Svs pb12 plus/2

Gestart door HJ, oktober 13, 2019, 19:17:26

Vorige topic - Volgende topic

fluissie

:thumbs-up: Marco

Nou Mancaver nog.... En wel met een mooi plaatje erbij !!

Gezeik steeds over wat elektrisch spul helemaal zat, uiteindelijk hebben we dezelfde liefde en waarmee we dat beleven is voor ieder anders en zijn ding

mancaver

Citaat van: fluissie op november  3, 2019, 16:50:02

Gezeik steeds over wat elektrisch spul helemaal zat, uiteindelijk hebben we dezelfde liefde en waarmee we dat beleven is voor ieder anders en zijn ding
Hoi Jeroen,

Positiviteit word vanaf deze zijde altijd gewaardeerd. Ik ben vandaag heel druk op t werk maar zodra ik tijd heb zal ik je benaderen via PM, waar, naar mijn mening deze gesprekken thuis horen.
Je hoort van me, maar top dat je deze stap initieert. Alle PM-stokers (ja, jullie weten wie jullie zijn...) wil ik vragen om je hier buiten te houden, op je eigen shite te focussen, anderen er niet met je persoonlijke issues lastig te vallen  :popcorn:

morca

Citaat van: fluissie op november  3, 2019, 16:50:02

Citaat van: mancaver op november  4, 2019, 10:29:37
Hoi Jeroen,

Positiviteit word vanaf deze zijde altijd gewaardeerd. Ik ben vandaag heel druk op t werk maar zodra ik tijd heb zal ik je benaderen via PM, waar, naar mijn mening deze gesprekken thuis horen.
Je hoort van me, maar top dat je deze stap initieert. Alle PM-stokers (ja, jullie weten wie jullie zijn...) wil ik vragen om je hier buiten te houden, op je eigen shite te focussen, anderen er niet met je persoonlijke issues lastig te vallen  :popcorn:

:thumbs-up:

Perfectionist

Prima, graag per PM verder heren inderdaad. We stonden op het punt in te grijpen maar zelfcorrectie is veel beter natuurlijk.
Cambridge Audio CXN100 streamer / CXC CD loopwerk / Arcam FMJ A32 versterker / KEF R5 luidsprekers / Chord Shawline bekabeling

HJ