Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

Mariusz

Citaat van: Ruben op maart  2, 2005, 19:36:59
Ik heb al redelijk wat interlinks de revue laten passeren. Langzaam aan upgraden. Elke keer heb ik verschillen kunnen horen. Niet altijd even goed, maar meestal alleen positief. Ik denk wel dat ik nu mijn eigen limiet ook wel bereikt hebt. Interlinks van 450 + is wel erg duur. Deze schijnen wel heel erg goed te zijn. btw, die hero niet voo jou mariusz?

Nee dank je, ik blijf bij de PBJ, is een prima interlink en eerlijk gezegd steek ik mn geld dus liever in zaken die -voor mijn gevoel- meer verschil uitmaken (nieuwe cd-speler oid). Maar bedankt voor je aanbod ;).
Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D

Hanky Panky

Vandaag door Ome Postbode gebracht mijn nieuwe Topfield PVR-5500 sat ontvanger met 120 GB HD. Nu heb ik tenminste een reden om te gaan drammen bij vrouwlief om een plasmascherm  >:D aangezien deze reciever toch echt beter verdient dan mijn ouwe Flips  O0
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Summer

twee YAMAHA YST-sw015 subwoofers  8)

en die klinken samen met mij BNS SDS-sub MKII ............  GOED!!!

hehehehehe

Rappie

Triple sub setupje, mooi hoor  8) ! Hoor je die Eltax' en nog wel ? ;D
Eigenaar van Paulthé

RonG

Citaat van: copyfile op maart  2, 2005, 16:15:34
Heb gelijk even een vraag over je mooie nieuwe dvd/hdd-recorder. Ik vindt dit ding een zeer mooi design en mooie prijs. Maar nu heb ik begrpen dat deze geen elect. programma gids heeft en philips wel. Dit lijkt me wel een handig iets klopt dit allemaal ? En wat zijn je/jullie verdere ervaringen ?

Gezien ik deze al een tijdje heb kan ik je zeggen dat ik zoiets geheel niet mis. Programmeren gaat gewoon simpel. Verdere ervaring is wat ik wel wat minder vind is dat men bij het wissen van een A/B passage het beginscherm blijft staan.
Verder geheel tevreden over deze recorder

bryan vd B

Hi,

Zaterdag ga ik naar louis raatjes om daar mijn nieuwe stereo opstelling op te halen nl:

PARASOUND 1200 MKII volledig gemodeificeerd
PARASOUND PLD 2000 VV eveneens volledig gemod.
1 interlink dubbel afgeschermt met zilvere bulletpluggen
1 interlink enkel afgeschermt  eveneens met zilvere bulletpluggen

Heb ook de door louis zelf ontworpen speakers gekocht want ,deze klinken echt heel erg muziekaal en zijn heel goed in plaatsing en, geven een ruimtelijke maar niet te grote afbeelding weer waarbij alles lekker natuurlijk blijft klinken.

Dit zal samen met mijn sony XA5 ES die ook extreem gemod is erg lekker klinken 8).

Ik heb er wel wat voor aan de kant moeten zetten namelijk mijn surround opstelling maar heb de keuze na 3 maanden genomen ik ga voor een gescheiden systeem waarbij surround op een lager niveau gezet word aangezien ik maar eens per maand een film kijk.

Heb voor in mijn nieuwe huis een complete klipsch SF 5.1 opstelling gehad van mijn schoonmoeder.(DE SCHAT)
De philips 963 sa VM zal als drager gaan functioneren en zal later dit jaar een pioneer ax5i aanschaffen als versterking.
De crt gaat ook de deur uit aangezien mijn vrouwtje geen CRT in de woonkamer wil hebben :'( maargoed ik kan niet alles hebben en ben ruim tevreden met wat ik heb.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Sjors

Citaat van: bryan vd B op maart  3, 2005, 21:01:20
Hi,

Zaterdag ga ik naar louis raatjes om daar mijn nieuwe stereo opstelling op te halen nl:

Heb ook de door louis zelf ontworpen speakers gekocht want ,deze klinken echt heel erg muziekaal en zijn heel goed in plaatsing en, geven een ruimtelijke maar niet te grote afbeelding weer waarbij alles lekker natuurlijk blijft klinken.

Dit zal samen met mijn sony XA5 ES die ook extreem gemod is erg lekker klinken 8).

Ik heb er wel wat voor aan de kant moeten zetten namelijk mijn surround opstelling maar heb de keuze na 3 maanden genomen ik ga voor een gescheiden systeem waarbij surround op een lager niveau gezet word aangezien ik maar eens per maand een film kijk.

Heb voor in mijn nieuwe huis een complete klipsch SF 5.1 opstelling gehad van mijn schoonmoeder.(DE SCHAT)
De philips 963 sa VM zal als drager gaan functioneren en zal later dit jaar een pioneer ax5i aanschaffen als versterking.
De crt gaat ook de deur uit aangezien mijn vrouwtje geen CRT in de woonkamer wil hebben :'( maargoed ik kan niet alles hebben en ben ruim tevreden met wat ik heb.

Bryan

Damn man! gefelici alvast met je nieuwe aanwinsten!  8)

Groet, Sjors

Audiofiel

Citaat van: bryan vd B op maart  3, 2005, 21:01:20

Gokje:
nummer 1 is van ArtSpeak (ik heb hem zien staan een maandje terug)
nummer 2 is van AS (die heb ik toen ook gehoord)
nummer 3 is van AS
nummer 4 is van AS

Tsja, en die schoonmoeder... je kunt het slechter treffen :-[
Ik zou het wegdoen van die CRT op de koop toe nemen. Misschien een leuke (kleine) projector?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Yoshua

Nieuwe speakers:

2x Kef XQ5
1x Kef XQ2c
2x KHT9000ACE (ivm doorloop helaas geen plaats voor de XQ1/3 op stands).

In het grijs. Klinken niet alleen aardig, ik vind ze een lust voor het oog. Ben zo blij als een kind!

Denon | KEF

bryan vd B

Citaat van: Audiofiel op maart  3, 2005, 22:04:31
Gokje:
nummer 1 is van ArtSpeak (ik heb hem zien staan een maandje terug)
nummer 2 is van AS (die heb ik toen ook gehoord)
nummer 3 is van AS
nummer 4 is van AS

Tsja, en die schoonmoeder... je kunt het slechter treffen :-[
Ik zou het wegdoen van die CRT op de koop toe nemen. Misschien een leuke (kleine) projector?

Je kan goed gokken iedergeval ;D.

Schoonmoeders kan je zeker slechter treffen  ;)

Tsja die CRT doet wel even pijn hoor maarja, dit moet ik zoals jij al zegt gewoon op de koop toenemen en misschoen inderdaad een goede dlp of lcd projector met de tijd.
Vond stereo belangerijker want luister veel meer muziek en, dat gaat me zeker goed lukken op deze parasound combi.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

patrick_vdb

Hi Bryan,

Dan toch eindelijk spijkers met koppen geslagen...congrats en enjoy them 8)

mvrg

Patrick

bryan vd B

Hi,

THANKS!!!

Ja kogel door de kerk maar heb wel in moeten boeten op HT maargoed met de aangegeven combi als HT zal een filmpje kijken zeker nog moeten lukken ;)

Bryan

Audiofiel

Heb je geen achter-versterking en speakers dan, bryan?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jean Sibelius

Deze week binnen gekregen (bij wijze van een vervroegd verjaardagskado ;D)

- Nordost Red Dawn interlink (voor tussen de pré en de eindversterker);
- Kemp KE powerstrip 6;
- Spectral M516 audiorack en 2 maal een Spectral CD108-W CD/DVD-rack.

Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

René4u

Ik heb deze week een Panasonic PT-AE700 aangeschaft met een Projecta Procinema scherm van 117x200.
Nu heb ik eindelijk het beeld wat bij mijn geluid past.  ;D

Morgen het hele spul ophangen. Kan niet wachten!!  ;)
De cursus rietdekken is afgelast...Riet is ziek.

blue-eyes

Ik ben tijdens een dag gedwongen vrij (afgelopen woensdag wegens sneeuw) zo vrij geweest om de woonkamer op te knappen, specifiek de muur achter de stereo / HT set. De muur heb ik geverfd, de dedicated audio groep verlegt en nieuwe muurplinten op de muur bevestigd voor de diverse kabels. Omdat ik nog geen nieuw meubel heb ontworpen heb ik van wat rest stukken een nog extra tijdelijk meubeltje gemaakt voor de beide eindversterkers. Ook heb ik twee stukken RVS van 55 cm aan het plavond bevestigd. Hier heb ik nog geen foto van, dit is nog niet af. De linker speaker is net niet te zien. De TV staat exact in het midden, wellicht geeft je dat een idee van de opstelling. De ruimte aan de linkerkant van de TV wordt benut voor een kast met laden voor de CD's en DVD's. Echter moet er voor het zaag en timmerwerk eerst wat dagen droog en warm weer besteld worden ;)

Overzicht met beide meubels en de achtermuur

Inzomen op de weggewerkte kabels in de plinten. De dunste van de beide kabels is een LAPP met snakeskin en de tuinslang is een MIT LS kabel

p.s. Wel met een handigheidje het scherm alvast aan de twee stukken RVS gehangen. Zeg nu zelf: morgen begint de F1! ;)

-----------------

Edit: Na veel gezeur van een aantal mensen op MSN toch maar een overzicht ;D

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

GerritZ

Ziet er netjes uit Blue-Eyes  ;D

Gerrit

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

BOUBOU

Ik ben nog steeds jaloers op jouw setup "Blue"  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

bryan vd B

Citaat van: Audiofiel op maart  4, 2005, 09:42:43
Heb je geen achter-versterking en speakers dan, bryan?

Nee niet meer maar in de woonkamer komt nu mijn HT opstelling(je)  ;)

Bryan

blue-eyes

Citaat van: BOUBOU op maart  4, 2005, 16:28:52
Ik ben nog steeds jaloers op jouw setup "Blue"  ;D

Hoef je met jouw set niet te zijn BouBou. Maar toch bedankt!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

mradem

3 setjes Eichmann Six voor tussen de 1098/1075.

Audiofiel

Citaat van: bryan vd B op maart  4, 2005, 16:44:09
Nee niet meer maar in de woonkamer komt nu mijn HT opstelling(je)  ;)

Separated is the way to go. 8)

Audiofiel

Citaat van: mradem op maart  4, 2005, 19:12:38
3 setjes Eichmann Six voor tussen de 1098/1075.

Heb jij 18 aansluitingen dan?

3 setjes 6

Bart S.

Ik kan de volgende week een MDS JA30 ES Minidisc-recorder ophalen. Jammer dat het medium het niet haalt, maar ik kan met deze tank weer jaren voort.