Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

vanavond is Topgear in de amazone. geweldige aflevering! :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ghosty J

Top gear is toch altijd op zondag? Of zit je hh te kijken? :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

Citaat van: Ghosty J op april  9, 2010, 22:00:55
Top gear is toch altijd op zondag? Of zit je hh te kijken? :D
herhaling idd. wel een geweldige aflevering. lig werkelijk dubbel om hoe die lui met elkaar omgaan. het begint al bij de aankomst van hun auto's in de Amazone. de 1 heeft blauw besteld en krijgt een rode. de ander start niet en heeft een geïmproviseerd stoffen dak met gaten. en een raam die niet omhoog gaat en de ander heeft een 3.9l besteld en heeft "maar" een 3.5 liter :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nelisje


svmnb

Even een heads up voor alle petrolheads. ;)
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

This Game

Jammer, automatische piloot werk / meer van hetzelfde. Het stukje van James in IJsland had wel iets uitgebreider gemogen. Lijkt wel of ze de inspiratie kwijt zijn of gewoon geen zin hebben om nog moeite te doen voor een leuk programma.
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Ghosty J

Heb wel dubbel gelegen met het stukje van de 3 wieler :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

This Game

Ok ja, die was idd wel leuk, voorspelbaar, maar leuk.  Die witte die tegen de starsky&hutch aan rolde was een beetje anti-climax, tis net of ze de gags niet af maakten. Ook in het echt lijken me die dingen levensgevaarlijk
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Oud lid

Top Gear vind ik ook zo'n programma dat als je dat 2 x gezien hebt, dan weet je het wel. Gemaakt leuk doen.


Erwin B

Marcel_T.

Citaat van: Erwin B op september 27, 2010, 11:59:01
Top Gear vind ik ook zo'n programma dat als je dat 2 x gezien hebt, dan weet je het wel. Gemaakt leuk doen.


Erwin B

Oh, ik bekijk een aflevering ook nooit meer dan twee keer...    ;D
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

jowi

Citaat van: Erwin B op september 27, 2010, 11:59:01
Gemaakt leuk doen.
== televisie.

Of denk jij dat er ook écht spontaan leuk gedaan wordt op tv? :D
*houd bordje met 'nu lachen, dom klapvee' omhoog*

Oud lid

Nee, dat denk ik niet. Maar over Top Gear wordt gedaan of het een geniaal gemaakt programma is. De opzet is echter zo oud als ik weet niet wat. Een zogenaamde wiseass, een wat sullig figuur en een klein pispaaltje. Wat brilliant!


Erwin B

jowi

Citaat van: Erwin B op oktober 13, 2010, 09:30:34
Nee, dat denk ik niet. Maar over Top Gear wordt gedaan of het een geniaal gemaakt programma is. De opzet is echter zo oud als ik weet niet wat. Een zogenaamde wiseass, een wat sullig figuur en een klein pispaaltje. Wat brilliant!
En van welke andere programma's kennen we deze 'oude opzet' dan nog meer? Ik kan zo niets bedenken hoor.

neverywhere

#716
Top gear  voor beginners, de amerikaanse uitleg:
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Ghosty J

#717
Helaas gaan top gear pas volgend jaar beginnen alleen met kerst 2 specials.
CitaatI can confirm this. There will be two specials this December and then it will properly return next year.

Don't ask my sources, but they're good.

http://forums.finalgear.com/newreply.php?do=newreply&p=1502031
http://forums.finalgear.com/top-gear/no-series-16-until-next-year-45385/page-7/


Mooie actie van Top gear van The stig over een boek schrijven ;)
http://www.dumpert.nl/mediabase/1191011/91fdc767/stig_boerderij.html
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

snopper

Heb net de teaser gezien voor het volgnde seizoen. Het wordt weer leuk. Heeft iemand al de US versie van Top Gear gezien? er zijn nu al 5 episodes van Season 1 gedaan.

Snopper

bart_nl

afgelopen zondag op BBC HD was er een uitzending waar ze o.a. met een Mercedes SLS AMG, Porsche GT3RS en Ferrari 456 door de VS reden. Is een eerste in een reeks van drie die rond kerst worden uitgezonden.


bertje

Citaat van: bart_nl op december 23, 2010, 17:40:01
afgelopen zondag op BBC HD was er een uitzending waar ze o.a. met een Mercedes SLS AMG, Porsche GT3RS en Ferrari 456 door de VS reden. Is een eerste in een reeks van drie die rond kerst worden uitgezonden.

Gave show weer!

Zondag a.s. een special om 21:00 BBC2  en misschien HD

Citaat
You may have read some scant details about our festive special in the papers this week. We can confirm their veracity. This Boxing Day Jeremy, Richard and James will be attempting their toughest task yet: passing themselves off as 'three wise men' while recreating that famous journey following a star to Bethlehem.
Sony 65A89, Panasonic DP-UB9004 Onkyo TX-RZ900+NS6170, Classe CAP-151+CDP.3, Denafrips Ares II
Mordaunt Short Mezzo 8, Mezzo 5, 903S + Velodyne SPL- 1500R

riwi

Citaat van: bart_nl op december 23, 2010, 17:40:01
afgelopen zondag op BBC HD was er een uitzending waar ze o.a. met een Mercedes SLS AMG, Porsche GT3RS en Ferrari 456 door de VS reden. Is een eerste in een reeks van drie die rond kerst worden uitgezonden.

Deze:  "Top Gear Special S15E07 1080i HDTV DD2.0 H264"  - "East Coast Road Trip"


jowi

#723
Citaat van: riwi op december 25, 2010, 17:27:08
Deze:  "Top Gear Special S15E07 1080i HDTV DD2.0 H264"  - "East Coast Road Trip"
Gisteren gezien; was wel weer aardig :) trouwens ook 4 afleveringen van Top Gear US binnengehaald in HD, 1 gekeken, is ook niet verkeerd. Een beetje wennen aan de drie presentatoren, maar verder goed naar te kijken. Ik kan me herinneren dat het met Top Gear UK ook een tijdje duurde voor ze James May hadden gevonden :)

bart_nl

#724
Citaat van: snopper op december 23, 2010, 20:47:14
voor die kerstuitzending hadden ze ook een ongelukje in Syrie (of all places)
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/entertainment/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/12_december/23/entertainment/presentator-top-gear-gewond-geraakt.xml
de uitzending dit weekend op BBC HD gezien en het was ouderwets hilarisch. Bij de landing in Irak (lijkt op zich al dom genoeg) leken ze in de auto's te zitten terwijl het laad luik van het vliegtuig open stond. Alleen al door daar naar te kijken kreeg ik een naar gevoel in de buik  :o . Ongeluk was gewoon een heel domme actie met een sleepkabel waar bij James nog blij mocht zijn dat hij niet iets brak. Erg leuk ook de de geboorte in Bethlehem, ik heb genoten van deze kerst special :clapping:
(zeker downloaden wanneer je de uitzending gemist hebt en de eerdere specials leuk vond)