Dune hd pro 4k

Gestart door skank1, december 28, 2017, 20:59:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jdulk

Goedemorgen,

Weet iemand waarom open subtitles niet meer werkt op de Dune player. Als ik zoek komen wel de ondertitels maar die geven alleen de tekst "Become OpenSubtitle. OrgVIP member.

Alvast bedankt

Groet
John

RonG

Geen idee, maar ik zal straks ook eens checken.

Kjelt

Password nodig, Open subtitles heeft dit afgesloten.
Een nieuwe firmware updat kan het oplossen mirs de fabrikant een licentie heeft aangeschaft.

jdulk

Hi Kjelt,

Bedankt voor het uitzoeken. Ik heb wel een abonnement op OpenSubtitles, maar geen idee hoe je dat in kan geven op de Dune.

Wellicht wachten op een nieuwe update, was altijd wel reuze handig. Mijn Medusa ( Een couch potato programma heeft het zelfde probleem.

Wordt vervolgd

Groet

John

eduard

Er lijkt weer een nieuwe firmware uit te zijn voor oa de realvision 4k
https://dune-hd.com/firmware/realvision4k/
Ga hem er straks op zetten.

Kjelt

Ze mogen wel eens vaker officiele bug vrije updates uitbrengen.

Ik heb hem wel geinstalleerd maar hier wordt ik niet echt blij van :

CitaatNote: because of big internal changes, this update could cause some regressions and new bugs (to be fixed in future updates).

eduard

Heb hem nu draaien op allebei mijn dunes. Nog geen problemen tegen gekomen. Maar ook maar kort mee gespeelt.

RonG

Ik hoop dat ik er vanaf ben dat bij 8 van de 10 films welke ik afspeel die 2 a 3 seconde pauze niet meer voorkomt. Gelukkig komt dat maar 1x voor tot nog toe tijdens een film.

gerard1

Citaat van: Kjelt op mei 11, 2024, 19:52:11Password nodig, Open subtitles heeft dit afgesloten.
Een nieuwe firmware updat kan het oplossen mirs de fabrikant een licentie heeft aangeschaft.

En, opgelost?

riwi

Citaat van: gerard1 op juli  1, 2024, 13:27:12En, opgelost?

Die update was voor de Dune Vision serie. Daarin is het opensubtitels probleem verholpen. Deze thread gaat over de Dune pro 4k. Volgens mij is daar ook een fix voor uitgebracht :

https://dune-hd.com/firmware/pro4k_tv292a/
Version "240123_0207_r22"

• Fixes support for online subtitles.

Al in januari 2024

Kjelt

Citaat van: gerard1 op juli  1, 2024, 13:27:12En, opgelost?
Bij mijn realvision al een tijdje.
Wat Riwi hierboven ook zegt.

gerard1

De firmware updates hier niet op auto staan zag ik gisteravond, vanavond maar even updaten.
Bedankt.

Logix

Iemand een idee of je het samenvoegen van meerdere delen van een film kan uitzetten? Bijvoorbeeld, als ik Jurrasic Park 1 en 2 erop zet, dan zet de Dune dat automatisch in 1 map en noemt die dan 'Jurassic Park Collection'. Ik wil dus de 2 delen gewoon op de wall zien en niet in een verzamel map. Ik heb alle opties doorgelopen, maar het lijkt erop dat je dit niet kunt aanpassen/uitzetten? Of zijn er andere mogelijkheden?

gerard1

#563
Ze hebben toch elk een andere titel?
Jurassic Park
The Lost World: Jurassic Park

Handmatig hernoemen?
De juiste cover van de film gebruiken, handmatig opzoeken?

Logix

Klopt! Maar ik had ze liever direct beiden op de main wall gezien ipv in een map die ik eerst moet openen om de films te zien.

gerard1

Dus bovenstaande lukt niet, geen idee dan.

Logix

Citaat van: gerard1 op juli 24, 2024, 18:58:00Dus bovenstaande lukt niet, geen idee dan.


Klopt, hij maakt automatisch een 'collectors' map aan - met bijpassende thumbnail (van orginele collectors box denk ik) ik heb daar verder geen invloed op. Als ik die map open, staan daar wel verder gewoon netjes de titels, precies hoe jij ze opnoemt. Toch bedankt voor je reactie.