Zijn er hier ook Home theater fanaten uit België (Aalst)

Gestart door VeMar, september 1, 2004, 00:05:26

Vorige topic - Volgende topic

mikeske

ik zal er zijn, samen met mijn vriendin en eventueel nog wat jonge lui van hier op het forum  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

elia

Wimpie007

Ik kan misschien ook wel eens proberen er te raken, mijn ma is ondertussen toch al HT-minded van alle uitstapjes naar de lokale HT-dealers ;)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

irtimit

Ik ben van Aalst maar heb wel een stereo-set.
Normaal ga ik ook naar de beurs.
PM11_SA15_ST15_B&W804D2_Bifocal_Kimber Select

Heintje1

hoi,

ik ben van lede bij aalst, zelf heb ik nog geen ht maar er zijn plannen om er een aan te schaffen

de enigste reden dat ik er nog geen heb is dat ik maar niet kan beslissen.

budget is ook niet vastgesteld, denk tussen 1500 en 2000, maar ben dan weer bang dat ik geen goede ht zal hebben.

twijfel twijfel

blackball147

Citaat van: Heintje1 op september 12, 2005, 20:28:59
hoi,

ik ben van lede bij aalst, zelf heb ik nog geen ht maar er zijn plannen om er een aan te schaffen

budget is ook niet vastgesteld, denk tussen 1500 en 2000, maar ben dan weer bang dat ik geen goede ht zal hebben.

twijfel twijfel

ik denk dat je nog raar kunt opkijken wat je , natuurlijk wel tweedehands, kunt aanschaffen voor een aardige prijs.

ik heb ongeveer 1600 euro uitgegeven, enkel voor geluid en , muv de sub ( 470 euro via powerbuy ) alles tweedehands.

als je er eventueel zin in hebt, mag je altijd eens langskomen om eens te kijken en te luisteren.

zie ook mijn HT-topic voor verdere uitleg.

VerbaL

Hier nog een collega-Belg en ht-fanaat uit de omgeving van Antwerpen. De aankoop van een nieuwe woonst doet het HT-gevoel weer opkomen. Hopelijk kan ik in de toekomst een mooie HT op m'n zolderkamer tot stand brengen.

knolselder

Citaat van: Heintje1 op september 12, 2005, 20:28:59
hoi,

twijfel twijfel
Mits een beetje zoeken op de tweedehandsmarkt moet je binnen dat budget wel iets kunnen vinden:
Een degelijke tweedehandsversterker vind je wel rond de 400 euro, een instapprojector (TW10H bv) kan je ook al vinden voor een goeie 500 euro, en ga zo maar door. Voor een 2000 kan je best wel al iets moois vinden.

asterduc

Citaat van: VerbaL op oktober  2, 2005, 23:14:56
Hier nog een collega-Belg en ht-fanaat uit de omgeving van Antwerpen. De aankoop van een nieuwe woonst doet het HT-gevoel weer opkomen. Hopelijk kan ik in de toekomst een mooie HT op m'n zolderkamer tot stand brengen.

Hoi Verbal,

Je bent welkom om inspiratie te komen opdoen en alvast eens te genieten.
Stuur bij interesse maar een PM.
Ik woon in Schilde.

Ed.
Stereo: Lyngdorf TDAi 2200, CD-1, Thel Accusound 100 , Pacific, Concave.

HT: AUDYN Pre-6, AMP 300, Denon-2910,
ThemeScene H57, HTPC.

Speakerproject: zie http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1102

Pieter-Jan

Hey Mikeske,

Jij bent van Kortrijk, das wel in de buurt, ben zelf van Izegem.
Leuk om te weten dat er nog HT en stereofanaten zijn in West-Vlaanderen.

Pieter-jan
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

The Foundation

Citaat van: Pieter-Jan op oktober  7, 2005, 21:18:04
Hey Mikeske,

Pieter-jan

westvlaanderen is present ; meulebeke
maar ik had het al es vermeld

mikeske

Citaat van: Pieter-Jan op oktober  7, 2005, 21:18:04
Hey Mikeske,

Pieter-jan

je bent altijd welkom als jeens wil langskomen ;)

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ArendQ

VeMar

Hé beste HT fanaten uit België.
Ondertussen draait de HT hier op volle toeren, gemiddeld zo een 2 filmkens per week worden er gekeken.

Ben volledig tevreden van mijn HT alleen ga ik volgende problem nog oplossen : De beidening van gans de zooi moet naar één AB komen . Ik ben aan het experimenteren met een POCKET PC (lekker zichtbaar in het donker) Ook mijn verlichting moet nog gedimd worden met AB. En dan is het helmaal klaar denk ik......
ThemeScene 56a, Yamaha 650, DVD Yamaha 450, JBL northridge in 7.1 opstelling, zwevende vloer met Buttkicker en Beamax scherm 2.2 * 1.3, dedicated HT ruimte met bar en ruim 350 DVD . HTPC met satelliet

blackball147

Citaat van: VeMar op oktober 18, 2005, 18:08:54
Hé beste HT fanaten uit België.
Ondertussen draait de HT hier op volle toeren, gemiddeld zo een 2 filmkens per week worden er gekeken.

Ben volledig tevreden van mijn HT alleen ga ik volgende problem nog oplossen : De beidening van gans de zooi moet naar één AB komen . Ik ben aan het experimenteren met een POCKET PC (lekker zichtbaar in het donker) Ook mijn verlichting moet nog gedimd worden met AB. En dan is het helmaal klaar denk ik......

al eens aan pronto gedacht? komt regelmatig in de tweedehands sectie. zie ook http://www.pronto.philips.com/index.cfm?id=1204

tomvbugg

Het werd dringend eens tijd dat ik hier ook reageerde!!!

Hier nog iemand van Aalst.

Leuk dat er wat meer Belgen op het forum komen.  :)

Pieter-Jan

Bedankt voor de uitnodiging Mikeske. Ik hou het in het achterhoofd. Jij mag ook altijd es een kijkje komen nemen of eens komen luisteren hoor.
Ben zelf voornamelijk stereo georiënteerd, maar wil later ook fatsoenlijk surround neerzetten.
Eerst nog wat sparen.

Pieter-Jan
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

Savart

Hello, ik woon in Halle (Vlaams-Brabant) en zit op kot in Gent.
Thuis gaan we een HT beginnen en het moet
een draagbare projector zijn en in België aangekocht worden
(met factuur). Als bron zou ik een HTPC nemen en wat het geluid betreft
hebben we momenteel een simpel Klipsch 5.1 setje waarmee we gaan beginnen.

Kan iemand soms helpen met de juiste projector te kiezen en een bijpassend scherm?
Ik ben nogal weg van HDTV, dus zoiezo een 720P aangezien budget geen 1080p native
toelaat...
Daarom denk ik aan een Panasonic AE-900. Kan iemand mij hierbij helpen met ervaringen/adviezen?

Blord

Hallo allemaal

Ik ben een Nederlander maar ik woon in Hasselt. In welk categorie zit ik dan ?  ;D

blackball147

Citaat van: Blord op oktober 26, 2005, 22:26:36
Hallo allemaal

Ik ben een Nederlander maar ik woon in Hasselt. In welk categorie zit ik dan ?  ;D

ai, dat wordt moeilijk. mss tijd om een nieuwe categorie uit te vinden? de Nederbelg? de Belgenlander ?

welkom op het forum!

;D

asterduc

Citaat van: Blord op oktober 26, 2005, 22:26:36
Hallo allemaal

... in de categorie "fiskale voordelen".

ThemeScene H57, HTPC.

Heintje1

The Foundation

Citaat van: Heintje1 op oktober 29, 2005, 19:21:45
waar hebben jullie je ht aangeschaft

amp in amsterdam
crt in nuenen
dvd via via in oostende
kabel met de post
speakers in tielt

Wimpie007

Amp uit kenwood surround-setje van Makro Deurne
Speakers, projector & projectiedoek bij Cinedream
Bekabeling vanuit powerbuy, mediamarkt en een vriend van me die in een elektriciteitswinkel werkt.
dvdspeler tweedehands via het forum
cdspeler heb ik gekregen via familielid
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

asterduc

Citaat van: Heintje1 op oktober 29, 2005, 19:21:45
waar hebben jullie je ht aangeschaft

Zeer aan te bevelen in België wat prijs en advies betreft: Cinedream in Berchem. Onder de insiders bekend als "bij de Nicolas"

Alleen jammer dat ze niet alle merken doen.

ThemeScene H57, HTPC.