media spelers en gebruik van je hoofd google account en youtube pas op!

Gestart door eduard, december 19, 2024, 14:42:01

Vorige topic - Volgende topic

eduard

Geen idee of jullie hier al van op de hoogte zijn. Voor mij was het nieuw en ik schrok een beetje.

Google-youtube kan je account blokkeren-intrekken als je youtube bekijkt met popupblockers of een aangepast youtube players zoals bij voorbeeld de player op de dune waar reclames automatisch geskipt worden.
Het is dan denk ik ook heel verstandig om hier voor een ander account te bruiken dan je hoofd account je zou namelijk je toegang tot je telefoon kunnen verliezen ect.
Ik heb geen idee hoe groot het gevaar is.
Maar ik heb zo juist een nieuw google account aangemaakt en via onderstaande beschrijving ben ik mijn youtube abonnementen aan het overzetten. Met onderstaande procedure maak je eerst een export van je kanaal abonnementen. En met de gratis versie van de plug in kan je per 50 kanalen ze weer importeren.
Ik heb dit gedaan en gebruik nu het nieuwe account op mijn streamer. Het is eigenlijk sowieso wel handig om voor streamer niet je primaire google account te gebruiken. Je weet nooit of er software op je streamer draait die je info wilt stelen.

techpp.com/2024/11/15/transfer-youtube-subscriptions/#:~:text=Quick%20Answer,to%2050%20channels%20at%20once.