Woonkamer stereoset van Bart

Gestart door brt, april 29, 2020, 21:54:02

Vorige topic - Volgende topic

sschot en 2 gasten bekijken dit topic.

brt

Citaat van: marcush op Gisteren om 21:51:32Je weet, je bent altijd welkom Michael!  En een Achterhoeker heeft altijd Grolsch in de kelder  :smile:

Hij had het over de juiste biertjes  :tounge:
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

Xander32

Wetende dat hij een liefhebber en kenner is; welke waren in dit geval de 'juiste biertjes'?

Citaat van: brt op Vandaag om 12:57:58Hij had het over de juiste biertjes  :tounge:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

brt

Citaat van: Xander32 op Vandaag om 15:23:23Wetende dat hij een liefhebber en kenner is; welke waren in dit geval de 'juiste biertjes'?

De quadruppels die ik meegaf waren van La Trappe. Dat vind ik zelf een van de lekkerste quadruppels die ik ken.

Maar ik weet dat @mmuetst van speciaalbiertjes houdt en dan zal een pilsje van Grolsch geen enorme verleiding zijn  :D

Zelf vind ik Grolsch zo'n beetje het minst lekkere pils van de A-merken, maar dat terzijde :)
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

Spijkie

Citaat van: brt op Gisteren om 17:26:03Ja die stuurbuisjes kunnen verdomd irritant zijn. Daarom had ik al andere gekocht (van RCA), maar die klank bevalt me toch minder dan deze. Dus de incidentele fluittoon neem ik voor nu maar even op de koop toe.

Dinsdag verwacht ik de nieuwe buisjes van Sylvania. Dat zijn er zeven dus als er een of twee onverhoopt microfonisch blijken of worden dan kan ik ze vervangen. Het zijn nieuw in doos buisjes (nib), maar ja, wel uit de jaren 60, dus je weet het niet...

Dat microfonie is een soort trilling in de buis ?
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

brt

Citaat van: Spijkie op Vandaag om 15:37:42Dat microfonie is een soort trilling in de buis ?

Volgens mij raken ze dan gevoelig voor trilling waardoor er een soort fluittoon ontstaat. Wat de oorzaak van microfonie is weet ik niet.

Ik weet wel dat mijn autocorrectie telkens macaroni van microfonie wil maken  :D