Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tube-freak

Citaat van: Kjelt op juni 26, 2006, 22:27:57
  ;D  ;D  ;D
He urinates 98 RON petrol and he smells corners.  If set alight, he'd burn for a thousand days.
All we know is he's called the stig.

Laatst was trouwens een Mazda RX8 in de Top Gear shoothout.  Was ook met een 1.3 motor.


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Nelisje

Een RX8 is een geweldig mooie auto, maar een RX7 is (nog) completer, een RX7 blinkt uit in verschillende aspecten.

Een RX7 wordt gebruikt voor driften en straatracen. Een RX8 is gewoon een mooie wagen maar heb ik nog nooit gezien in die disciplines.

JCL

Citaat van: Tube-freak op juni 30, 2006, 00:57:10
He urinates 98 RON petrol and he smells corners.  If set alight, he'd burn for a thousand days.
All we know is he's called the stig.

Laatst was trouwens een Mazda RX8 in de Top Gear shoothout.  Was ook met een 1.3 motor.

De RX8 is gewoon de opvolger van de RX7 en een veel "beschaafdere" auto. Heb er een paar gezien in NL en een paar in het buitenland. Mooie auto's dat zeker!

Rody

De RX-8 is echt zó mooi...even sparen ;D

Kerstmanno

Citaat van: JCL op juni 29, 2006, 14:25:36
wat heeft dat met TG temaken ???

Dan kan ie TG kijken op zn mobiel ;)


JCL

Zo te lezen haalt hij het wel, nu is het gewoon te hopen dat ze de nieuwe serie nog door laten gaan en dat hij er snel weer bovenop is :)

Sjors

Ik schrok best wel even toen ik het las...  :-\



Groet, Sjors

Rody

Oef, dat is niet best.
Ik vind het wel een leuke vent, bijna altijd een meningsverschil met (de eigenwijze) Jeremy  ;D

JCL

Hij is de man van de grappen en grollen, hij is ergens nog grappiger dan Jeremy. Toen ik de kop voor het eerst las dacht ik dat The Stigg zich had platgereden in een of andere supercar. Ben benieuwd of we dan nog steeds niet achter zijn identiteit zouden zijn gekomen.

reza

Ik hoop wel dat ze van die achtelijke dingen blijven doen! Dat maakt de serie ook zo leuk.
Misschien zegt de BBC nu wel dat het klaar is :-\
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jowi

Ach het seizoen was toch al afgelopen, dit waren waarschijnlijk opnames voor het nieuwe seizoen. Nu maar hopen dat The Hamster op tijd genezen is :)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jowi

En hier is ie dus mee gecrashed met 300MPH :o

B.J.


Nelisje

Kan ik mijn auto daarop inruilen???

Zal wel verblind zijn door de schittering van zijn witte tandjes :D

gelukkig gaat alles beter. Ze zullen denk ik minder vaak die extreme dingen doen, dat crossen door ijsland met die land rover vond ik al vrij extreem eigenlijk.

Tube-freak

Ik las dat hij nu stabiel is maar dat het nog wel ernstig is.  Ik hoop dat ie niet gehandicapt ofzo wordt voor hem (hij had lower back pains), maar aan de andere kant als je pijn voelt zal wel een goed teken zijn denk ik.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

B.J.

Komt vast goed! Hij reed maar 480 km/h  :o ;D

Automaat

Hoor net op de radio dat Richard heeft geglimlacht en wat wankele pasjes heeft gedaan!
Reading the HTForum is learning every day!!

jowi

Uit een column van Jeremy Clarkson:

Richard Hammond suddenly sat up in bed, opened his eyes and asked what had happened.

"You've been in a car accident," I said. "Was I driving like a tw*t?" he asked, before getting out of bed and walking, shakily, to the lavatory.

His wife, Mindy, couldn't believe her eyes. None of us could. It really did seem that he'd had a look through death's door and decided he didn't like what he saw on the other side.

Later, he looked across at James May and said: "Hello C**k face."
Despite all the odds, it seemed we'd got our Hamster back . . .


Lees de rest van dit geweldige artikel hier : http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006440317,00.html ;D

Chiller

HAMSTER is back on earth!!!  ;D

Roland

Hier een filmpje van het ongeval: http://www.dragstercrash.com/index.htm

Lees ook net dat de opname's zijn hervat, hulde  :D

jowi


JCL

Citaat van: Roland op oktober  5, 2006, 22:35:48
Hier een filmpje van het ongeval: http://www.dragstercrash.com/index.htm

Lees ook net dat de opname's zijn hervat, hulde  :D

die is wel héél erg flauw.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"