Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tube-freak

Op zich wel weer lachen dat het NOS Journaal en andere media het allemaal serieus nemen.  :clapping:
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

blue-eyes

Maar wat een lomp snelle tijd van die Ferrari.......... maar liefst 7 seconden sneller dan de snelste wagen tot nu toe.

Ok, niet helemaal eerlijk, dit is een racewagen vs supercars, maar dan nog. Ik zit er op te wachten dat een F1 wagen het rondje gaat doen ;)


Goede grap van TopGear met Michael. En die ene vraag, meesterlijk: je bent wereldberoemd geworden als de Stig, maar wie ben je eigelijk, en wat doe je? ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Madhouse

Citaat van: Blue-Eyes op juni 22, 2009, 07:36:18
Maar wat een lomp snelle tijd van die Ferrari.......... maar liefst 7 seconden sneller dan de snelste wagen tot nu toe.

Ok, niet helemaal eerlijk, dit is een racewagen vs supercars, maar dan nog. Ik zit er op te wachten dat een F1 wagen het rondje gaat doen ;)


Goede grap van TopGear met Michael. En die ene vraag, meesterlijk: je bent wereldberoemd geworden als de Stig, maar wie ben je eigelijk, en wat doe je? ;D

Idd, heel erg goed bedacht!  ;D

Het blijft toch het best bewaarde televisie geheim: wie is de echte stig?  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

WMC

Citaat van: Blue-Eyes op juni 22, 2009, 07:36:18
Ok, niet helemaal eerlijk, dit is een racewagen vs supercars, maar dan nog. Ik zit er op te wachten dat een F1 wagen het rondje gaat doen ;)


Bij deze:

http://www.youtube.com/watch?v=TyY_hl_hYC8&feature=related

En nu nog maar even aantonen dat de FXX een race wagen is:

http://www.youtube.com/watch?v=6A7Z0_MhWB0

Een DBR9 Le-mans racer in 1.08.6.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Tube-freak

Citaat van: Blue-Eyes op juni 22, 2009, 07:36:18
Maar wat een lomp snelle tijd van die Ferrari.......... maar liefst 7 seconden sneller dan de snelste wagen tot nu toe.

Ok, niet helemaal eerlijk, dit is een racewagen vs supercars, maar dan nog. Ik zit er op te wachten dat een F1 wagen het rondje gaat doen ;)


Goede grap van TopGear met Michael. En die ene vraag, meesterlijk: je bent wereldberoemd geworden als de Stig, maar wie ben je eigelijk, en wat doe je? ;D

Formule 1 wagen heeft al gereden.  jaren geleden al.  Alleen ze houden in principe alleen tijden bij van road-legal autos's.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

danboo

Citaat van: Tube-freak op juni 22, 2009, 13:09:42
Formule 1 wagen heeft al gereden.  jaren geleden al.  Alleen ze houden in principe alleen tijden bij van road-legal autos's.

Klopt dit was de tijd:
0:59.0 – Renault R24 Formula One car


dvd-fan

volgens een maat van mij was die ferrari van Schumacher en mag er niemand anders in rijden.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

neverywhere

mja...het zou kunnen dat schumacher idd in die ferari reed...maar de echte stig schijnt ook best aardig te kunnen sturen...en die kent het circuit op zijn duimpje.......

Maar het was wel verrassend dat Schumacher onder die helm vandaan kwam....ik had iedereen verwacht behalve schumacher. :clapping:
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Madhouse

Citaat van: dvd-fan op juni 22, 2009, 23:24:29
volgens een maat van mij was die ferrari van Schumacher en mag er niemand anders in rijden.
Robin

Klopt! Die heeft hij gekregen van Ferrari. Er zullen best wel anderen in mogen rijden, maar kunnen is een ander verhaal!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Doompie

Ja wat boeit het ook, nep of niet..

vondt het weer een brilliant leuke uitzending  ;D
En gezien de flashes naar komende afleveringen kan ik alweer niet wachten tot het zondag is  8)

Vin_cent

#610
Top Gear's Stig removes his helmet

http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/8111984.stm
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Fabian92

Citaat van: Vin_cent op juni 23, 2009, 15:41:31
Top Gear's Stig removes his helmet

http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/8111984.stm

Blijft leuk om te zien , geweldig prank  ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Ghosty J

ik wordt een beetje moe van top gear, zo genaamd doen ze allerei dingen die zogenaamd spontaan zijn...
vorige week zondag 28 juni hadden ze de autoradio vol gespoten met lijm... en heel toevallig hadden ze een afstand bediening die wel heel ver de auto radio aan kon zetten.
afgelopen uitzending gingen ze kijken wie hun fav auto kon vinden in het verkeer... en wat zie je dan alleen maar... fiats...

zijn er meer mensen die zulke acties is opgevallen? :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Citaat van: jowi op juli  6, 2009, 19:29:23
De show wordt gewoon bedacht en geschreven; het feit dat jij nog het idee (!) hebt dat dingen toevallig zijn is een groot compliment aan de schrijvers :)
maar dat is het dus niet meer.
zoals ook de show dat ze weg gaan met de caraven, als dat ding brand staat deze al lang niet meer op de camping!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

ik vind het een beetje een B film worden. er is niet echt meer over nagedacht met de dingen die ze doen. :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

neverywhere

Ik kijk er met plezier naar...eigenlijk is het het enige programma waar ik nog met plezier naar kijk.

O, have i got news for you , op de vrijdagavond is ook altijd wel leuk..


Maar verder.....
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Ghosty J

Citaat van: neverywhere op juli  6, 2009, 20:31:26
Ik kijk er met plezier naar...eigenlijk is het het enige programma waar ik nog met plezier naar kijk.

O, have i got news for you , op de vrijdagavond is ook altijd wel leuk..


Maar verder.....
vrijdagavond, dan heb je een hele hoop reclames enzooi op veronica ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

neverywhere

#618
BBC doet niet aan reclame....een verademing zeg ik u. En alles netjes op het hele halve danwel  hele uur geprogrammeerd. En ze schuiven niet al te wild met uitzendtijden...Heerlijk, heerlijk ,heerlijk!
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Nelisje

Top gear is geweldig  :pompom:

Al is het maar omdat het zwaar bevooroordeeld is, en ze dingen doen die andere programma's niet (kunnen) doen. Zoals een Veyron vs de McLaren F1.

Het is wederom bewezen dat de McLaren F1 de ultieme auto is, tot 250km/h is hij sneller dan de Veyron... ik wil wel weten hoe snel de McLaren op het top gear circuit is. Denk dat hij nog wel eens bovenaan zou kunnen staan, en dat voor een auto van 15 jaar oud.

JCL

Dat zou wel een gave ronde worden idd. Ik denk alleen niet dat er veeel mensen zijn die een auto van 2 mld uitlenen aan The Stig.

WMC

Citaat van: Nelisje op juli  7, 2009, 12:06:26
Top gear is geweldig  :pompom:

Al is het maar omdat het zwaar bevooroordeeld is, en ze dingen doen die andere programma's niet (kunnen) doen. Zoals een Veyron vs de McLaren F1.

Het is wederom bewezen dat de McLaren F1 de ultieme auto is, tot 250km/h is hij sneller dan de Veyron... ik wil wel weten hoe snel de McLaren op het top gear circuit is. Denk dat hij nog wel eens bovenaan zou kunnen staan, en dat voor een auto van 15 jaar oud.

Geloof je dit nou echt zelf? Dat was gewoon om het spannend te maken. Een Maclaren F1 kan 200 km/u rijden terwijl een Veyron nog stil staat, de Veyron zal eerder op 300 km/u zitten.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

migailov

#622
Citaat van: WMC op juli  7, 2009, 22:31:36
Geloof je dit nou echt zelf? Dat was gewoon om het spannend te maken. Een Maclaren F1 kan 200 km/u rijden terwijl een Veyron nog stil staat, de Veyron zal eerder op 300 km/u zitten.

Volgens mij onderschat je de McLaren F1 een beetje...

McLaren F1 0-200MPH: 28sec bron
Veyron 0-200MPH: 24sec  bron

Koen K

#623
Da's 320 km/u. Gezien de lagere massa het kleinere vermogen van de McLaren kan ik me prima voorstellen dat die dan eerder bij de 250 zou kunnen zijn.

Toevoeging: verder van de McLaren F1 wiki-pagina:

McLaren F1: 550 pk/ton
Bugatti Veyron: 530 pk/ton

Hiermee lijkt het me niet meer dan logisch dat de McLaren sneller zal accelereren dan de Bugatti.

migailov

Citaat van: Koen K op juli  7, 2009, 23:49:51
Da's 320 km/u. Gezien de lagere massa het kleinere vermogen van de McLaren kan ik me prima voorstellen dat die dan eerder bij de 250 zou kunnen zijn.
Hiermee lijkt het me niet meer dan logisch dat de McLaren sneller zal accelereren dan de Bugatti.

Natuurlijk weet ik dat ook wel, ik zet dit even neer om aan te tonen dat het idee van WMC sowieso onmogelijk is.