ontwerp en bouw van de violators,

Started by ruud2, July 28, 2004, 11:40:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ruud2

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

reeds besmet .......als ik later zo groot ben....... ;D :)
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn meldt ik me wel weer....................................
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Jan Deckers

WOW Ruud,

nu maar hopen dat de units er snel zijn.

Tja, mijn luidsprekers zijn ook groter dan mijn zoon(tje) maar dat zegt niet veel. Hij is al 3 jaar. Dat wordt de komende jaren dus verder bouwen om de groei bij te houden ;D

GRTN,

Jan

Jaqo

Indrukwekkend Ruud, mijn complimenten! Heel jammer dat je drivers er nog niet zijn, het echte werk moet nog beginnen  >:D

Succes,
Jaqo

P.S. Ook mijn speakers zijn groter dan mijn dochter, maar ja, die is anderhalf....  ;)
Primare I30, CD31, Scanspeak fronts, Power: Lat International AC2 MK I, Interlink: Siltech SQ28B, Speakerkabel: Van den Hul The Breeze Hybrid

Rudo

Yo Ruud,

Het zal bijna zonde zijn om ze te fineren...

Met groeten,
Rudo
importeur van DEQX, Mytek, leverancier van PS Audio, ontwerper van AudioSense producten

ruud2

#356
hoogte van de kast : 1.64 M.
Kevin is ongeveer 1.46 M.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Bart_M

Eerst een foto. Anders geloof ik het niet. ;)

ruud2

hi krunk,

ga ze morgen halen en het bewijs leveren, hahaha ;D ;D ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Erik van Voorst (in memoriam)

gefeliciteerd....je zal ze schitterend vinden..... 8)  8)  8)  8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Robert - Jan

Ahhhh, nu wordt het écht spannend .....................

Robert - Jan
If they don't know wine is finer, let them boil water!

Sullivan


ruud2

heb ze zojuist gehaald.. ;D ;D
straks thuis passen, en dan post ik het wel.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

kuiperik

Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

ruud2

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

ruud2

#367
haazus
bijna goed ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

SiR-ROUND

Lovely princess named Fiona?

What a load of....

;D

ruud2

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

#370
en wat voer voor de juiste toon..... ;)
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

ruud2

in de hokken ermee, en lang inspelen. :)
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Niet actief

Quote from: ruud2 on September 24, 2004, 09:25:15
en wat voer voor de juiste toon..... ;)

Excuseer me dat ik het vraag, maar staan deze filtercomponenten wel in een goede kwaliteitsverhouding tot de gebruikte units en de degelijkheid waarmee je de kastbouw tegemoet treedt, Ruud?

Toine.

Jaqo

Ik neem aan (en hoop) dat deze alleen voor het inspelen van de units zijn, bovendien kun je natuurlijk de dure componenten pas gaan inzetten als je weet hoe je het filter precies gaat opbouwen.

Groet,
Jacco
Primare I30, CD31, Scanspeak fronts, Power: Lat International AC2 MK I, Interlink: Siltech SQ28B, Speakerkabel: Van den Hul The Breeze Hybrid