Hannibal’s set

Gestart door Hannibal_, oktober 17, 2020, 08:00:17

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Mitch--

Perfect toch  ;D uiteindelijk moet jij er zelf naar luisteren en content zijn met wat je hoort, ongeacht wat andere 'ervan vinden', who cares, 'klinkt het beter dan is het beter'  :colgate:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Hannibal_

Citaat van: fluissie op februari  2, 2021, 06:38:51
Soms helemaal niet erg om wat 'eigenwijs' te zijn !

Lekker genieten ! :thumbs-up:, daar gaat het om tenslotte


Citaat van: Mitch-- op februari  2, 2021, 12:00:23
Perfect toch  ;D uiteindelijk moet jij er zelf naar luisteren en content zijn met wat je hoort, ongeacht wat andere 'ervan vinden', who cares, 'klinkt het beter dan is het beter'  :colgate:

Thx.... het is ook gewoon genieten
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

Geinig....

Soms lees je achteloos een review en (b)lijkt het een potentieel interessante optie.
Na de constatering dat veel DAC's alleen nog verschillende soorten inputs hebben, komt er ineens een streamer langs die een DACje aan boord heeft met precies de inputs die ik nodig heb/gebruik.

https://hifi.nl/artikel/29605/Review-Arcam-ST60-en-PA240-Veelzijdige-streamer-ontmoet-klasse-G-krachtcentrale.html

Ironisch genoeg heb ik 2 van die inputs dan eigenlijk niet meer nodig als ik een "streaming DAC" in zou gaan zetten (een van mijn twee huidige bitjes transporteurs lijken me dan wel overbodig  :yawnee:).

Ook geinig, er is een digital out beschikbaar. Hihi, je zou hem in kunnen zetten als streamer/"input hub" op je eigen DAC.  :blink:

Alleen lijkt het er op dat hij mijn NAS alleen via UPnP kan benaderen... ik weet dat ik daar misschien een tikje weird in ben, maar eigenlijk wil ik mijn NAS gewoon via de share koppelen...

Iemand al ervaring met deze streamer en dan vooral ook de kwaliteit van de interne DAC?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

vanzomereng

#103
Hier heb ik een test liggen van Stereoplay uitgave Maart/2021 !

Geluidstechnisch goed (tja, alles wat er tegenwoordig wordt getest = goed) echter m.b.t. de werking v/d streamer van Arcam
waren ze minder positief en waren er tijdens de test m.b.t. weergave sprake van enkele drop-outs (ongewenste onderbrekeningen)
Er werd de hoop uitgesproken, dat dit met een volgende software-update, verholpen zou zijn.

Ik persoonlijk hoor hier op het forum en lees ook hier en daar op internet, dat Arcam & Software dikwijls problemen geven
en voor mij persoonlijk voldoende reden, mijn knuistjes vrij te houden van dat Arcam-spul.   M.b.t. de eindversterkers PA240 speelt dit niet.

Ik zou zelf eerder kijken naar Primare, Atoll of Nad, deze hebben ook fraaie Streamers of eigenlijk meer VV/Streamer/Dac.
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Hannibal_

#104
Citaat van: VANZOMERENG op februari 13, 2021, 09:11:32
Hier heb ik een test liggen van Stereoplay uitgave Maart/2021 !

Geluidstechnisch goed (tja, alles wat er tegenwoordig wordt getest = goed) echter m.b.t. de werking v/d streamer van Arcam
waren ze minder positief en waren er tijdens de test m.b.t. weergave sprake van enkele drop-outs (ongewenste onderbrekeningen)
Er werd de hoop uitgesproken, dat dit met een volgende software-update, verholpen zou zijn.

Ik persoonlijk hoor hier op het forum en lees ook hier en daar op internet, dat Arcam & Software dikwijls problemen geven
en voor mij persoonlijk voldoende reden, mijn knuistjes vrij te houden van dat Arcam-spul.   M.b.t. de eindversterkers PA240 speelt dit niet.

Ik zou zelf eerder kijken naar Primare, Atoll of Nad, deze hebben ook fraaie Streamers of eigenlijk meer VV/Streamer/Dac.

Hi,

En dank je.
Drop-outs? Hmmm niet fijn. Misschien mijn sonos connect er aan hangen, lol....

Het gaat me, voor de duidelijkheid, vooral om DACjes een beetje op mijn netvlies te houden die de juiste meervoudige inputs hebben. Coax en toslink dus, beide minimaal 2x.

Ik zie dat atoll die inderdaad ook hebben gecombineerd met een streamer.
https://www.atoll-electronique.com/en/products/streamers/streamer-st200-signature/

Kreeg die ook via een ander forumlid hier door. Thx!

Het lastige is, dat ik eigenlijk ook geen DSD wil. Ik begrijp dat met dsd implementaties het eigenlijk ten koste gaat van pcm, wat ik weer alleen gebruik.

Primare zag ik geen losse DAC op hun site. En tikje prijzig toch ook. NAD is niet mijn merk (zonder daarbij iets af te doen aan het merk hé).

Conclusie is wel dat ik me eens verder moet verdiepen in alle software, bij DACs met gecombineerde streamers.

Voor de duidelijkheid, er is geen haast, de rega DAC speelt de sterren van de hemel, maar de looks kunnen iets beter imo. Lijkt ook niet op de rest van mijn rega spullen.

Han
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

vanzomereng

Citaat van: Hannibal_ op februari 13, 2021, 11:25:51
Ik zie dat atoll die inderdaad ook hebben gecombineerd met een streamer.
https://www.atoll-electronique.com/en/products/streamers/streamer-st200-signature/

Primare zag ik geen losse DAC op hun site. En tikje prijzig toch ook. NAD is niet mijn merk (zonder daarbij iets af te doen aan het merk hé).

M.b.t. de Atoll kan je ook kijken naar de MS120, is vergelijkbaar met de ST200 maar dan compacter en goedkoper

Hier is de streamer/Dac van PRIMARE
https://primare.net/product/sc15-prisma-preamplifier-and-network-player/


Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Hannibal_

Citaat van: VANZOMERENG op februari 13, 2021, 12:36:00
M.b.t. de Atoll kan je ook kijken naar de MS120, is vergelijkbaar met de ST200 maar dan compacter en goedkoper

Hier is de streamer/Dac van PRIMARE
https://primare.net/product/sc15-prisma-preamplifier-and-network-player/

Aha.... ja, die had ik gezien van primare (ook al DSD trouwens...).
Het is nadrukkelijk niet de bedoeling mijn voorversterker te vervangen...

Een gecombineerde streamer/DAC zou ik misschien wel op het verlanglijstje zetten (zonder DSD)
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

Arcam heb ik op mijn netvlies staan door vele issues met receivers, software bugs etc die mij meermaals zijn opgevallen op fora ...

Of je dan een juist door software gedreven streamer van dit merk zou moeten kopen 🤔
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

#108
Citaat van: Xander32 op februari 14, 2021, 11:23:49
Arcam heb ik op mijn netvlies staan door vele issues met receivers, software bugs etc die mij meermaals zijn opgevallen op fora ...

Of je dan een juist door software gedreven streamer van dit merk zou moeten kopen 🤔

Hi Xander,

Klinkt als het begin van het.....
Tja.... voorlopig ben ik voorzien van een heerlijke DAC, dus geen haast.
Misschien krijgen ze het onder controle...

Sowieso lijkt me een DSD DAC niet geschikt voor me.
Ik hou van de rega filosofie (omdat die heeeeeel veel luister plezier gebracht heeft) om weg te laten wat niet nodig is. Toonregeling en zo.
Ik heb geen DSD media en het lijkt, als je technische reviews mag geloven, er op dat een DSD/PCM DAC meestal gebaseerd is op DSD en dat PCM een extra verwerkinsstap is. Die wil ik liever vermijden....

Maar goed punt.
Was me niet bewust van software issues.
Aan de andere kant, ik zit zelf in ICT/software en dit soort issues kunnen ook weer redelijk vlot onder de knie komen.

Ik moet zeggen, ik ben sonos gewend als streamer, en die blijft ook nog een tijdtje omdat het hele huis er mee vol staat (klein huis), maar versus de raumfeld/teufel software (die ik voor highres heb in mijn luister ruimte) is dat probleemloos qua software. Teufel heeft meer issues. Speelt ook hoor, ook highres, alleen moet je om bepaalde dingen heen werken.

Dit soort dingen (b)lijkt niet voor de hand liggend probleemloos.

Misschien moet de markt toch nog volwassen-er worden.

Grtjs, Han
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

Mijn dsd streamer/dac is vrijdag jl na vijf jaar in gebruik zijn geweest de deur uitgegaan. In die vijf jaar heb ik exact nul dsd files afgespeeld en het aantal tracks in high res zal er gemiddeld ééntje per jaar zijn geweest ... Een nas vol met gerippte cd's in flac heb ik, dat geeft mij meer dan voldoende muziekgenot 🎶

Wanneer je er echter een nas of iets dergelijks vol met high res materiaal hebt staan en/of een abbo op een streamingdienst welke deze aanbiedt, lijkt het mij nut hebben om je hardware daarop aan te passen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op februari 14, 2021, 20:42:50
Mijn dsd streamer/dac is vrijdag jl na vijf jaar in gebruik zijn geweest de deur uitgegaan. In die vijf jaar heb ik exact nul dsd files afgespeeld en het aantal tracks in high res zal er gemiddeld ééntje per jaar zijn geweest ... Een nas vol met gerippte cd's in flac heb ik, dat geeft mij meer dan voldoende muziekgenot 🎶

Wanneer je er echter een nas of iets dergelijks vol met high res materiaal hebt staan en/of een abbo op een streamingdienst welke deze aanbiedt, lijkt het mij nut hebben om je hardware daarop aan te passen.

Ja, hier ook....
Maar zelfs de highres is in PCM hier.

Hence the remark, ik heb liever zo min mogelijk stappen in de conversie, en dus liever native PCM based
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

#111
Ik mis volgens mij een topic, welke CD mensen aangeschaft hebben...
Dus FF hier, thuis zeg maar....
Lekker thuiskomen zo....

Mis nog 1 CD denk ik....

En nog wat nieuwe voetjes....

Ohhhh en de LP, sorry, het vinyl, is ook al binnen.... net 5 minuten thuis en ....tringgggg...
WoW... had ik niet voor maart verwacht
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Peerless Monster

Citaat van: Hannibal_ op februari 19, 2021, 17:02:02
Ik mis volgens mij een topic, welke CD mensen aangeschaft hebben...
Dus FF hier, thuis zeg maar....
Lekker thuiskomen zo....

Mis nog 1 CD denk ik....

En nog wat nieuwe voetjes....

Ohhhh en de LP, sorry, het vinyl, is ook al binnen.... net 5 minuten thuis en ....tringgggg...
WoW... had ik niet voor maart verwacht

Joy joy joy Han!!!
Veel luisterplezier
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Hannibal_

Citaat van: Peerless Monster op februari 19, 2021, 17:26:14
Joy joy joy Han!!!
Veel luisterplezier

Yeah... komt goed.
Zit me suf CDtjes te rippen  ;D

En die siliconen "implantaten" voor onder de versterkers zouden er vandaag zijn, maar helaas.
Maar goed.
Voldoende te doen.

Toen ik mijn huidige versterkers kocht was ik niet zeker of deze voorversterker zou blijven.
Hij miste een Phono stage.
Intussen gewoon nieuw bij rega gevonden (UK) en hij zit er al weer even in, tot grote tevredenheid.
Er zaten wel wat krasjes op de bovenkant maar dat leek niet erg want de CD speler stond er toch bovenop.

Intussen staat het, zoals rega aanraadt niet meer op elkaar, want met die hitte deze zomer gaf dat oververhitting.
De krasjes zijn dus in het zicht intussen.
Dit weekeinde maar eens de shell van mijn oude radio overzetten op de cursa... is het weer top.
Ik denk dat ik ook de eindversterkers eens open maak, als ik toch bezig ben, even zien hoe het er uit ziet.

Maar.... voorlopig nog even rustig rippen...


Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

Vandaag het opknap klusje maar eens opgepakt.
En de set weer eens opgeruimd (de Rega Fono MK3 in zijn doos gedaan, niet meer gebruikt afgelopen maanden).

Eerst de Cursa maar eens van een nieuw jasje voorzien.
Aangezien ik niet zo handig ben met het spuiten van apparatuur als bv Fluissie,
heb ik iets anders moeten verzinnen.

Fijn dat al die behuizingen uitwisselbaar zijn (tja behalve die van de CD speler met de rest,
want daar zit een opening in voor die bovenlader natuurlijk,
maar goed, die heb ik ook twee mocht er iets mee gebeuren).

Nu heeft wel mijn radio een iets minder mooi jasje, maar die zit toch in een doos op zolder.

Het resultaat mag er zijn vind ik!
De textuur is anders van de nieuwe shell, maar past exact bij de CD speler en die staan met zijn tweeën bovenop.

Cool.
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

Als we toch gezellig aan het schroeven zijn, een van mijn eindblokken bromt licht bij het opstarten.
Is na die hete zomer gekomen.
Als tie warm is is dat weg, dus geen groot issue, maar ik ben lekker op gang, dus die ook maar eens
van binnen bekijken.

De trafo's mochten best een slagje vaster gedraaid worden en aldus geschiedde...
Met goed resultaat.
90% van de opstart brom is weg, er is alleen nog kort een licht hummetje bij het opstarten,
die na korte tijd belasting ook weg is. Sowieso veel minder en ik hoop ook dat
kwijt te raken als de dempertjes er zijn
(het geluid wordt vooral door mijn kast er onder weergegeven namelijk).

Sweet!
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

Ik kreeg bij het opereren van de cursa een beetje het zelfde gevoel als toen ik in mijn
Cap Gemini tijd de code van een van mijn protegees reviewde en corrigeerde.
Die had werkelijk in de (C) code een verhaal opgenomen (als commentaar) hoe hij kiespijn
gehad had bij het schrijven van de code en naar de tandarts geweest was.
4 pagina's tand(arts) avonturen, gevoelens e.d. !!!!

Iemand bij Rega vond het wel okay (Roy zelf?) om wat filosofische teksten op de printplaat
vast te leggen.

Koste me wel een half uur extra, want je valt haast vanzelf in een diepe meditatie.... Ohm...... ;)

En geen uitzondering ook, de Exons hadden ook een filosofische tekst aan boord.

Oei! ik zag ook dat er geen audiofiele zekeringen in mogen van Rega.... O.... O...  :nowink:

;D ;D ;D
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

Het blijft feest  ;D

Ook de dempertjes zijn binnengekomen.
Die waren bedoeld om het brommen bij opstarten wat minder te maken.
Dat het kastje minder/niet meer mee bromt.

Ik denk wel dat er nog een voordeel aan zit.
Ik heb de pootjes altijd aan de lage kant gevonden, i.v.m. de heatsink die aan de onderkant zit van de units.
Ik verwacht dat de luchtstroom daar nu makkelijker onderlangs kan lopen.

Ik vind het sowieso niet gek staan, was ik wel even bang voor.

Ze zitten er intussen onder al kan ik het niet testen nu.
De versterkers zijn niet meer uit geweest en dus lekker op bedrijfstemperatuur, zullen we maar zeggen.
Ik merk wel, na een week geen beschikking gehad te hebben, dat het weer heerlijk muziek draaien is.
Alleen thuis geweest en echt een beetje aan het trippen geweest ;)


Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

Ga je die nieuwe cd's rippen en dan streamen? Of (ook) afspelen in een cdp?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

#119
Citaat van: Xander32 op februari 20, 2021, 17:17:34
Ga je die nieuwe cd's rippen en dan streamen? Of (ook) afspelen in een cdp?

Gut.... goede vraag.

Normaal gaan ze, na rippen, de lades (al tijden vol) en racks in (ruimte gemaakt).
Echter toen de lades vol zaten, is er in de racks een tweede ordening begonnen en intussen ook een derde  :nowink:
Gewoon omdat ik te lui was (en kennelijk nog steeds ben) om alles opnieuw op alfabet te zetten.

Soms is het dus zoeken naar een CD, met als resultaat dat ik ze thuis vrijwel altijd stream.
Maakt ook niet uit eigenlijk, alles zit op dezelfde DAC en klinkt ook echt hetzelfde.

Desondanks speel ik toch regelmatig nog wel eens een CD (leuk, boekje er bij en zo, wie produceerde, wie speelt mee, iets in je handen  ;D), ook in de auto zit een CD wisselaar dus ja, ik ontkom niet aan zoeken zo nu en dan.  :blush:

En LPtjes draaien.... (is soms ook zoeken, lol)

Dus ja, meestal streamen (kan in het hele huis), maar ook ceedeetjes draaien...

:)
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

Ik weet niet of het aan die dempertjes ligt, maar na even het inschakelverschijnsel van die ringkernen (nauwelijks hoorbaar), stil.

Mission accomplisched.

Overigens Rega zet kennelijk nog altijd spreuken op hun PCB's

Achtereenvolgens de Elex-R, Elicit-R, Ear & Neo (bron rega owners groep Facebook).

Het verhaal bij de Elicit schijnt te zijn:

"Ernie" was a fictional character who drove a milk float (delivery truck) for Unigate Daries. In their depot was a Leak Troughline tuner rigged up to the PA System to entertain the workers. Terry who designed the Rega amp had just repaired it for its new owner, so he had that written on the circuit board!

(Terry Bates)

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Peerless Monster

Toch heel erg grappig die PCB's die zijn beschreven.
Geeft een persoonlijke touch van de makers en dat is toch waar het om draait. Die touch.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Hannibal_

Citaat van: Peerless Monster op februari 21, 2021, 11:38:00
Toch heel erg grappig die PCB's die zijn beschreven.
Geeft een persoonlijke touch van de makers en dat is toch waar het om draait. Die touch.

Ja... vind die meditatieve... let's AUM wel de leukste.
Wist niet wat ik zag.
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Barry32

Leuke set hoor. Totem speakers weten altijd wel een bijzonder ruime soundstage neer te zetten gekoppeld aan indrukwekkende bas voor de omvang van de speakers.

Ik ben wel nieuwsgierig naar jouw opmerking over brommende trafo's bij opstarten. Dit betekent dat je de versterkers iedere keer aan/uit zet?
Innuos Zen MKII - Linn Akurate DS/1 - Tentlabs b-AMPsi - Phonar Veritas M3.5 Edma