling is gedaan door een twaalf-jarige die op school twee jaar Engels heeft gehad, dus je moet wel wat engels kunnen.

Verder staat er op alle hoesjes in grote letter DTS surrounds sound, echter bijna geeneen dvd heeft dts. Wel dolby D.

Later heb ik onze buren, die ook naar bali gingen, nog eens zo'n 25 dvd laten opsturen. Deze keer wist ik dat ik alleen oudere titels moest bestellen, want dat zijn gewoon kopien. De zogenaamde nieuwste releases zijn vaak in de (amerikaanse?) bios opgenomen. Dan zie je zo'n rij mensen zitten, da's ook wel lachen.

Uiteindelijk had ik bij elkaar toch zo'n 40 dvd's die het goed deden voor ongeveer 100 euro.

Toch niet slecht denk ik....

Evil Rob >:D
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

FrankB

Wat een moeite ... ik download zo'n 25 films op dvd per maand. Die brand ik op dvd-rw en kijk ik om ze vervolgens lekker te deleten. Kost me alleen wat bandbreedte  >:D

Oh ja, de films die het kijken meermaals waard zijn koop ik gewoon  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Ik heb de eerst 2 keer dat ik naar China op vakantie ging ook een stapel dvd's mee genomen van zo'n 2 euro per stuk.
Allemaal in luxe doosjes special editions enz.
Over de afwerking is niets te zeggen, maar als ik de films kijk, zie ik toch echt wel het verschil  :)
In het vervolg koop ik dvd's (uitzonderingen daar gelaten) wel als ze bij Van Leest in de 3 voor 33 euro bak liggen.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Lynxxx

Citaat van: pipoplus op september  2, 2004, 14:26:42
ONCE A THIEF,BAD BOYS, GONE IN 60 SECONDS stonden er ook bij, van zulke titels word het ook niet veel beter ;D

Ik denk dat die 3 titels de lading wel redelijk dekken ja  ;D

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

tan1415

Hi,

Er zijn verschillende gradaties in kopieen..

Een goede kopie...dus DVD9 met goede master...zie je bijna geen verschil met het origineel.

Let alleen bij het kopen...om welke tiitel het gaat?
Sommige mensen vragen om titels die nog nergens op DVD uit is.
Dan vraag je dus om problemen en moet je niet te veel verwchten.Dus weet je dat het een screener of een illegale opname in een bioscoop moet zijn.
Anders heb je misschien geluk...met de verschillende regios zijn sommige films elders eerder op DVD uit. Goed recent voorbeeld is Kung Fu Hustle..in NL en VS moet het nog in Bios komen en in Azie allang op DVD.

Lijkt me alleen maar logisch, maar als het een oudere DVD is die al op het markt uit is...dan kan je een goede kopie regelen. Zeker in China zal het dan nauwelijks van een origineel te onderscheiden zijn.

Anyway in Indonesie had ik op een gegeven een goede relatie opgebouwd met een dealer...en het was echt grappig om te zien hoe vaak er een nieuwe versie van een film bij hun binnen komt.
Toen was Finding Nemo net uit en populair. Om de week kwam er een nwe versie uit..elk versie werd alsmaar beter.
Betere beeld, betere geluid etc etc.

Waar je wel voor moet uitkijken is het feit dat je bij kopieen opvallend vaak ineens DTS soundtrack hebben...en dat terwijl je weet dat de originele DVD geen DTS soundtracjk heeft.
Ze gebruiken software om DTS geluid te krijgen...nou ja DTS. Je DVD en versterker zien DTS...maar in principe is het alleen iets softwarematig. Waardeloos omdat de soundtrack wel ruimte opnemen.

Bali is een hele slechte voorbeeld...gasten proberen de toeristen te naaien.
Zoveel mogelijk winst...dus vaak hebben ze alleen de goedkoopste kopieen en gaan ze niet vaak vernieuwen.
Je moet gewoon kopen waar de locals kopen...die accepteren dat dan niet.

Anyway ik heb geen problemen om zulke films te kopen daar..zo cheap. Zelfs goedkoper dan huren hier. En zelfs op vakantie moet ik mijn portie films hebben.

feelgood

Receiver Marantz SR-7400| Projector NEC HT-1000|5 x B&W VM-1 speakers| REL Quake II subwoofer| Pioneer dv-668

Arno P

Citaat van: pipoplus op september  2, 2004, 14:38:56

How is the quality ?
The DVDs are original and there is no different to the European DVDs , the only thing is that the DVDs have no European under title ,

Peter

Under title ? Lijkt wel een manke vertaling van een criminele Nederlander... ::)

Sarjenka

Citaat van: Leonard Shelby op september  7, 2004, 01:06:17
Zijn ze hier te koop in Nederland? Heb ze nog nooit ergens gezien (of beter gezegt, geroken)

jups... diepgevroren bij diverse toko's of vers bij Pasar Malams... Niet goedkoop in elk geval.