Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

R

Ah, erg mooi. proficiat. scherm erbij gekocht?

Summer

Citaat van: Richi op maart  9, 2005, 22:06:15
Top, ik ben benieuwd! Waar heb je de kabels vandaan?

Groet,
Richard

Die heb ik laten bestellen via t werk. Maar de stekkers zijn ook te koop bij de betere audio/elektro zaken als je een beetje geluk hebt.

Audiofiel

Citaat van: NeonKnight op maart  9, 2005, 21:49:58
Een Meridian 565.2 z3 processor om mijn modderschuit van een versterker (zie signature) te ontlasten van het D/A conversie werk wat 'ie duidelijk niet leuk vindt (en ook niet erg goed kan)   ;)

Prachtig apparaat!
Gefeliciteerd. Het virus is weer aangewakkerd! 8)

Nu nog je Marantz SR4400 vervangen door een goede eindversterker. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Richi

Citaat van: Summer op maart 10, 2005, 07:55:03
Die heb ik laten bestellen via t werk. Maar de stekkers zijn ook te koop bij de betere audio/elektro zaken als je een beetje geluk hebt.

De stekkers heb ik al (Gamma en Marinco), maar het ging me juist om de kabel.  :D
Ik kan via een kennis wel zware installatiekabel bestellen, maar naar welk type moet ik dan vragen?  ???

Groet,
Richard
Woonkamer Naim Muso 2 • Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear Classé attic - in voorbereiding Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto

bmateijsen

Citaat van: Richi op maart 10, 2005, 08:31:37
De stekkers heb ik al (Gamma en Marinco), maar het ging me juist om de kabel.  :D
Ik kan via een kennis wel zware installatiekabel bestellen, maar naar welk type moet ik dan vragen?  ???

Groet,
Richard

Lapp kabel..

Richi

Die heb ik er nu opzitten, besteld bij Conrad. De versie met 5 aders. Maar ik heb het idee dat die niet zo goed presteert als de Van de Hul Mainstream die aan mijn Van den Hul stekkerblok hangt. Dit schijnt ook een 7 aderige kabel te zijn en hij is veel dikker. Heb niet zo'n zin om 2 keer 199 euri uit te geven voor 2 kabels, vandaar dat ik zelf iets vergelijkbaars wil maken...
Woonkamer Naim Muso 2 • Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear Classé attic - in voorbereiding Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto

NeonKnight

Citaat van: Ruben op maart  9, 2005, 22:06:46
Je weet het misschien nog niet, maar je bent besmet...:D

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben...  ;D
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

NeonKnight

Citaat van: Audiofiel op maart 10, 2005, 08:17:38
Gefeliciteerd. Het virus is weer aangewakkerd! 8)

Nu nog je Marantz SR4400 vervangen door een goede eindversterker. ;)

;D  ;)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Raphie

Citaat van: GerritZ op maart  9, 2005, 23:01:20
Who, you get serious  ;D Hmmm komt me bekent voor die TAG, oja heb hem zelf ook  ;D

Echt heel wat anders dan Rotel, mooi DSP'je !

Thanks, gisteren al wat voorpret gehad bij Martin, kan bijna niet wachten op de levering :D
JBL PRX Power!

vanadium

Citaat van: Ruben op maart 10, 2005, 00:17:36
Ah, erg mooi. proficiat. scherm erbij gekocht?

Nee was niet nodig, heb al een mooi samsung scherm de 193p, past mooi bij de G5

R

Citaat van: vanadium op maart 10, 2005, 09:31:44
Nee was niet nodig, heb al een mooi samsung scherm de 193p, past mooi bij de G5
Nou een leuke 23 of 30 inch hoort er wel bij eigenlijk. toch wel een erg mooie aanwinst hoor.

GerritZ

Citaat van: Raphie op maart 10, 2005, 09:10:08
Thanks, gisteren al wat voorpret gehad bij Martin, kan bijna niet wachten op de levering :D

Bij Martin_M (Krell, TAG en Wilson) Hier ben ik ook geweest voordat ik mijn TAG aanschafte......

Woon jij toevallig ook in die richting.....

Gerrit

Rappie

Mijn nieuwste aanwinst :) PB12-ISD
Eigenaar van Paulthé

Raphie

Kijk, weer een een nieuwe straat in Nederland in paniek ;D nu nog ff dat HT afmaken....
JBL PRX Power!

Rappie

Citaat van: Raphie op maart 10, 2005, 10:08:59
Kijk, weer een een nieuwe straat in Nederland in paniek ;D nu nog ff dat HT afmaken....
HT is "af". Blijf natuurlijk wel altijd ermee bezig :)
Eigenaar van Paulthé

Danakin

Citaat van: Raphie op maart  9, 2005, 15:44:57
Vamorgen besteld, over 5 weken binnen: TAG McLaren AV32R 192-bp 5.1 DP

Same here. Zelfde bestelling, zelfde dealer, zelfde prijs. Nou nog eindversterking, speakers, mediaspeler etc. etc. Maar ja, de kop is eraf. Eind van dit jaar ben ik klaar.

Danny.
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

GerritZ

Citaat van: Danakin op maart 10, 2005, 10:21:02
Same here. Zelfde bestelling, zelfde dealer, zelfde prijs. Nou nog eindversterking, speakers, mediaspeler etc. etc. Maar ja, de kop is eraf. Eind van dit jaar ben ik klaar.

Danny.

Zo het aantal TAG gebruikers neemt behoorlijk toe, als dat maar goed gaat..... :P

Raphie

Citaat van: GerritZ op maart 10, 2005, 10:59:08
Zo het aantal TAG gebruikers neemt behoorlijk toe, als dat maar goed gaat..... :P

Was er normaal gesproken ook nooit aan begonnen, veel te duur,  maar dit was echt een belachelijk lage prijs, dus kon ik niet laten lopen
JBL PRX Power!

Starred

Belachelijk laag? Demo model ofzo?

Kerstmanno

Citaat van: Starred op maart 10, 2005, 12:21:10
Belachelijk laag? Demo model ofzo?

Volgens mij heb jij wat gemist  ::)

eric_audio

Citaat van: advr op maart  9, 2005, 20:41:48
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk daar is ie dan, lang gewacht toch gekomen.. ;D ;D

een Graaf GM50B in zilveren uitgave. 30 kg schoon aan de haak!!  :P :P

mijn setje is kompleet nu, ik kan er voorlopig weer tegen en genieten. 8) 8)

Tof Ad, gefeliciteerd   O0

Nu moet ik wel weer eens komen luisteren natuurlijk, alweer 2-1/2 jaar geleden....
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

FrankB

Citaat van: advr op maart  9, 2005, 20:41:48
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk daar is ie dan, lang gewacht toch gekomen.. ;D ;D

een Graaf GM50B in zilveren uitgave. 30 kg schoon aan de haak!!  :P :P

mijn setje is kompleet nu, ik kan er voorlopig weer tegen en genieten. 8) 8)

Gefeliciteerd Adje, kom snel weer eens luisteren  8) 8) 8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Citaat van: Ruben op maart  9, 2005, 22:06:46
Idd, bou bou en jij natuurlijk proficiat. je begint langzaam aan het upgrade pad.. Je weet het misschien nog niet, maar je bent besmet...:D

Ik ben sins ik op dit forum rond dwaal zwaar besmet met een of ander raar virus......de dokter moest er voor de boeken in , maar tot een conclusie komen deed ie niet ::)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Audiofiel

Citaat van: BOUBOU op maart 10, 2005, 16:44:30
Ik ben sins ik op dit forum rond dwaal zwaar besmet met een of ander raar virus......de dokter moest er voor de boeken in , maar tot een conclusie komen deed ie niet ::)

Heeft dat virus met die brom te maken? :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.