Tune je FireFox browser

Gestart door Erik, juni 23, 2004, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

Kerstmanno

Citaat van: MrPink op juli  7, 2004, 13:21:23
Ik denk trouwens, dat die foto van 'Face' eindelijk door Frank gecensureerd is. ;D

Groetjes,
Oscar

;D ;D ;D

Waarschijnlijk vond ie mijn kop erger dan die van Face ;)

advr

Hmmmm Oscar, ik zet het er niet op...moet je bij Frenkb zijn.  8)

Groet,

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

MrPink

Daar laat ik me niet over uit Menno ;D

Over jouw relatie met Frenkb wil ik zo mogelijk nóg minder weten, Ad! ;D

Groetjes,
Oscar

advr

Ja Lapp zeg, ik vroeg alleen maar hoe je moest AdBlocken en een profile=profiel=zijaanzicht moest verwijderen.  8)

Krijg ik dit.  O0

Ik ken Frenkb niet eens :-*  laat staan dat ik daar een relatie mee zou kunnen hebben. :P

Maar goed, uiteindelijk heb ik mijn FF een beetje getuned ;D ;D

Dank u voor die bloemen  ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

MrPink

Citaat van: advr op juli  7, 2004, 13:48:30
Dank u voor die bloemen  ;D
"Bedankt voor die videoband uit België"? ;D

Groetjes,
Oscar

FrankB

Citaat van: MrPink op juli  7, 2004, 13:39:11
Daar laat ik me niet over uit Menno ;D

ik wel, lijkt me duidelijke zaak ;D

Citaat van: MrPink op juli  7, 2004, 13:39:11
Over jouw relatie met Frenkb wil ik zo mogelijk nóg minder weten, Ad! ;D

En ik wilde er net een boekje over opendoen  ::)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno

advr

Ga eens aan het werk joh!!! 8)

Kerstmanno

Citaat van: advr op juli  7, 2004, 16:22:23

Ga eens aan het werk joh!!! 8)

Frank! Hoor je dat ook!? We moeten aan het werk! Schnelllllll!

advr

Citaat van: Menno op juli  7, 2004, 16:33:11

Frank! Hoor je dat ook!? We moeten aan het werk! Schnelllllll!

studeer maar eens af ipv op de forum andere mensen van het werk te houden. ;D

advr

Citaat van: RuudG op juli  4, 2004, 18:17:22
Ik zal het nog maar een keertje zeggen, de Firefox extension Adblock is het ultieme middel om ads te blokkeren. Is eenvoudig te configuren en heeft o.m. de fraaie eigenschap dat ongewenste  troep op een website met een klik van de knop aan de filterdefinities toe te voegen is.

je had zo'n mooi scriptje, kun je dat nog eens op de site zetten?? ;D

Kerstmanno

Citaat van: advr op juli  7, 2004, 18:10:38

studeer maar eens af ipv op de forum andere mensen van het werk te houden. ;D

Niet gaan schelden he? ;D

advr

Citaat van: Menno op juli  7, 2004, 20:31:30

Niet gaan schelden he? ;D

Ik scheiden, ben al 18 jaar gelukkig getrouwd, daar komen jullie met je AD-aware niet tussen. ;D ;D ;D ;D ;D

Kerstmanno

Citaat van: advr op juli  7, 2004, 21:20:39

Ik scheiden, ben al 18 jaar gelukkig getrouwd, daar komen jullie met je AD-aware niet tussen. ;D ;D ;D ;D ;D

Dat moet ik je nageven. ;)
Maar gelukkig gaat mijn vriendin in elk geval niet vreemd!  >:D

RuudG

Citeerje had zo'n mooi scriptje, kun je dat nog eens op de site zetten??
Je bedoelt dat anti-dansende kippetje filter? ;)

Erik

Citaat van: Menno op juli  7, 2004, 21:29:08

Dat moet ik je nageven. ;)
Maar gelukkig gaat mijn vriendin in elk geval niet vreemd!  >:D
Nee ze stelt zich altijd eerst voor, wel zo prettig  ;)  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Menno: waarom zet je plaatje niet gewoon hier op het forum neer. Dat reclame bord kennen we nu al. Hee zou ik die ook kunnen adblocken ?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Yep het werkt ;D

weg met die lelijke picserver
- Winston Churchill

Kerstmanno

Citaat van: Erik op juli  7, 2004, 23:16:36

Nee ze stelt zich altijd eerst voor, wel zo prettig  ;)  ;D

Ehehehehe ;D

Citeer
Menno: waarom zet je plaatje niet gewoon hier op het forum neer. Dat reclame bord kennen we nu al. Hee zou ik die ook kunnen adblocken ?
Alright already! Je bent niet de eerste die erover klaagt. ;) Ik ga even kijken wat ik kan doen..

MrPink

Citaat van: RuudG op juli  7, 2004, 22:27:21
LOL! ;D

Helaas heb ik een workaround gevonden... ;)

Groetjes,
Oscar

advr

Citaat van: RuudG op juli  7, 2004, 22:27:21

Als dat zou kunnen.....zo'n ad-kip-aware blocking scriptje. ;D ;D

nee, het script waarbij de allelei banners op allerlei sites verdwijnen. ;D ;D ;D ;D

Ad.

Erik

Zou het er inderdaad niet teveel over hebben. als de sponsors het lezen lopen ze misschien weg, geen sponsors is geen forum. Niet voor niets praatte ik in bedekte termen.

- Winston Churchill

advr

Citaat van: Erik op juli  8, 2004, 08:36:50
Zou het er inderdaad niet teveel over hebben. als de sponsors het lezen lopen ze misschien weg, geen sponsors is geen forum. Niet voor niets praatte ik in bedekte termen.

gewijzigd

B.J.

Ik heb nu de McSearchPreview extension geinstalleerd en die is heel handig. Je ziet dan naast je gevonden resultaten in bijv google al een pic van de site. Check: http://docs.g-spotting.net/code/mozilla_extensions/mcsearchpreview/

Sullivan

Citaat van: Sullivan op juli  5, 2004, 16:14:16
Ik heb adblock nu ook geinstalleerd en dat werkt inderdaad erg fijn. Enig minpuntje is dat het scherm tijdelijk (fractie van seconde) wordt opgebouwd alsof de plaatjes er nog staan (je ziet ze niet). Bij een refresh kan je dat goed zien.

Bij de nieuwe firefox 1.0 heb ik dit probleem niet meer. Waarschijnlijk weer sneller, waardoor je het niet meer ziet.

mvg,
Frank