Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

DennisE12

Ht Kelder in aan bouw
sony 1272qm
onkyo tx-sr605
sony BDP s350 B&W LCR60-S3 Black B&W DM 600-S3 Black B&W DM  601-s3 Black yamaha sw 160 Beamax 200 x 119 projectiescherm

FlÜber

Ik moet echt opslag gaan vragen..  ik wil ook weer kopen!!

Al die mooie spullen hier.. Damn!

HTip

Kado gekregen...

Iets wat een mooi plaatsje gaat krijgen in de HT :D

We hadden al 1, nu hebben we een setje. Komen aan de pilaren te hangen aan de zijkant...

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Citaat van: HTip op augustus 10, 2008, 20:42:05
Kado gekregen...

Iets wat een mooi plaatsje gaat krijgen in de HT :D

We hadden al 1, nu hebben we een setje. Komen aan de pilaren te hangen aan de zijkant...

Gaaf!

Dit soort lampen komen ook in "the Garage".
Naast het audio gedeelte is nog een wandje waar mijn merchandise beelden komen te staan met deze lampen erop.

HTip

Citaat van: hoekie op augustus 10, 2008, 21:45:55
Gaaf!

Dit soort lampen komen ook in "the Garage".
Naast het audio gedeelte is nog een wandje waar mijn merchandise beelden komen te staan met deze lampen erop.

Da's toevallig :D Onder mijn spots op de pilaar komt ook 1 beeldje te staan.

Zal bij jou ook erg goed staan in je garage 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

-madison-

Citaat van: roonk op augustus  9, 2008, 20:18:22
Ik zal me hierbij maar gelijk even voorstellen. Mijn naam is Bob ben 20 jaar en volg de opleiding accountancy.

Ik lees al een tijdje mee op dit forum uiteindelijk toch maar aangemeld, maargoed.
Afgelopen vrijdag was het zo ver, na veel luisteren heb ik afstand gedaan van mij all-in one Philips setje ;D.
en ben ik begonnen met mijn nieuwe home-theather set voor mijn slaapkamer (Woon overigens nog thuis)

Versterker: Marantz SR6001 (Kleur: Silver)

Front Speaker: Elac 204.2 (Kleur: titan shadow high Gloss)

Center:Elac. 200.2 (Kleur: titan shadow high Gloss)

Kleur van het plaatje komt alleen niet overeen.

Volgende maand zal er waarschijnlijk achter speakers en een sub bij komen.

Mooi die Elac's!! 8) 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

HTip

Wood Technology MU-C Center speaker stand

Plaatje is klikbaar ;)

De ALR/Jordan Note Center staat er echt mooi op. Voor een eigen foto zie (binnenkort) mijn topic. Mooie van deze stand is dat de speakerplaat licht naar achter kantelt. Daardoor komt het geluid uit op oorhoogte 8) Het geluid uit de center komt nu veel beter tot zijn recht. Ik moet wel de center anders instellen, maar dat komt later...

Mie weer heppie ;D
Showcase - Topic

SpeedyAndré

Een splinter nieuwe Pioneer dv-989AVi voor maar €400,-  :o
Nu nog ff regiovrij maken als m'n pda mee wil werken ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW5500,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3

BWzes03

Kijk.... dat zijn de betere prijzen.... heppum zelf ook ...
Zo gemakkelijk regio vrij te maken...

Gefeliciteerd !!  ;D

Zit een hele goede scaler in, helaas maar tot 1080i (geen p) maar voor mij in iedergeval beter dan de scaler in m'n scherm.
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

Jackol

Mooie upgrade tov de 757ai die je destijds overgenomen hebt van mij.
Zeker mooie prijs, prijzen zakken wel snel tegenwoordig :o

Citaat van: SpeedyAndré op augustus 13, 2008, 16:55:41

André  8)

HTip

Mooie aanwinst André 8) En erg mooie prijs :o
Showcase - Topic

SpeedyAndré

Jammer dat ik de dv-757Ai nauwelijks kan verkopen, met dit soort prijzen hoeft dat eigenlijk ook niet meer  ;D
Dit is trouwens wel een enorm blok zeg vergeleken met z'n kleine broertje  ^-^

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW5500,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3

Thesqualer

Mijn laaste aanwinsten zijn

Versterker: Sony STR-DA1200ES
DVD:         Sony DVP-NS900v
Huiskamer:
Mcintosh MA5200 | Marantz SR7015 | Quadral Platinum M5, M1Base | B&W ASW750 | Qed Silver Anniversary XT | Akai AP-001C | LG OLED77G45LW | Apple TV 4k | Audioquest Pearl 48 HDMI

JeKa

Citaat van: SpeedyAndré op augustus 13, 2008, 16:55:41

André  8)

Heeft ie ook HDMI>:D ;D

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

DJ-Foxx

JeKa

Citaat van: -madison- op augustus 14, 2008, 14:38:37
Kijk eens goed op z'n foto ;)

::) Was ook echt bedoelt als serieuze vraag......

Als je daar overheen kijkt!

SpeedyAndré

Die stikker is eraf hoor, maar heb idd beeld via HDMI (en m'n scaler).
Audio gaat via i.link naar de receiver.
Dat was nog ff een klusje omdat de rreceiver deze dvdspeler nog niet kende.
Maar goed, handje schudden enzo en het werkt prima zo ;)

André  8)

solitaire

de handshake zorgt voor probleemvrije kennismaking / samenwerking

exact HDMI's reason d'entre ...  ;)

W.
Hinterm Horizont geht's weiter.

HTip

Citaat van: SpeedyAndré op augustus 14, 2008, 17:44:17
Die stikker is eraf hoor, maar heb idd beeld via HDMI (en m'n scaler).
Audio gaat via i.link naar de receiver.
Dat was nog ff een klusje omdat de rreceiver deze dvdspeler nog niet kende.
Maar goed, handje schudden enzo en het werkt prima zo ;)

André  8)

Wat voor i.Link heb je?

Ik ben op zoek naar een goede kabel. Er is nu een topic over de Denon Link, maar over het verschil met een gewone firewirekabel lopen de meningen nogal uiteen ;)
Showcase - Topic

Ed-S

Een Optoma HD800X Beamer, ISF gecalibreerd  ;).

Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

SpeedyAndré

Citaat van: HTip op augustus 14, 2008, 18:08:14
Wat voor i.Link heb je?

Ik ben op zoek naar een goede kabel. Er is nu een topic over de Denon Link, maar over het verschil met een gewone firewirekabel lopen de meningen nogal uiteen ;)

Degene die erbij werd geleverd.
Ik heb nog niet gezocht naar superdeluxe kabels, zoals van QED (betaalbaar).

André  8)

LittleNinja

Gefeliciteerd met de mooie aankopen heren!!

Citaat van: Ed-S op augustus 14, 2008, 19:56:37
Een Optoma HD800X Beamer, ISF gecalibreerd  ;).

Hoe vind je de Optoma?
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Ed-S

Citaat van: LittleNinja op augustus 16, 2008, 08:18:19
Gefeliciteerd met de mooie aankopen heren!!

Hoe vind je de Optoma?

Kan ik nog geen volledig antwoord op geven daar ik de blu-ray speler nog niet binnen heb, alleen standaard def op dit moment (geen upscale).
Ten aanzien van standaard def, is het wel een duidelijke verbetering t.o.v. mijn oude H30A, helaas is mijn verbinding tussen de dvd speler en de beamer momenteel de zwakke schakel.

Wat me wel opvalt is dat de geluidsproductie bij 60Hz behoorlijk toeneemt tov van 50Hz.

Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

DJ-Foxx

twee decoratieve poppen voor mijn HT'tje boven op zolder :D