Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WMC

Citaat van: migailov op juli  7, 2009, 23:18:13
Goedzo, eerst lezen is misschien wel slim, volgens mij onderschat je de McLaren F1 een beetje of heb je geen idee wat voor auto dit is...

McLaren F1 0-200MPH: 28sec bron
Veyron 0-200MPH: 24sec  bron


Je kunt ook een normaal antwoord geven in plaats van fout beschuldigen...

Denk je echt dat ik dit soort dingen uit mijn duim zuig? Autovisie heeft er een tijdje geleden een artikel over geschreven met deze statement erin. Als je daarbij deze (http://www.youtube.com/watch?v=hIdghsUFcXo) video ziet weet je dat 0-200 mph wel wat harder gaat dan 24 seconden. Officieel wordt 0-300 in 16.7 seconden afgeleged volgens Bugatti zelf (http://www.hessing.nl/merken/bugatti/bugatti/Bugatti-Veyron-16-4.html).

Over het TG filmpje, als je goed kijkt mist Hammond zijn start volledig, hij zou sowieso al sneller op de 100 moeten zitten (2.5 vs 3.2 seconden)
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

migailov

Citaat van: WMC op juli  8, 2009, 09:25:08
Je kunt ook een normaal antwoord geven in plaats van fout beschuldigen...

Sorry, was wel snel wat betreft conclusies misschien, post aangepast...
Maar... De tijden die jij noemt zijn opgegeven, de tijden die ik noem komt uit tests, ervaring leert dat daar vaak nogal wat verschil in kan zitten.

Natuurlijk kan ik het ook niet verkroppen dat een racemonster voorbij gesteven zou worden door een luxepaard als de Veyron, het blijft een bizar apparaat, zoveel is duidelijk... :blink:

WMC

Citaat van: migailov op juli  8, 2009, 14:40:09
Sorry, was wel snel wat betreft conclusies misschien, post aangepast...
Maar... De tijden die jij noemt zijn opgegeven, de tijden die ik noem komt uit tests, ervaring leert dat daar vaak nogal wat verschil in kan zitten.

Natuurlijk kan ik het ook niet verkroppen dat een racemonster voorbij gesteven zou worden door een luxepaard als de Veyron, het blijft een bizar apparaat, zoveel is duidelijk... :blink:

Klopt inderdaad, veel heeft ook te maken met grip natuurlijk. Kan me best voorstellen dat een Veyron tot 200 km/u wheelspin op kan wekken. Overigens zegt Clarkson het zelf ook nog: http://www.youtube.com/watch?v=tbBc41MxPpo.

En nog een leuke voor de avond (speakers vol open!): http://www.youtube.com/watch?v=zyC3CWDlEzY&feature=fvst (Veyron vs Zonda F @ 6 minuten)
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Doompie

ze hebben zichzelf zondag wederom overtroffen..
een van de mooiste video's die ze ooit hebben gemaakt..

als je je verveeld vanavond zeker ff checken.. onderliggende boodschap is niet zo leuk, maar DAMN..

AM V12 vantage
http://www.youtube.com/watch?v=CsQK5ZJUxhk


BarcoCRT

Citaat van: Doompie op augustus  5, 2009, 15:05:44
ze hebben zichzelf zondag wederom overtroffen..
een van de mooiste video's die ze ooit hebben gemaakt..

als je je verveeld vanavond zeker ff checken.. onderliggende boodschap is niet zo leuk, maar DAMN..

AM V12 vantage
http://www.youtube.com/watch?v=CsQK5ZJUxhk
Heb hem ook met veel genoegen zitten bekijken. Ik zit nu in Schotland en het lijkt wel alsof het hier is opgenomen het landschap en de stukjes single track road komen wel bekend voor.
En ja, ik rij zelf nu ook met veel plezier over deze 'Top Gear' wegen.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

BarcoCRT

2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Joep

Doompie, bedankt voor de link man!  :)
Ik zat zelf in de pauzes van "The Butterflie Effect" kleine stukjes te kijken, maar het deel van de Aston grotendeels gemist. Mijn wederhelft vond de film toch interessanter en ik eigenlijk ook wel, sinds ik hem nooit helemaal goed onthouden had de eerste keer. Toen keek ik die film terwijl ik tegelijkertijd de kwaliteiten tussen een Sony MDR-CD1700 en een Grado RS-1 (koptelefoons) vergeleek... hoezo audiofiel..  :D

Anyway, ik ga nu het Aston Martin filmpje kijken!

dijle

Citaat van: Doompie op augustus  5, 2009, 15:05:44
ze hebben zichzelf zondag wederom overtroffen..
een van de mooiste video's die ze ooit hebben gemaakt..

als je je verveeld vanavond zeker ff checken.. onderliggende boodschap is niet zo leuk, maar DAMN..

AM V12 vantage
http://www.youtube.com/watch?v=CsQK5ZJUxhk



Ik was zondag ff stil na het bekijken van dit stukje.  Maar ben ik de enige die zich afvroeg welk einde Jeremey bedoelde?  Het einde van Top Gear???  :-\

Kerstmanno

Dat legt hij ervoor uit. Hij is bang dat dit soort auto's straks tot het verleden zullen behoren. Deze Aston behoort tot de laatste en is daarmee het einde.
Hij heeft gevoel voor drama.

dijle

Citaat van: Kerstmanno op augustus  8, 2009, 00:06:26
Dat legt hij ervoor uit. Hij is bang dat dit soort auto's straks tot het verleden zullen behoren. Deze Aston behoort tot de laatste en is daarmee het einde.
Hij heeft gevoel voor drama.

I know, maar vraag me toch af of zijn verhaal over dit soort auto's die tot het verleden gaan behoren, geen dubbele bodem had.  In de zin van "WIJ kunnen niet meer met dit soort auto's rijden" -> einde TG.

Het viel me ook op dat deze laatste aflevering van de serie niet eindigde met "and on that bombshell" ...  :notify:

oud_account_1

Citaat van: dijle op augustus  7, 2009, 20:37:42
Ik was zondag ff stil na het bekijken van dit stukje.  Maar ben ik de enige die zich afvroeg welk einde Jeremey bedoelde?  Het einde van Top Gear???  :-\
dit stuk is nu op bbc3; wat betere kwaliteit dan youtroep :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Wowly

De mannen van TG geven al langer aan dan de benzineslurpende zware jongen hun einde ingaan. En aangezien die vantage een 12 cylinder-motor met zich meedraagt....... TG komt gewoon weer terug, ze verdienen er BIZAR veel geld aan...

Wowly

Joep

Vanavond weer, lads! 21:00 uur, aflevering 4 van serie 12 (oudje dus) > http://www.bbc.co.uk/programmes/b00ftlv6


Marcel_T.

BBC confirms Top Gear is filming this season in HD
by Richard Lawler  posted Sep 22nd 2009 at 1:28PM



We've been wondering for some time when the regular edition of Top Gear (the Polar Special was a glorious, yet singular, event) would make its debut in high definition, and today the BBC Internet Blog confirmed this is the year. Set to debut November 15th, we'll finally be able to see the Stig -- whoever he is -- put some of the world's most exclusive cars through their paces in great quality. Whether that news has you checking the channel lineup for BBC America HD or bookmarking a torrent site we can all agree this is a fine day indeed.


Bron: http://www.engadgethd.com/
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Ghosty J

WHAT? dat word downloaden ipv BBC kijken, stomme Ziggo :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Marcel_T.

Citaat van: Ghosty J op september 23, 2009, 13:31:36
WHAT? dat word downloaden ipv BBC kijken, stomme Ziggo :D

Hehe, zo zat ik ook al te denken. Overigens is het niet alleen de schuld van Ziggo. Het zijn twee partijen en die moeten het met elkaar eens worden.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Ghosty J

dat klopt, gister maar even wat vragen gesteld op het ziggo forum of wij ook vanaf oktober RTL in hd krijgen... nog steeds geen helder antwoord gekregen!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Shorty

Aanstaande zondag, 15 november 22.00u op BBC 2 en BBC HD:

CitaatIn the first of a brand new series, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May take an Aston DBS Volante, a Ferrari California and a Lamborghini Gallardo Spyder to Romania in search of an obscure stretch of tarmac that some hardcore drivers claim is nothing less than the greatest road in the world.

Meanwhile, James makes a rare appearance on the track as he compares two absurdly powerful limos, the BMW 760i and Mercedes S63 AMG, and gets into a strange card game with The Stig.

Plus, Star Trek, Troy and Hulk star Eric Bana is the Hollywood legend in the Reasonably Priced Car.

8)

VrGr,

Bart J.


Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Koen K


Ghosty J

Zo ff droge worst en bier pakken, laat het nieuwe seizoen maar beginnen :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Hanky Panky

Citaat van: Ghosty J op november 15, 2009, 21:55:22
Zo ff droge worst en bier pakken, laat het nieuwe seizoen maar beginnen :D

Jij kijkt naakt TV ?  >:D >:D :D :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

celerontje

Als je geil van auto's wordt, krijg je al snel ''natte worst'' :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase