Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Durk

tja..

de 911 is natuurlijk een geweldige auto, maar ik moet er niet aan denken om er dagelijk mee naar mijn werk te moeten. Ik heb er ooit maar 1 keer in gereden, maar dat was niet echt comfortabel. Al was dat wel een sportieve uitvoering van de 911..

een m6 lijkt me een stuk beter geschikt voor dagelijk gebruik.  ;D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

bodiug

Lijkt me vervelend als je daartussen moet kiezen.  8)

Durk

tja ik heb het er ook moeilijk mee gehad..
Uiteindelijk ben ik maar voor een Golf gegaan.. ;D
Daar zit nl nog een beetje een achterbank in..

tss... Daydreaming op maandagmiddag.. Ik ben bang dat zo'n auto er voor mij niet inzit..  :'(
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

donron

Citaat van: bmateijsen op november 14, 2005, 09:52:25
Heel verrassend.. degene met de minste pk's... testwinnaar...

En nog verrassender: Er deed een Aston mee en hij won niet!

Wowly

da's idd verassend, voor top gear, dan verloor hij waarschijnlijk met een straatlengte achterstand  ;D ;D

markvl

Viel wel mee, hij was over hun test traject (op Isle of Man, geen maximum snelheid 8) ) precies even snel als de M6 (die >100 pk meer heeft...).

Ze vonden hem net niet 'scherp' genoeg. Maar wel de mooiste!
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Robbo

Het was ook een onzin test.  Want met dat weer zijn de banden gewoon de belangrijkste factor......

B.J.

Topgear mag van mij ook onzin zijn zolang jaguars en Aston Martins maar winnen vind ik alles best!

en als ze een keer niet winnen was het een slechte aflevering natuurlijk!

dvd-fan

 ??? wie heeft gisteren gekeken en kan mij vertellen of de bugatti gewonnen heeft. Is de auto nog getest door Stig?
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

B.J.

Citaat van: dvd-fan op december 12, 2005, 13:28:00
??? wie heeft gisteren gekeken en kan mij vertellen of de bugatti gewonnen heeft. Is de auto nog getest door Stig?
Robin

Ja en Nee

Je kan gewoon een torrent downloaden met de aflevering als je wilt.

Jimmy Conway

Doordeweeks is volgens mij nog een keer herhaling.

B.J.

Citaat van: Jimmy Conway op december 12, 2005, 13:42:42
Doordeweeks is volgens mij nog een keer herhaling.

Maandag of dinsdag laat meen ik. Zie tvgids.nl  :D

Robbo

Ja, die Bugatti moeten ze zeker nog een keer door de Stig laten besturen.

Wat een gave auto !

B.J.

Citaat van: Robbo op december 12, 2005, 13:46:54
Ja, die Bugatti moeten ze zeker nog een keer door de Stig laten besturen.

Wat een gave auto !

Zal wel niet mogen. Te gevaarlijk dat hij kapot gaat (5.000.000 euro p/s), ander shadden ze dat gister echt wel gedaan!

Robbo

Citaat van: Bas Janssen op december 12, 2005, 14:00:23
Zal wel niet mogen. Te gevaarlijk dat hij kapot gaat (5.000.000 euro p/s), ander shadden ze dat gister echt wel gedaan!

Doe maar maal 1,5   

Prijs was in ponden  ;)


Die testdrive komt nog wel een keer.   Als ze Jeremy Clarkson er half Europa mee laten doorcrossen.  Waarom een expert zoals de Stig dan niet een paar uurtjes ?

B.J.

Citaat van: Robbo op december 12, 2005, 15:13:12
Doe maar maal 1,5   

Prijs was in ponden  ;)


Die testdrive komt nog wel een keer.   Als ze Jeremy Clarkson er half Europa mee laten doorcrossen.  Waarom een expert zoals de Stig dan niet een paar uurtjes ?

Ik twijfelde nog of het in ponden was of niet. Worden die bugatti's nu wel of niet aan een select publiek verkocht? Voor welke prijs dan? 1.000.000 pond?

Robbo

840.000 pond

Dus tel maar 2 miljoen euro ingeval van een nederlands kenteken.

B.J.

Citaat van: Robbo op december 12, 2005, 15:17:43
840.000 pond

Dus tel maar 2 miljoen euro ingeval van een nederlands kenteken.

Hebben we mensen op dit forum die dit kunnen betalen? Ik ben heeeeeeel lief geweest dit jaar  ;D

Marcel_T.

Volgens mij is er geen herhaling deze week. Ivm snooker.  :-(
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

B.J.

Citaat van: Marcel_T. op december 12, 2005, 16:07:45
Volgens mij is er geen herhaling deze week. Ivm snooker.  :-(

Dan maar een torrent!
348mb versie
700 mb

Volgende week toch ook geen normale uitzending door snooker?  :-\

Maartje

snooker

heeeerlijk      even geen slaap ?

zet m op de BBC en je bent vertrokken  ;D

ik vindt t wel geweldig om te doen !
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Kjelt

Ze hadden het inderdaad over 840000 pond dat ie zou moeten kosten en dat de kostprijs van VW 5miljoen pond was, dus leggen ze ruim 4 miljoen pond bij elke auto erbij????

Kijk dat MicroSoft 125 dollar bij iedere XBOX360 legt kan ik nog begrijpen, ze verdienen het verschil terug in de games en online services.

Hoe wil VW die 4 miljoen ooit terugverdienen? Servicebeurt iedere 10000km kost dan 250000 pond ofzo?  ;D

Dan kunnen ze beter deze auto verhuren op een circuit met alleen maar een rechte weg en gewatteerde vangrails en een snelheidsbegrenzer bij 200km en dat dan bij ieder attractiepark....  achtbanen kosten ook miljoenen en ik zou liever eens in zo'n wagen zitten dan in welke achtbaan dan ook.

patrick_vdb

Hi,

Die investeringskosten worden simpelweg terug verdient via de andere modellen ;D ;)

Het is niet ongebruikelijk om dergelijke prestige objecten met verlies te verkopen en terug te verdienen via andere wegen.

mvrg

Patrick

Kjelt

Citaat van: patrick_vdb op december 13, 2005, 07:41:01
Het is niet ongebruikelijk om dergelijke prestige objecten met verlies te verkopen en terug te verdienen via andere wegen.

Helaas gaat dan het geld weer naar de doelgroep die het niet nodig heeft, in plaats van dat ze de normale modellen goedkoper maken.
*zucht*  Gebeurt dit in de high-end audio en HT markt ook?

advr



maar wat blijft is dat het een prachtige auto is.... ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster