Mmuetst mancave en hoe het is begonnen

Gestart door mmuetst, februari 14, 2022, 21:34:35

Vorige topic - Volgende topic

Spijkie

Citaat van: mmuetst op Gisteren om 14:08:44Plaatje bij het praatje.
Ben benieuwd wat de buurman van mijn set gaat vinden.

Die duson set had m'n pa uiteindelijk ook. Hij ging van een 2x50 w geïntegreerd naar voor en eind met die koelribben. Ik blijf het heel mooi vinden. Jammer dat ze het niet hebben gered. Hij heeft wel een akoestisch verantwoorde plant staan  :colgate:
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

fietser

Ik heb een PA90 gehad. Heette toen Audio Analyse. Volgens mij is dit later Duson geworden. Nooit weg moeten doen maar hij kon de Audio Statics niet aan.

AudioLaan

Duson werd in 't Harde gemaakt. Was eigenlijk importeur van AA en Elipson, maar ging dat zelf uitbrengen. (Namaken)
Officieel dealer van o.a. ATC | Audio Research | Elipson | Eversolo | Fischer&Fischer | Gato-audio | JBL premium | Kensington MC cartridges | Matrix audio | MoFi | Morel | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone |  QED | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207 ook whatsapp
https://www.audiolaan.nl/

mmuetst

Net handmatig de firmware van mijn Eversolo geüpgraded naar versie 1.5.96. Na de update kwam de speler zelf met nog een nieuwere firmware 1.6.01 (die nog niet zichtbaar is op de website https://www.mcbluna.net/wp/eversolo/eversolo-model-overview/eversolo-dmp-a6-firmware-download/)
Zitten mooie nieuwe VU meters weer bij. Ik moet nog uitzoeken wat ze voor de rest hebben aangepast en verbeterd.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

Church of Noise

Woonkamer:   Sonus Faber Cremona (L,R&C) |  B&W M-1 (S) |  Merovinger 1/53  |  Rythmik E15HP  |  Electrocompaniet AW180  |  Marantz Cinema 30 + Dirac ART  |  nVidia Shield Pro  |  Sony UBP-X800M2  |  Bluesound Node 2i
Werkkamer:    Sonus Faber Electa Bi-Wiring  |  Michell Alecto Mono  |  Michell Argo HR & Hera  |  Michel Iso  |  Custom platenspeler  |  Chord Hugo TT  |  Audio Analogue Paganini  |  Bluesound Vault 2

mmuetst

Citaat van: Church of Noise op Gisteren om 21:03:15Mooie wappers!
In het echt zien ze er nog mooier uit, maar krijg dat niet vastgelegd met de camera van mijn telefoon. Mooie warme kleur.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.