Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

mikeske

Citaat van: LittleNinja op september  9, 2008, 13:49:32
Even mijn eerdere post over de logitech iets verduidelijkt.... ::)

;D

denk dat ik dan toch liever zelf doe  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Dirc

Citaat van: LittleNinja op september  9, 2008, 13:42:19
Mooi scherm Dirc. Ik zag hem al voorbij komen in het topic. 8)

Die kabeltjes zie je bijna niet zo... :P

Ja mooi toch die kabels:p

Wat zal ik doen....infrezen of gewoon even stekker erin als ik hem uitrol....

LittleNinja

Dat gaat echt een enorme bende geven... De stekker er iedere keer in en uit en dekabelzooi iedere keer weg proppen is ook niet handig.

Probeer dan een gootje in kleur te organiseren. De muur in is natuurlijk het mooiste, echter kan je heel je muur opnieuw doen en de helft van het interieur kun je gaan vervangen met al die stof ( zelfs met afzuigen van het stof hou je de nodige rotzooi er aan over.. ).

Citaat van: mikeske op september  9, 2008, 13:50:52
;D

denk dat ik dan toch liever zelf doe  ;)

Ik bedoel het ook vanuit jou gezien! Het apparaat vraagt toch ook aan de eigenaar "What would you like to do?". Maar het is wel handig dat de gordijnen dicht gaan, sfeervol muziekje op, lichten dimmen, dame in de juiste gemoedstoestand brengen... ideaal!!!  ;D
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

mikeske

Ik bedoel het ook vanuit jou gezien! Het apparaat vraagt toch ook aan de eigenaar "What would you like to do?". Maar het is wel handig dat de gordijnen dicht gaan, sfeervol muziekje op, lichten dimmen, dame in de juiste gemoedstoestand brengen... ideaal!!!  ;D
[/quote]

hehe, super  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5

Dirc

Citaat van: LittleNinja op september  9, 2008, 14:02:02
Dat gaat echt een enorme bende geven... De stekker er iedere keer in en uit en dekabelzooi iedere keer weg proppen is ook niet handig.

Probeer dan een gootje in kleur te organiseren. De muur in is natuurlijk het mooiste, echter kan je heel je muur opnieuw doen en de helft van het interieur kun je gaan vervangen met al die stof ( zelfs met afzuigen van het stof hou je de nodige rotzooi er aan over.. ).

Inderdaad misschien naar links over het scherm langs en dan achter het gordijn.

Mario D

@Mike, Er gaat geen plaats meer zijn in je onderschrift nu...... ;D
4.1| LG OLED 65c4 | B&W 804D3-707S2 | SvS SB-4000 | Arcam AVR5 | Sony UBP-X800m2

beunky

Citaat van: LittleNinja op september  9, 2008, 13:42:19
Mooi scherm Dirc. Ik zag hem al voorbij komen in het topic. 8)

Die kabeltjes zie je bijna niet zo... :P

Let ook op het belangrijkste detail: de strijkplank met strijkbout staat al klaar om eventuele kreukels uit het scherm te strijken ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

wil

Citaat van: Spijkie op september  8, 2008, 18:19:40
Omdat ik op zoek was naar nog een stapje omhoog op voorversterker gebied en dan met name op stereo heb ik mezelf de Meridian G61 kado gedaan en gister opgehaald bij Fikszo :)
wow... (gevoelens van jaloezie komen op...  ;)) Supermooi hoor!!!!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

mikeske

Citaat van: mikeske op september  7, 2008, 15:20:56
Kalimeri is trouwens een super vriendelijke kerel met een mooie ht  ;)

kwijl kwijl 50" panasonic  8)

Vandaag nog eens teruggeweest naar Kalimero en heb de 50" pana gekocht  8)

Eerst indruk: SUUUUUUUPPPPPPEEEEEEEER

JeKa

Hahaha, was een kwestie van tijd na je laatste bezoek!

Edit: echt een heeeeel gaaf ding trouwens! O0

mikeske

Citaat van: JeKa op september  9, 2008, 22:27:20
Hahaha, was een kwestie van tijd na je laatste bezoek!

Edit: echt een heeeeel gaaf ding trouwens! O0

inderdaad  ;D

BWzes03

Gefeliciteerd maar weer Mike !!!
Dat is echt een super scherm, hebbum zelf ook, (maar 8 inches minder ... damn..  ;D )

gaat weer lekker met de economie hier  ;D
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

LittleNinja

An iPod Nano for my lady...

En een kabeltje mini-jack -> 2xRCA om het een HT aanwinst te maken... ;D

Ralph71

Inmiddels 2 weken aan het inspelen:

2 x Wilson Benesch Odyssey Arc
1 x Wilson Benesch Odyssey Centre (ligt op zwarte glasplaat)
Luidsprekerbekabeling Nordost Blue Heaven

Voorlopig dus een 3.1 opstelling (samen met Velodyne DD15). Aangeschaft via BB&G.

Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

R

-madison-

Citaat van: Ralph71 op september 10, 2008, 13:10:46

Voorlopig dus een 3.1 opstelling (samen met Velodyne DD15). Aangeschaft via BB&G.

Mooi zeg 8) Nu snel een eigen topic aanmaken! :D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

advr

erg gaaf!! ;D
daar wordt je jaloers van! :o
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Sonic Circle

Gaaf zeg, mooi plaatje ook zo. Gefeliciteerd!

Heb vrijdag bij BB&G ook een Wilson Benesch opstelling beluisterd in surround en dat was best een belevenis.... en best boven ons budget ook LOL

Ralph71

Citaat van: -madison- op september 10, 2008, 14:46:38
Mooi zeg 8) Nu snel een eigen topic aanmaken! :D

Dank je. Heb je de showcase net aangemaakt, eigen topic volgt later. Zal vandaag of morgen ook meer foto's maken.
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Ralph71

Citaat van: Sonic Circle op september 10, 2008, 14:57:32
Gaaf zeg, mooi plaatje ook zo. Gefeliciteerd!

Heb vrijdag bij BB&G ook een Wilson Benesch opstelling beluisterd in surround en dat was best een belevenis.... en best boven ons budget ook LOL

Dank je wel!

Die opstelling heb ik daar ook beluisterd, de Square-serie is inderdaad geweldig in surround! Zelf wil ik graag naar surround met de WB Curves als front en de Arc's achter. Helaas trekt de AVR350 dat niet...  :( Wellicht in de toekomst een Arcam P7 toevoegen of een ander merk eindversterker (met later een nieuwe voorversterker).

Maar voorlopig eerst zo genieten!  :D

LittleNinja

Ralph,

Geen idee of het een match is, maar ook Lyndorf heeft mij al een aantal malen weten te imponeren. ( Bij zowel Molle als bij Joris. )

Ralph71

Citaat van: LittleNinja op september 10, 2008, 15:17:38
Ralph,

Geen idee of het een match is, maar ook Lyndorf heeft mij al een aantal malen weten te imponeren. ( Bij zowel Molle als bij Joris. )

Dennis,

Dank je. Ik zal Lyndorf in gedachten houden.

molle

Citaat van: Ralph71 op september 10, 2008, 15:24:52
Dennis,

Dank je. Ik zal Lyndorf in gedachten houden.

Zeker doen en een demotoestel vraagen aan BB&G om thuis wat te luisteren ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Ralph71

Citaat van: molle op september 10, 2008, 15:52:21
Zeker doen en een demotoestel vraagen aan BB&G om thuis wat te luisteren ;)

Daar doen de heren van BB&G gelukkig nooit moeilijk om...  ;)