Stereo set van Vergeerr72

Gestart door vergeerr72, februari 4, 2017, 11:51:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kingpin

gefeliciteerd, en welkom bij de club  ;D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

fugazi_2009

Ik kan inderdaad bevestigen, het maakt uiteindelijk weinig verschil. ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maximus_Aurelius

Men wordt toch geen 50 jaar  ;), je wordt 2 x 25 jaar  ;) :D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

AudioEnZo

Ben al bijna 12 jaar vijftig [emoji23]

Rowdy

#1104
Dus je bent 50 met 11 jaar ervaring.

vergeerr72

Citaat van: AudioEnZo op februari  6, 2022, 14:27:09
Ben al bijna 12 jaar vijftig [emoji23]
Dan moet het wel een hele prettige leeftijd zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

AudioEnZo

Citaat van: Rowdy op februari  6, 2022, 14:34:08
Dus je bent 50 met 11 jaar ervaring.
Yep :D
Citaat van: vergeerr72 op februari  6, 2022, 15:22:06
Dan moet het wel een hele prettige leeftijd zijn.
Geweldig, en mooi dat jij er nu ook van mag genieten :clapping:

Hannibal_

Citaat van: vergeerr72 op februari  6, 2022, 10:15:33
Bedankt voor de felicitaties. Achteraf gezien is vijftig niet zoveel anders, feestje was er niet minder om.

Ow........

Nog gefeliciteerd, kerel!
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

vergeerr72

#1108
Straks een Audioquest Hurricane Source voor een Audioquest Hurricane High Current omruilen.  Weer een Orange zekering ontvangen. En de volgende zeven ook al gevonden. Wordt al een aardige collectie.

Wat is het leven van een believer toch ongelofelijk mooi.

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: vergeerr72 op februari  8, 2022, 16:29:49
Straks een Audioquest Hurricane Source voor een Audioquest Hurricane High Current omruilen.  Weer een Orange zekering ontvangen. En de volgende zeven ook al gevonden. Wordt al een aardige collectie.

Wat is het leven van een believer toch ongelofelijk mooi.


Zonder het over het nut te hebben. Daar gaan jij en ikke toch niet uitkomen :tounge2:

Maar waar gaan ze allemaal in dan zeg? :wacko:

vergeerr72

#1111
Citaat van: twani op februari  8, 2022, 21:34:44
Zonder het over het nut te hebben. Daar gaan jij en ikke toch niet uitkomen :tounge2:

Maar waar gaan ze allemaal in dan zeg? :wacko:
1 in Netfilter
1 in de Allo Shanti voeding voor de streamer
5 in de dac
4 in de voorversterker
5 in de eindversterker
1 in de phono versterker
1 in de subwoofer
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

twani

Citaat van: vergeerr72 op februari  8, 2022, 23:23:00
1 in Netfilter
1 in de Allo Shanti voeding voor de streamer
5 in de dac
4 in de voorversterker
5 in de eindversterker
1 in de phono versterker
1 in de subwoofer

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Oké  :wacko:

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

vergeerr72

#1114
Citaat van: Peerless Monster op februari  9, 2022, 08:27:20
Je zal maar een kleine blikseminslag hebben...
Ik denk dat de kans statistisch groter is dat ik een lekker muziekavondje heb.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Peerless Monster

Citaat van: vergeerr72 op februari  9, 2022, 08:44:43
Ik denk dat de kans statistisch groter is dat ik een lekker muziekavondje heb.

Statisch bedoel je?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

vergeerr72

#1116
Dat sowieso

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

vergeerr72

48 uur geleden lagen ze nog in een opslag in Canada en nu al in mijn eindversterker.

Nog maar drie....

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Peerless Monster

Citaat van: vergeerr72 op februari 11, 2022, 16:10:23
48 uur geleden lagen ze nog in een opslag in Canada en nu al in mijn eindversterker.

Nog maar drie....

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk



De naked truth?
Zonder een ringkern trafo?
Werkt de Plinius eigenlijk wel?

🤣
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

vergeerr72

Citaat van: Peerless Monster op februari 11, 2022, 17:38:38
De naked truth?
Zonder een ringkern trafo?
Werkt de Plinius eigenlijk wel?

[emoji1787]
De ringkern trafos staan in de kelder.  Niet gekeken of daar ook nog zekeringen zitten.....
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Hannibal_

Citaat van: Peerless Monster op februari 11, 2022, 17:38:38
De naked truth?
Zonder een ringkern trafo?
Werkt de Plinius eigenlijk wel?

🤣

Er zitten ook geen koelribben in....
Gee....

;)
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

vergeerr72

De kat is gelukkig thuis.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

mmuetst

#1122
Citaat van: vergeerr72 op februari 18, 2022, 17:15:22
De kat is gelukkig thuis.
Onze katten zaten vanavond de hele avond te zeuren of ze naar buiten mochten. Zouden die beesten dat dan niet goed kunnen inschatten  ???
Geweldige foto trouwens :clapping:
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

vergeerr72

#1123
Citaat van: mmuetst op februari 18, 2022, 21:08:55
Onze katten zaten vanavond de hele avond te zeuren of ze naar buiten mochten. Zouden die beesten dat dan niet goed kunnen inschatten  ???
Geweldige foto trouwens :clapping:
Die foto zal op een glazen tafel gemaakt zijn en daarna gephotoshopt maar inderdaad goed gedaan.

Daarnaast lijken alle watervogels rondom de woonark helemaal niet onder de indruk van de storm te zijn.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Xander32

Na alle upgrades netsnoeren en fuses; wat hebben die gebracht?
En zijn er nog meer zaken die je wil verbeteren?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT