Silent Angel Bonn N8 ethernet switch

Gestart door naish123, oktober 15, 2019, 15:54:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HuubF

Citaat van: Raphie op januari 10, 2021, 11:23:29
Ik zeg toch ook niks over jouw kabel fetish?

Ik reageerde op de post van VanZomerEng. Hij probeerde via een achterdeurtje zijn gelijk te halen maar dat had ik door!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

#401
Wat wormvormig aanhangsel je nou?!? deze "whitepaper" is gewoon een marketing PDF's je van "Uptone Audio"
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0660/6121/files/UpTone-J.Swenson_EtherREGEN_white_paper.pdf?v=1583429386
Staan wat "observations" en meniingen in, wordt NIKS gemeten?

Dat domein war die gehost wordt ook https://www.shopify.com/  :clapping: om te gieren.....

Hou toch op man!!  :D Dit bedoel ik dus.

Citaat van: TabCam op januari 10, 2021, 10:21:00
Het laat zien dat je niet leest. In de white paper van John R. Swenson staat wel technische argumentatie. Ravi is zelf een engineer geweest.

Het meetargument is wel heel oud en slaat elke discussie dood. Welke metingen op instrumentniveau (120-150 dB) heb jij gedaan? Ik heb er geen €25.000,- voor over maar mocht iemand die leveren wil ik graag daarmee aan de gang. Het lijkt mij interessant ketenmetingen te doen juist om dit soort zaken te verklaren. Ik ken geen ketenmetingen waarin men naar het elektrische gedrag kijkt wat bv een polariteitswissel doet. Daarna zou je ook eens zo'n switchwissel kunnen doormeten.

In het artikel staan mogelijke verklaringen voor de gemeten verschillen en hebben veelal met lekstromen en aarding te maken. Nu is mijn ervaring dat aarding wel degelijk veel uit maakt. Ook verwacht ik dat galvanische scheiding de ruis niet tegenhouden maar veranderen.

Als laatste nog een verzoek, hou het gewoon (technische) argumentatie en zonder HOOFDLETTERS (komen online schreeuwerig over), overdrijven, mensen belachelijk maken en andere retoriek. Ik ben voor het technisch onderzoeken van claims maar besef me terdege dat er veel niet goed genoeg onderzocht is. Ook weet ik dat we met ons brein meer horen dan microfoons meten en dat er een verwerkings/interpretatieslag van ons brein zit die ons ook voor de gek kan houden.
JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: HuubF op januari 10, 2021, 11:26:35
Ik reageerde op de post van VanZomerEng. Hij probeerde via een achterdeurtje zijn gelijk te halen maar dat had ik door!
Ahh ok, ik ben niet 100% bij met jullie fitty :D
JBL PRX Power!

fietser

#403
Het is lekker weer. Als we nu eens met zijn alle, voor de veiligheid op gepaste afstand, een boswandeling maken. Vanmiddag dan weer lekker fris genieten van onze set al dan niet met alu hoedjes op voor nog betere plaatsing.
Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

Raphie

Citaat van: El Nino op januari 10, 2021, 09:24:35
Dit topic was tot 8 Januari een interessante discussie over het wel/geen nut hebben van een Silent Angel audio switch in je systeem.

@Raphie: sinds 8 Januari heb jij je in dit topic gemengd en ben je bezig met mensen de maat te nemen dat ze er geen verstand van hebben, mensen belachelijk te maken, ervaringen die mensen delen te bestempelen als "onzin" en mensen te bejegenen dat dat ze een gebrek hebben aan kennis en gevoelig zijn voor autoriteit. Je voegt weinig tot niets toe in dit topic als het gaat om de gestelde vragen van de diverse forumleden.

Je voert met stip de lijst aan met de meeste ban's op dit forum wegens forumontwrichtend gedrag, dus wellicht is het verstandig dat je je vraag "wat moet ik hier nou mee?" zelf invult, dat als je er toch niets aan hebt, je je heil ergens anders gaat zoeken. En dan bedoel ik ook gewoon weg...., weg van hier, weg van dit forum. Je hebt een gedragsprobleem dat het forum niet voor je kan oplossen.

Om helder te zijn, ik ga dit aan de moderator rapporteren en dan kunnen zij hierin een definitief besluit nemen. Het is niks persoonlijks, but there comes a day that enough is enough.
Als jij met dit soort onzin op je werk aankomt sta je ook snel buiten :D
JBL PRX Power!

El Nino

Citaat van: Raphie op januari 10, 2021, 11:10:28
Heren, het is duidelijk, de boodschap is niet gewenst, maar komt wel aan. Doe er je voordeel mee (of niet) ik heb hier verder inhoudelijk niks toe te voegen. Verder heb ik totaal geen behoefte om hier "mindfull" te zijn en "gevoelens" te respecteren.
Valt voor mij niks te winnen, dus kan ongefilterd delen. Kom je met domme statements, dan krijg je botte repliek, sta je open, dan hebben we een meer vruchtbare dialoog. Zo simpel is het. Zachte heelmeesters, stinkende wonden en zo....

Ik hoef jullie niet "aan boord" te houden of zo, we zitten hier niet in je projectgroepje.  :D

Dat is ook de reden dat je veelvuldig een ban hebt gekregen en indien je totaal geen behoefte hebt om op een normale manier met meningen en ervaringen van forumleden om te gaan, dan hoor je hier simpelweg niet thuis. Het is uiteindelijk aan de moderators om hierover een besluit te nemen, niet aan mij. Tot die tijd doe ik een beroep op je om je niet laatdunkend te uiten over mede forumleden.

Dit topic mag worden opgeschoond met betrekking tot de niet relevante zaken.
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Raphie

#406
Citaat van: El Nino op januari 10, 2021, 11:39:28
Dat is ook de reden dat je veelvuldig een ban hebt gekregen en indien je totaal geen behoefte hebt om op een normale manier met meningen en ervaringen van forumleden om te gaan, dan hoor je hier simpelweg niet thuis. Het is uiteindelijk aan de moderators om hierover een besluit te nemen, niet aan mij. Tot die tijd doe ik een beroep op je om je niet laatdunkend te uiten over mede forumleden.

Dit topic mag worden opgeschoond met betrekking tot de niet relevante zaken.
Ik stop nu echt met het topic, nog even resume:

1. De Bonn is een Zyxel switch van 24,95, hetzelfde mainboardje in een alu doosje, het bewijs is hierboven geleverd
2. Het OSI model ontkracht ieder argument dat een switch de inhoud van packets gaat veranderen
3. Galvanische scheiding zorgt er voor dat gemeten RFI niet overspreekt op andere componenten
4. Een voeding kan dus bij een switch om bovenstaande redenen ook geen verbetering aanbrengen
5. Niemand kan een test of whitepaper laten zien met METINGEN die meningvol zijn, gequote "white-papers" komen niet vder dan meningen en observaties. Paul Mcgowan (PSaudio) durft wel aan te geven dat het ook niet kan gaan werken.
6. een clock in een switch heeft geen audiofiele functie, alle endpoints werken met interne clock
7. Sta je open om te leren over networked audio, ga dan naar https://www.audinate.com/learning/training-certification/video-tutorials
8. wil je leren over netwerk topologies en protocollen https://www.helpmegeek.com/free-network-certifications-and-courses/
JBL PRX Power!

vanzomereng

Citaat van: HuubF op januari 10, 2021, 11:16:34
Nee, dan heeft hij geen gelijk maar dan geeft hij zijn mening. En als hij dat dan 1 keer zegt is er geen probleem. Ik heb net een mega-dure luidsprekerkabel uitgeprobeerd en ik vind het een grote verbetering.
HuubF,  als nu iemand zonder dat jij het weet/ziet, de LS-kabel weer terug zou wisselen en jij zou dagen daarna met het luisteren,
niks opvallen, dan heb toen je geen verbetering gehoord maar alleen maar ingebeeld  ;)

HuubF,  ik heb eens jaren geleden iemand een dure Siltech interlink verstuurd, omdat hij de intentie had deze van mij over te kopen
en een paar dagen later belde hij me op, dat hij nauwelijks verschil hoorde met zijn eigen dropveter maar toch de Siltech wou overnemen.

Drie keer raden waarom ?
Puur omdat hij niet vertrouwde op zijn eigen gehoor en derhalve koos voor de oplossing, welke hem de meeste rust bracht tussen zijn oren  :notify:
Zou hij nu verder moeten gegaan zijn met zijn eigen dropveter, zou de onrust zijn luisterplezier in de weg hebben gestaan,
hij had gewoon geen andere keus.   
Een andere persoon (Raphie bijvoorbeeld) zou gewoon met de dropveter verder hebben gespeeld maar deze
persoon/koper dus niet..... ligt gewoon in de aard van het beestje.

De hele discussie is hiero,  wie heeft nu gelijk , wat is de juiste beslissing?
M.i.z. is hier geen goed/fout antwoord op te geven en beide beslissingen zijn OKE
Ik hoop alleen dat de koper v/d Siltech in de toekomst beter op zijn gehoor durft te vertrouwen en minder op zijn gemoedstoestand,
dan kan ie net als Raphie zijn uitgespaarde centjes besteden aan een paar kratten Hertog Jan of een weekendje weg met moeders de vrouw  :colgate:



Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

DofN

Ik heb liever botte mensen die nog wat inhoudelijks toevoegen, dan die halve garen die de roos van Leary wel snappen en het dan op de man gaan spelen zonder inhoudelijk te worden. Aan attitude in verhouding tot kennis en feiten wordt overdreven veel gewicht gegeven. Vooral op plekken waar kennis en feiten er niet toe doen.

Het gemak waarmee een mening gelijkgesteld wordt met een feitelijke onderbouwing/argumentatie is op zijn zachtst gezegd: bijzonder.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

toetertje

Citaat van: VANZOMERENG op januari 10, 2021, 11:45:15
HuubF,  als nu iemand zonder dat jij het weet/ziet, de LS-kabel weer terug zou wisselen en jij zou dagen daarna met het luisteren,
niks opvallen, dan heb toen je geen verbetering gehoord maar alleen maar ingebeeld  ;)

HuubF,  ik heb eens jaren geleden iemand een dure Siltech interlink verstuurd, omdat hij de intentie had deze van mij over te kopen
en een paar dagen later belde hij me op, dat hij nauwelijks verschil hoorde met zijn eigen dropveter maar toch de Siltech wou overnemen.

Drie keer raden waarom ?
Puur omdat hij niet vertrouwde op zijn eigen gehoor en derhalve koos voor de oplossing, welke hem de meeste rust bracht tussen zijn oren  :notify:
Zou hij nu verder moeten gegaan zijn met zijn eigen dropveter, zou de onrust zijn luisterplezier in de weg hebben gestaan,
hij had gewoon geen andere keus.   
Een andere persoon (Raphie bijvoorbeeld) zou gewoon met de dropveter verder hebben gespeeld maar deze
persoon/koper dus niet..... ligt gewoon in de aard van het beestje.

De hele discussie is hiero,  wie heeft nu gelijk , wat is de juiste beslissing?
M.i.z. is hier geen goed/fout antwoord op te geven en beide beslissingen zijn OKE
Ik hoop alleen dat de koper v/d Siltech in de toekomst beter op zijn gehoor durft te vertrouwen en minder op zijn gemoedstoestand,
dan kan ie net als Raphie zijn uitgespaarde centjes besteden aan een paar kratten Hertog Jan of een weekendje weg met moeders de vrouw  :colgate:

Maar, waarom had jij een dure siltech interlink in bezit dan?  ;)

Tabcam

Citaat van: doorofnight op januari 10, 2021, 11:51:36
Ik heb liever botte mensen die nog wat inhoudelijks toevoegen, dan die halve garen die de roos van Leary wel snappen en het dan op de man gaan spelen zonder inhoudelijk te worden. Aan attitude in verhouding tot kennis en feiten wordt overdreven veel gewicht gegeven. Vooral op plekken waar kennis en feiten er niet toe doen.

Het gemak waarmee een mening gelijkgesteld wordt met een feitelijke onderbouwing/argumentatie is op zijn zachtst gezegd: bijzonder.
Bot is onhandig maar nog te accepteren, maar als daarbij iemand het overdreven retoriek gaat bedrijven dan houdt Het op. Inhoudelijk ben ik het helemaal niet oneens met een aantal argumenten maar ik probeer een open blik te houden.

Inhoudelijk voegt de argumentatie van Raphie niet veel toe, er wordt bv. gewag gemaakt van de oorsprong van een white paper, maar dat doet b.v. Purifi ook. Inhoudelijk gaat hij niet op de in het white paper genoemde zaken in. Zo blijf je stapelen en kom je qua argumentatie niet verder.

Het lijkt ineens dat je doet voorkomen dat er twee mogelijkheden zijn, attitude of kennis en feiten. Volgens mij kunnen die ook netjes hand in hand gaan. Zeg het zonder de retoriek en als iemand toch voor een ander standpunt kiest, dat mag.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

vanzomereng

Citaat van: toetertje op januari 10, 2021, 11:54:09
Maar, waarom had jij een dure siltech interlink in bezit dan?  ;)

Ik had er geen maar had toen een hele dure high-end set te verkopen, inclusief deze dure Siltech-kabel
i.o.v. iemand anders i.v.m. overlijden en nalatenschap.

By the way,  ik snap de intentie van je vraagstelling niet?

Maar niettemin om je een indruk te geven, ik koop ook gewoon hifi-gear waar ik me lekker bij voel maar ik vind het onzinnig
om kapitalen aan kabels en andere tweaks uit te geven maar een dropveter-interlink daar wordt ook ik niet vrolijk van.
Dus in mij sets treft je kabels aan vanaf 7,98 euro voor een digitale optische kabel tot aan maximaal 179 euro voor de LS-kabel.
Gewoon blind gekocht, aangesloten en als het voldoet (en dat doet het....) lekker laten zitten en voorlopig niet meer met
je knuistjes aankomen.
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Raphie

#412
Citaat van: TabCam op januari 10, 2021, 12:13:50
Bot is onhandig maar nog te accepteren, maar als daarbij iemand het overdreven retoriek gaat bedrijven dan houdt Het op. Inhoudelijk ben ik het helemaal niet oneens met een aantal argumenten maar ik probeer een open blik te houden.

Inhoudelijk voegt de argumentatie van Raphie niet veel toe, er wordt bv. gewag gemaakt van de oorsprong van een white paper, maar dat doet b.v. Purifi ook. Inhoudelijk gaat hij niet op de in het white paper genoemde zaken in. Zo blijf je stapelen en kom je qua argumentatie niet verder.

Het lijkt ineens dat je doet voorkomen dat er twee mogelijkheden zijn, attitude of kennis en feiten. Volgens mij kunnen die ook netjes hand in hand gaan. Zeg het zonder de retoriek en als iemand toch voor een ander standpunt kiest, dat mag.
Wel waar, ik ga er wel op in, heb jij hem gelezen? ik wel! er staan wat statements en opinions in, maar NIKS concreets, quote anders even de regels die ik volgens jou over het hoofd zie en jij waarde aan hecht?  en die geen mening zijn? (helaas al weer de 3e keer dat ik dit aan jou moet vragen...) Jij hebt het maar continu over retoriek, maar daar heeft dit totaal niks mee van doen.
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

Aub elkaars standpunten respecteren
En denk even na over woordkeuze.
Hou het gezellig en zorg er daarmee voor dat we geen mensen weg hoeven te sturen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

vanzomereng

#414
Rustig Raphie,
alles hiero is maar gewoon digitale praat en forumgeneuzel over niks anders dan (vermeende) luxeproblemen van een audio-hobby
waar kereltjes zoals jij en ik en vele anderen, de tijd mee doden.   Zet maar ff gewoon een lekkere plaat op  ;)   
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Raphie

#415
Als aanvulling dit komt uit het artikel wat hij quote  :D
CitaatSwenson enumerates the mechanisms that degrade SQ, and how the eR addresses them. I look forward to the measurements data to back up the claims, which Swenson says he will publish soon. I encourage all of you who are interested to read the white paper at the link above

Citaat van: VANZOMERENG op januari 10, 2021, 12:29:13
Rustig Raphie,
alles hiero is maar gewoon digitale praat en forumgeneuzel over niks anders dan (vermeende) luxeproblemen van een audio-hobby
waar kereltjes zoals jij en ik en vele andere, de tijd mee doden.   Zet maar ff gewoon een lekkere plaat op.   
Ik ben heel rustig hoor, heb geen bloodrush, om maar eens een "Huub" te gebruiken. :)
Kan er alleen wel slecht tegen, als mensen geeneens de artikelen lezen waar ze zelf hier naar verwijzen. Of anderen die venijnig worden omdat ze op hun digtale piemeltje zijn getrapt. Beiden trekken dan wanneer je verder niks in te brengen hebben ook nog eens de "respect" kaart. Respect waarvoor dan? voor dismissive afzeikgedrag? gebrek aan kennis? impulsaankopen? Ik vraag niet om respect, mijn inhoud spreekt voor zich.

JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: Dura op januari 10, 2021, 11:00:58
Wat heb jij toch een overtuigende manier van argumenteren. Ik werk overigens al 30 jaar in IT, en ja, in die tijd heb ik gelezen over data-overdracht.
weinig opgestoken dan?
JBL PRX Power!

fietser

Citaat van: Raphie op januari 10, 2021, 11:43:35
Ik stop nu echt met het topic, nog even resume:

1. De Bonn is een Zyxel switch van 24,95, hetzelfde mainboardje in een alu doosje, het bewijs is hierboven geleverd
2. Het OSI model ontkracht ieder argument dat een switch de inhoud van packets gaat veranderen
3. Galvanische scheiding zorgt er voor dat gemeten RFI niet overspreekt op andere componenten
4. Een voeding kan dus bij een switch om bovenstaande redenen ook geen verbetering aanbrengen
5. Niemand kan een test of whitepaper laten zien met METINGEN die meningvol zijn, gequote "white-papers" komen niet vder dan meningen en observaties. Paul Mcgowan (PSaudio) durft wel aan te geven dat het ook niet kan gaan werken.
6. een clock in een switch heeft geen audiofiele functie, alle endpoints werken met interne clock
7. Sta je open om te leren over networked audio, ga dan naar https://www.audinate.com/learning/training-certification/video-tutorials
8. wil je leren over netwerk topologies en protocollen https://www.helpmegeek.com/free-network-certifications-and-courses/

Slotje dan maar.
Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

Dura

Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

HuubF

Citaat van: doorofnight op januari 10, 2021, 11:51:36
Ik heb liever botte mensen die nog wat inhoudelijks toevoegen, dan die halve garen die de roos van Leary wel snappen en het dan op de man gaan spelen zonder inhoudelijk te worden. Aan attitude in verhouding tot kennis en feiten wordt overdreven veel gewicht gegeven. Vooral op plekken waar kennis en feiten er niet toe doen.

Het gemak waarmee een mening gelijkgesteld wordt met een feitelijke onderbouwing/argumentatie is op zijn zachtst gezegd: bijzonder.

Dat komt omdat jij luisterervaringen niet als inhoudelijk ziet. Anderen wel.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

vergeerr72

Kan de topictitel niet naar Loud Devil gewijzigd worden[emoji848] [emoji2][emoji2]
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Tabcam

#421
Citaat van: Raphie op januari 10, 2021, 12:20:59
Wel waar, ik ga er wel op in, heb jij hem gelezen? ik wel! er staan wat statements en opinions in, maar NIKS concreets, quote anders even de regels die ik volgens jou over het hoofd zie en jij waarde aan hecht?  en die geen mening zijn? (helaas al weer de 3e keer dat ik dit aan jou moet vragen...)...
Je wilt antwoorden van mij maar welke vragen heb jij beantwoord?
Citaat van: TabCam op januari  9, 2021, 22:48:12
Heb je de te technische kennis dan om de gevolgen te bepalen?  Hoe kan het dat bij de ASR metingen van bv. De Arcam's dan zoveel jitter ontstaat. Kan die ruis overslaan op een klok? En hoezo 1/2 dB rimpel op -128 dB? Dat is beter dan welke dac dan ook. Waar haal je dat figuur vandaan? Waarom moet ik ruis definiëren? Is het woord ruis niet duidelijk genoeg?

Citaat van: TabCam op januari 10, 2021, 10:21:00
.,,. Welke metingen op instrumentniveau (120-150 dB) heb jij gedaan? Ik heb er geen €25.000,- voor over maar mocht iemand die leveren wil ik graag daarmee aan de gang. ...




Citaat van: Raphie op januari 10, 2021, 12:20:59
...Jij hebt het maar continu over retoriek, maar daar heeft dit totaal niks mee van doen.

Citaat van: Raphie op januari  9, 2021, 16:46:45
...
Moet ik jou dan nou uitleggen? Jij verkoopt die zooi. Als verkopers al geeneens weten hoe het werkt.....l

Citaat van: Raphie op januari  9, 2021, 17:02:49
... Iedereen die een zak geld uitgeeft "hoort" het. Dat heet confirmation bias. ...

Citaat van: Raphie op januari  9, 2021, 20:27:04
eens, ik rijd ook op zondag niet naar Staphorst om te verkondigen dat god niet bestaat  :D maar daarom kunnen we nog wel feiten delen.

Citaat van: Raphie op januari  9, 2021, 21:13:02
... Dat is als vergelijk dat jij op de top van de mount Everest staat en in het dal laat een mier een scheetje, terwijl er al 20 straaljagers overvliegen. Zo ongeveer.......
Sorry hoor, maar als je dit soort vragen stelt en al geeneens weet hoe de verhoudingen liggen, dan zegt dat toch al genoeg? dan ben je gewoon slachtoffer van marketing. ...

Citaat van: Raphie op januari 10, 2021, 11:23:29
Ik zeg toch ook niks over jouw kabel fetish?

Citaat van: Raphie op januari 10, 2021, 11:30:30
Wat wormvormig aanhangsel je nou?!? ...

Dat domein war die gehost wordt ook https://www.shopify.com/  :clapping: om te gieren.....

Hou toch op man!!  :D Dit bedoel ik dus.

Citaat van: Raphie op januari 10, 2021, 12:54:49
weinig opgestoken dan?
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

DofN

Citaat van: HuubF op januari 10, 2021, 12:59:58
Dat komt omdat jij luisterervaringen niet als inhoudelijk ziet. Anderen wel.

Je vult iets voor me in wat ik niet beweer. Je gaf een tijd geleden al aan dat wij uitgesproken waren, prima als je je daaraan houdt. Ik reageer al tijden niet meer op je.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Raphie

Citaat van: TabCam op januari 10, 2021, 13:01:25
Je wilt antwoorden van mij maar welke vragen heb jij beantwoord?
je blijft maar proberen spiegelen he? Ik heb laatst hier nog metingen gepost van een botw voeding, die is ook retour.
Geeft nou gewoon eens antwoord. Je post een artikel, ik heb het gelezen, samen met de "white paper" wat staat daarin wat jou overtuigd?

Een quote uit het door jou aangehaalde artikel
CitaatSwenson enumerates the mechanisms that degrade SQ, and how the eR addresses them. I look forward to the measurements data to back up the claims, which Swenson says he will publish soon. I encourage all of you who are interested to read the white paper at the link above
nog niks gezien, jij wel?
JBL PRX Power!

HuubF

Citaat van: doorofnight op januari 10, 2021, 13:07:48
Je vult iets voor me in wat ik niet beweer. Je gaf een tijd geleden al aan dat wij uitgesproken waren, prima als je je daaraan houdt. Ik reageer al tijden niet meer op je.

Goede afspraak.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)