Muziek die set laat schitteren (of wel, dat klinkt geil uit je luidsprekers)

Gestart door mmuetst, oktober 6, 2022, 20:50:08

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

DofN

What a Wonderful World (with Eva Cassidy)
Katie Melua
Ultimate Collection

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

gizmo2

Citaat van: DofN op oktober 14, 2022, 22:46:35
What a Wonderful World (with Eva Cassidy)
Katie Melua
Ultimate Collection


Eva Cassidy maakt mooie covers, jammer dat zij zo vroeg is overleden.
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

gizmo2

Citaat van: jahtari op oktober 14, 2022, 22:19:58
Nog 40 uitgezocht net uit de eigen collectie die allemaal op hun eigen manier bijzonder klinken.

:headbanging:

https://tidal.com/playlist/a43c8155-238b-45ce-b60e-c865283d873f
hier moet even meer tijd vooruit trekken om het in spotify te zetten........maar uiteindelijk komen ze erin ;D
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

gizmo2

Citaat van: jahtari op oktober 14, 2022, 22:19:58
Nog 40 uitgezocht net uit de eigen collectie die allemaal op hun eigen manier bijzonder klinken.

:headbanging:

https://tidal.com/playlist/a43c8155-238b-45ce-b60e-c865283d873f
pffffff ze staan erin (spotify) ;D
en alles is ook weer bijgewerkt.
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Xander32

Gizmo, je hebt Inside Life in de lijst geplaatst i.p.v. Always There  :)

Citaat van: Xander32 op oktober 14, 2022, 20:04:50
Incognito - Always There (album: Inside Life)

https://youtu.be/4MT2oAPP8ng
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

gizmo2

Citaat van: Xander32 op oktober 15, 2022, 05:07:35
Gizmo, je hebt Inside Life in de lijst geplaatst i.p.v. Always There  :)
Waarschijnlijk net op het verkeerde nummer geklikt. Maar is inmiddels hersteld.

Soms wat op youtube staat is niet beschikbaar op Spotify. Ik pak dan het nummer (meestal Live) wat het best overeen komt met het orgineel.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Xander32

Dank  :thumbs-up:

Citaat van: gizmo2 op oktober 15, 2022, 09:19:16
Waarschijnlijk net op het verkeerde nummer geklikt. Maar is inmiddels hersteld.

Soms wat op youtube staat is niet beschikbaar op Spotify. Ik pak dan het nummer (meestal Live) wat het best overeen komt met het orgineel.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RalphH

Vraag voor de plaatsers van de YouTube links, luisteren jullie ze daar ook, of elders op een streamer en dient de link enkel als voorbeeld?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

A3-D


DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Weet je wat leuk was geweest Gizmo ? Als je de lijsten naar genre had opgedeeld. Misschien kan je dat ook nog even doen.

Rock, zingende dames (ws erg lang), zingende heren, elektronische shizzel, jazz (ws ook erg lang en grote overlap met de zingende dames), poppie, Nederlandstalig, live.

Veel plezier.

















































































:D :D :D :D :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

gizmo2

Citaat van: chansig op oktober 15, 2022, 10:09:50
Weet je wat leuk was geweest Gizmo ? Als je de lijsten naar genre had opgedeeld. Misschien kan je dat ook nog even doen.

Rock, zingende dames (ws erg lang), zingende heren, elektronische shizzel, jazz (ws ook erg lang en grote overlap met de zingende dames), poppie, Nederlandstalig, live.

Veel plezier.

















































































:D :D :D :D :D

Gr. Hans
Vooralsnog heb ik het op Artist gezet.


Opdelen in genre zou ik ik dan even tijd voor uit moeten trekken.

Deze opties heb ik voor de huidige playlist.






Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

chansig

Ik zou het echt heel tof vinden als je dat gaat doen. Maar het was een grap (ik hoop dat je de smileys hebt gezien). Want je bent er best wel tijd mee kwijt. Mijn idee was trouwens: Dan krijg je 10 verschillende afspeellijsten: HTgizmozingendedames, HTgizmorock etc. Begin er maar niet aan. ;)

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

gizmo2

Citaat van: chansig op oktober 15, 2022, 10:22:46
Ik zou het echt heel tof vinden als je dat gaat doen. Maar het was een grap (ik hoop dat je de smileys hebt gezien). Want je bent er best wel tijd mee kwijt.

Maar als je serieus bent dan kunnen mensen misschien ook het genre er alvast bij zetten. Hoef je het zelf niet gaan te bedenken.

Gr. Hans
ik zag de smileys wel  ;D
maar dacht bij mezelf is misschien nog wel mogelijk ook om het geheel compleet in gerne op delen, zou toch cool zijn.....maar goed je kunt het ook zelf aanzetten.

ps,
misschien kan ik nog wel een leuk programmaatje vinden op het net die het voor mij doet ;D
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Xander32

In mijn geval dat laatste. Betreffende nummers heb ik zelf als flac op een nas staan.

Citaat van: RalphH op oktober 15, 2022, 09:35:10
Vraag voor de plaatsers van de YouTube links, luisteren jullie ze daar ook, of elders op een streamer en dient de link enkel als voorbeeld?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT