Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

Martin_M

Boeken mogen hier van mij. En ik denk van Scarp ook wel....
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

beunky

Citaat van: Martin_M op april 11, 2005, 18:38:39
Boeken mogen hier van mij. En ik denk van Scarp ook wel....

Goh, daar ben ik blij om :-* >:D >:D >:D >:D >:D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

BOUBOU

Citaat van: GerritZ op april 11, 2005, 17:55:33
Mmmm, nooit geweten  :o

Oja heb nieuwe spikes van Soundcare vooronder mij speakers.

Hoi Gerrit,

Zijn deze speciaal voor jouw speakers?
Anders ben ik wel geinteresseerd in de diameter van het schroefdraad.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

oud_account_1

Gisteren opgehaald bij Blue Eyes, een TAG AVR 32.
Eerste indruk (van de TAG ;D): klinkt goed, net wat meer detail dan de Sphinx.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

blue-eyes

Citaat van: squadra op april 11, 2005, 21:01:11
Gisteren opgehaald bij Blue Eyes, een TAG AVR 32.
Eerste indruk (van de TAG ;D): klinkt goed, net wat meer detail dan de Sphinx.

Fijn! Goed om te horen ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Raphie

Staat nu fijn te spelen (wel £35 extra wegens overgewicht bij EasyJET) maar helemaal goed aangekomen in binnen en buitendoos. De DVD32FLR  :D :D

Mission completed ;D en gerritZ ik heb ook een nieuwe kabel voor je ;D ;D
JBL PRX Power!

R

foto?. Proficiat in ieder geval.

FrankB

Misschien je plaatje op een iets andere manier resizen ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

bodiug

Citaat van: Raphie op april 12, 2005, 11:10:52
Plaatje ;D

Wat voor meubel is dat? Zo'n combinatie aan elkaar lijkt me wel wat.

Raphie

Plaatje ;D
JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: guidob op april 12, 2005, 11:12:49
Wat voor meubel is dat? Zo'n combinatie aan elkaar lijkt me wel wat.
Meubel van Spectral, in m'n topic zie je de volledige foto van dit meubel
JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: Jack van Dijk op april 12, 2005, 11:21:42
Volgens mij wordt het tijd voor een groter rack.

Jack

de DVD wordt (nog) niet echt warm en beide TAG componenten schijnen al fantastisch dempende voetjes te hebben zal nog wel ff gaan experimenten of ik inderdaad beiden los op een apparte plaat wil hebben
JBL PRX Power!

Martin_M

Citaat van: Raphie op april 12, 2005, 11:25:02
de DVD wordt (nog) niet echt warm en beide TAG componenten schijnen al fantastisch dempende voetjes te hebben zal nog wel ff gaan experimenten of ik inderdaad beiden los op een apparte plaat wil hebben

Wie zei ook alweer dat het leek alsof er een baksteen op de TAG werd gelegd toen wij 'm op z'n originele voeten zetten? (geluid werd platter) ;D >:D

De AV32R is erg gevoelig voor ondergrond en netkabels heb ik wel gemerkt. Maar experimenteren kan altijd nog.

Martin

GerritZ

Citaat van: Martin_M op april 12, 2005, 11:45:07
Wie zei ook alweer dat het leek alsof er een baksteen op de TAG werd gelegd toen wij 'm op z'n originele voeten zetten? (geluid werd platter) ;D >:D

De AV32R is erg gevoelig voor ondergrond en netkabels heb ik wel gemerkt. Maar experimenteren kan altijd nog.

Martin

Zal hem binnenkort overtuigen  ;D Wanneer ik mijn TAG kabel ophaal zal ik naast de digitale interlinks & powerkabels tevens eens even wat mooie ontkoppel dingen meenemen.

Raphie

Goed plan, heb tot op heden alleen nog maar ervaring gehad met de vibrapods en Vibracones wanneer kom je langs Gerrit?
JBL PRX Power!

GerritZ

Citaat van: Raphie op april 12, 2005, 17:35:39
Goed plan, heb tot op heden alleen nog maar ervaring gehad met de vibrapods en Vibracones wanneer kom je langs Gerrit?

Moet ik nog even bekijken maar ik laat het je weten.

Heb hier nog mooie ontkoppelaars van BloteVogel.

http://www.cd-str5.com/ger/cd-str5.htm

Met die moer kun je ze strakker of losser afstellen  ;D erg mooi produkt

Gerrit

NeonKnight

Hi hi, Blotevogel...  ;D
Sorry, ik kon het niet laten  :-X
Daar moet 'ie toch wel eens problemen mee hebben, die naam...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

blue-eyes

Vanmiddag afgeleverd door de huis bezorgdienst ;)

TAG McLaren AV32R 5.1 BP192 DP , in het zwart en hij staat al lekker te draaien ;)

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

bmateijsen

Audiofiel

Strak zo naast die twee 331's. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Oracle

En je zult zien: juist nú besluit het meubel door zijn schroeven heen te zakken, waardoor de tv bovenop de twee TAG's dondert, en deze onherstelbaar verpletterd, en meteen ook maar even de vloer onherstelbaar beschadigd (alhoewel de apparatuur denk ik duurder is dan de vloer..  :P>:D >:D

Groet,
Mark

(Sorry, ben in een gemene bui!  >:D ;D)

R

Ziet er goed eisse. proficiat.

NeonKnight

Daarnet opgehaald: Imation disc stakka om mijn dvd's en cd's in op te slaan.

Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Martin_M

Citaat van: Jack van Dijk op april 13, 2005, 16:07:13
Och, ik heb het meubel vanmiddag gezien. Zag er best stevig uit.

Jack

En weer hier niet even langskomen >:D ;D
T'is maar zo'n 20 minuutjes verder....

Peerless Monster

Gefli allemaal maar weer...

CiteerNieuw aangeschaft:

2 paar Elco Audio inc. interconnects type:GI999X-sp

Wat kost nou zoiets...

Grtz,
Rens
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510