Lelijkste audiokrengen ooit

Gestart door brt, juni 7, 2024, 23:58:28

Vorige topic - Volgende topic

gerard123

KEF heeft het gepresteerd om een paar vreselijke waterhoofden van speakers uit te brengen de LS Luxe of zo. Een kruising tussen een niet afgebakken witbrood en mijn vroegere manager als hij maar 1 oog zou hebben.

Gelukkig lijken mijn speakers op Ronald Koeman.
Ik heb al heel vaak naar de Toccata en Fuga in d-moll geluisterd, maar sinds de laatste software update van mijn streamer hoor ik pas dat er een kerkorgel meespeelt.

brt

Ik snap wel wat je bedoelt Gerard :)
Ook die stand eronder draagt bij aan absolute lelijkheid
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

mmuetst

Mijn eerste reactie: lucifers die muziek maken :D 
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

Dura

En dan hele verhalen op onder meer Darko dat het een hele gerenommeerde industrial designer (Ross Lovegrove) voor getekend heeft. Geeft mij een gevoel van Kleren van de Keizer.
Harbeth P3ESR, Bluesound Icon, XRL, Audiophonics LPA-S450ET Purifi 1ET6525SA, LG G3 55'. Less is more.

Church of Noise

Citaat van: mmuetst op Vandaag om 10:35:10Mijn eerste reactie: lucifers die muziek maken :D 
Dan is't jammer dat er geen rode versie is  ;D
Woonkamer:   Sonus Faber Cremona (L,R&C) |  B&W M-1 (S) |  Merovinger 1/53  |  Rythmik E15HP  |  Electrocompaniet AW180  |  Marantz Cinema 30 + Dirac ART  |  nVidia Shield Pro  |  Sony UBP-X800M2  |  Bluesound Node 2i
Werkkamer:    Sonus Faber Electa Bi-Wiring  |  Michell Alecto Mono  |  Michell Argo HR & Hera  |  Michel Iso  |  Custom platenspeler  |  Chord Hugo TT  |  Audio Analogue Paganini  |  Bluesound Vault 2

haythijs

Citaat van: gerard123 op Gisteren om 23:44:10KEF heeft het gepresteerd om een paar vreselijke waterhoofden van speakers uit te brengen de LS Luxe of zo. Een kruising tussen een niet afgebakken witbrood en mijn vroegere manager als hij maar 1 oog zou hebben.

Gelukkig lijken mijn speakers op Ronald Koeman.

Jouw speakers schieten ook snoeihard? 😉
Philips 55Oled910Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

gerard123

Citaat van: haythijs op Vandaag om 13:56:28Jouw speakers schieten ook snoeihard? 😉
Hard en zuiver.
Ik heb al heel vaak naar de Toccata en Fuga in d-moll geluisterd, maar sinds de laatste software update van mijn streamer hoor ik pas dat er een kerkorgel meespeelt.

haythijs

Die eigenschappen hadden ook zijn schoten en passes zeker!
Philips 55Oled910Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.