Woonkamer stereoset van Bart

Gestart door brt, april 29, 2020, 21:54:02

Vorige topic - Volgende topic

Contour

Wat mij grappig lijkt, als de deurbel gaat en er nog twee grote dozen staan, tweede test setje!

brt

Citaat van: Richi op Gisteren om 19:28:20Ze hebben ook nog niet laten weten of jouw meting overeenkomt met hun specs (of tenminste in de buurt komt van) of dat er sprake is van een echte afwijking?

Nee, alleen dat ze er mee in conclaaf zijn met de fabrikant.

Hoeft niet meteen iets te betekenen wat mij betreft. Misschien zijn ze druk of juist een paar dagen vrij.
Focal Sopra 1 | TEAC AP-701 | TEAC UD-701N | PS Audio Stellar PowerPlant P3 | Kabels van Audioquest

Kwabbernoot

Of ze wachten tot de dertig dagen voorbij zijn.  :tounge2:

brt

Citaat van: Contour op Gisteren om 19:48:11Wat mij grappig lijkt, als de deurbel gaat en er nog twee grote dozen staan, tweede test setje!

Haha, zou wat zijn!

Maar ik ben een paar dagen op pad met vrouwlief in Hamburg, dus ik zal niet opendoen 😀
Focal Sopra 1 | TEAC AP-701 | TEAC UD-701N | PS Audio Stellar PowerPlant P3 | Kabels van Audioquest

Maximus_Aurelius

Citaat van: brt op Gisteren om 20:00:01Haha, zou wat zijn!

Maar ik ben een paar dagen op pad met vrouwlief in Hamburg, dus ik zal niet opendoen 😀

Had ik de LS meegenomen en afgegeven bij de winkel want je bent in de buurt van Denemarken, zijn nog maar een paar km.  :tongue2:  :D

Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

RZeemering

Citaat van: Contour op Gisteren om 19:33:04Denk dat een beetje luidspreker bouwer, de meting van een amateur met korreltje zout zal nemen... dat is niet negatief bedoeld, maar een betrouwbare meting is lastiger dan de meeste denken.
Wellicht ten overvloede maar we hebben al meerdere keren aangegeven dat onze meting verre van profi is :)
Alleen dat de meting staaft aan wat we horen.
Zo moet die meting ook gezien worden.
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"