Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tube-freak

Nee het was aleen jeremy die 1 miljoen krijgt, de andere twee veel minder, weet niet precies hoeveel maar wel meer dan 50k in elk geval.  Het conflict gaat over dat het verschil te groot is in salaris.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

B.J.


Rikske

Stig unmasked
He lives with wife in quiet street with dull £15k car


http://www.newsoftheworld.co.uk/news/124186/Top-Gears-Stig-unmasked.html


B.J.

Las het al. Lijkt me een onzin verhaal!

JCL

Naar alle waarschijnlijkheid is Ben Collins The Stig. Dit is "uitgelekt" toen het rapport over het ongeluk van Hammond openbaar werd. Collins werd als volgt genoemd: "worked closely with Top Gear as a high performance driver and consultant". Dit alles vanaf seizoen 4, volgens mij is dat ook het jaar waarin black stig is "omgekomen".

Tube-freak

Het zal in elk geval een bekend persoon zijn vandaar dat de stig nooit praat op tv want dan kan je zijn stem herkennen.

De stig met de zwarte helm scheen in elk geval een frans accent te hebben, maar of dat gefaked was of echt is me ook nooit duidelijk geworden. 
Het franse accent is uiteraard nooit te horen geweest op tv maar is wel ooit in de eerste uitzendingen (2002) terloops gemeld door Jeremy.

Misschien is het wel leuker om het gewoon niet te weten....  Het heeft toch een zeker mysterie omtrent het fenomeen "The Stig".
Ik denk dat David Icke er wel een theorie over heeft....

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

De Stig is ontmaskerd.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/105479/-The-Stig-ontmaskerd-door-bouwvakker.html

Het kan nog steeds een hoax zijn misschien want je weet nooit hoe goed de journalistieke hoor en wederhoor word toegepast.
En het is.......

Ben Collins.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Joep

Leuk dat de Stig bekend is/zou zijn... Ik had het al ergens gehoord. Of eigenlijk een beetje jammer misschien, de sjeu is er af (als het echt zou zijn). Ik hoefde het namelijk eigenlijk niet eens te weten.

De Stig is gewoon de Stig en die introducties door Jeremy vind ik altijd geweldig! "Some say..."  ;D

bmateijsen

Citaat van: Joep op januari 20, 2009, 11:21:30
De Stig is gewoon de Stig en die introducties door Jeremy vind ik altijd geweldig! "Some say..."  ;D

Exact.... het maakt mij geen *piep* uit... ;D

WMC

Bij Fifth Gear maakten ze er gisteren avond ook nog een grapje over nadat Tiff Needell met een Lamborghini over een ijs circuit had gereden. Om de speculaties nog maar iets sterker te maken :).
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Tube-freak

Laten we hopen dat het stiekem niet waar is en dat het mysterie in stand blijft....  Nu vind ik het sowieso al knap dat het zo lang heeft geduurt heeft voordat de Stig bekend is geworden (wellicht waren het wel meer dan 1 stig, dat is eerder wat ik zelf denk).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Shorty


This Game

Ja, jij zit zeker oude afleveringen te kijken  :shaun:
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Doompie

Het is bijna zover. het nieuwe seizoen (13) van top gear

21 juni op BBC2...


Shorty

#589
Inderdaad: aanstaande zondag om 21.00 uur op BBC 2. En maandagvrijdagavond om 10.00 uur de herhaling.
In de eerste aflevering een race van Londen naar Edinburgh.... James May doet het in een oude Jaguar XK120; Richard pakt een Vincent Black Shadow (voor de jongere lezers: da's een legendarische motorfiets); en Jeremy Clarkson pakt de trein.  :blink: Maar da's dan wel de Tornado, een nieuw gebouwde stoomtrein: dat wordt dus kolen scheppen voor Clarkson.  :shaun:

Na Top Gear op dezelfde zender een programma met James May, waarin hij een deel van een astronautentraining volgt. Lekker vliegen in een U-2 op 20 kilometer hoogte.... :worship:

VrGr,

Bart J.

BarcoCRT

Leuk dat het weer begint. Het blijft toch erg leuke televisie.  :headbanging:
Autojournalistiek is het al lang niet meer......
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Shorty

Nee, 't heeft geen enkel praktisch nut  ;D .... en de ideeën worden schaars: alwéér zo'n race  :( ..... Met natuurlijk weer een winnaar op het nippertje.   :lookaround:

VrGr,

Bart J.

Tube-freak

Ow dus Jeremy gaat weer eens de uselessness van Public Transport bewijzen.  Lachen.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

bart_nl

Ferrari FXX  :worship:
en the Stig interview nu zonder helm   ;D

advr

Citaat van: bart_nl op juni 21, 2009, 21:42:55
Ferrari FXX  :worship:
en the Stig interview nu zonder helm   ;D

oh ja.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

jantje112

Micheal Schumacher lees ik net in de telegraaf!

Tube-freak

Nu is het opeens weer Micheal Schumacher....   Kan me haast niet voorstellen dat Jeremy Clarkson met duitsers overweg kan.  Zou het echt zijn of een afleidings manouvre...     

Ja helaas heb ik geen BBC1/2/3  want ik heb geen kabel alleen digitenne en dat wordt door de bbc geboycot.  Misschien binnnekort op BBC prime maar even kijken.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Fabian92

Geweldige HOAX  ;D Het is al ontkracht las ik ergens door Jeremy na de show en in de aftiteling stond Schummi als 'Special Guest' en The Stig stond er ook tussen. Dusja, waarschijnlijk dus een hoax  :P
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Tube-freak

#598
Dat lijkt me ook want de Stig is een klein mannetje vergeleken met de Schumacher, althans wat ik zo op tv zie lijkt de stig in elk geval kleiner kan gezichtsbedrog zijn misschien.  Daarom heb ik hem sowieso altijd al uitgesloten.  Bovendien zat hij nog in de F1 toen de witte stig zijn intrede deed, leek me niet dat Schumacher daar dan tijd voor had.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

bart_nl

de Ferrari kan ik mij wel iets bij voorstellen maar inderdaad niet dat hij al langer de Stig is.